2009. március 17., kedd

Vincent Mundy fotográfiái

Vincent Mundy, Kertész utca, VII. kerület, VIII. kerület, Vittula, photo, photographs, fotók, képek, fotó,  kiállítás, exhibitionBringabáró kulturával foglalkozik, talán az ingyenpia gondolata ihlette meg:

Megnéztük Vincent Mundy kiállítását a Vittulában. "Dokumentarista kiállítás Budapest belvárosának építészeti és lakossági átalakulásáról". Ez igen finoman körülírja a Szigony-Corvin környékén levő dzsumbuj lerombolását, nyomorult lakosságának kitelepítését.

A megnyitón megjelent Bp összes cigányügyi alapítványának szakértője, valamint rengeteg potyapiás is, de megfigyeléseim szerint jól megértették egymást. Majd beütött a krach, elfogyott a pia! Szerencsére a Vittula most össze van kötve a kiállítóteremmel, szal a hamar kifogyó repipia utánpótlását könnyen megoldottuk. Aztán eljöttünk.

Nézegesse Ön is a mélynyomor képeit, szokja a jövőt. (thnx az 5letért a 8kernek)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, nekem meg kimaradt mára - a Szabó Ervin Könyvtárban csesztem el az időm, és jól kiment a fejemből.
;(

BB írta...

o o o, nem maradtál le semmiről. Én is csak beugrottam, de elhúztam, mert megláttam egy kerülendő ismerőst.

Amúgy semmi új a kiállításon, a képek a neten is megnézhetők. Ügyes és merész fickó ez a Vincent.