2009. március 16., hétfő

A régi-új Huszár söröző

Budapest, csocsó, Huszár söröző, Jókai utca, kocsma, Magyarország, Nyugati, Skála, Terézváros, VI. kerületBudapest, csocsó, Huszár söröző, Jókai utca, kocsma, Magyarország, Nyugati, Skála, Terézváros, VI. kerületCím: Huszár Söröző
1066 Budapest, Jókai u. 36
(a Skála mellett, a Nyugatitól egy perc járóföldre)
Telefon: 70/338-0687


A régi Három Huszár helyén már egy másik kocsma nő, de néhány méterre kinyitott ugyanazon a néven egy másik pinceivó. Nagy hodály udvarias és türelmes pincérrel felszerelve. Nem a legolcsóbb, de a fiatalabb arcok körében népszerű: társas összejövetelekre kiváló.

A csekély tehetségű festő remekei a vécéajtókat "díszítik" :DDD

a sörjárőr is betolt itt :D



(Egri Judit SZH: 2344 Dömsöd, Dabi krt. 6)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

a hátaktos képen én vagyok látható, lányok, írjatok!

Névtelen írta...

Sőt! Egyszer beültem oda egy sörre, miután körbefutottam a Margitszigetet, és akkor tanultam meg, hogy a megdolgoztatott térdízület kiválóan meg tud fázni egy hűvös pincében...

BB írta...

látom, belinkeltél minket :D Dánkésör, az ezredik poszt után remélhetőleg tarrtasz egy bulit, mennénk videóval, fényképezővel, ostromlétrával :DDD

Névtelen írta...

ASZTALFOGLALÁS KIZÁRÓLAG CSAK AZ ALÁBBI TELEFONSZÁMON EGRI JUDITNÁL:
06-20/265-1083 !!!!

Névtelen írta...

ASZTALFOGLALÁS KIZÁRÓLAG CSAK AZ ALÁBBI TELEFONSZÁMON EGRI JUDITNÁL:
06-20/265-1083 !!!!

Névtelen írta...

ASZTALFOGLALÁS KIZÁRÓLAG CSAK AZ ALÁBBI TELEFONSZÁMON EGRI JUDITNÁL:
06-20/265-1083 !!!

Névtelen írta...

Kiváló hely kellemes kiszolgálás és partyhangulat:):)

BB írta...

semmi kifogás