2009. március 24., kedd

Ady Pub


Ady Endre, pub, kocsma, étel, ital, vendéglő, Kispest, XIX. kerület, Drink, Bár,  Budapest, szesz, alkoholizmus Párizs az én Bakonyom, shallala. Egy Irán-szagú, szittya sereg.

Kocsma Kispesten, az Ady Endréről elnevezett úton. Azzal az előnnyel, hogy a névválasztás miatt mindenféle kocsmalistán az elsők között szerepel. Más előnyről nem tudunk beszámolni, a nyitvatartási idő ellenére zárva volt a kocsma, Harcibéka kolléga gülü szemekkel, szomjasan nyeldekelt fotózás közben.

"Pub" franciás kulturális hatással: merengő Ady nagykabátban fagyoskodik egy padon + motel + Chat Noire + Moulin Rouge. A falfestményekről beszélünk. 

„sem utóda, sem boldog őse nem vagyok senkinek”,

Ady Endre, pub, kocsma, étel, ital, vendéglő, Kispest, XIX. kerület, Drink, Bár,  Budapest, szesz, alkoholizmus Üveges Ászok 270, csapolt Soproni 400 forint
Melegkonyha is van, nélküle iskola mellett nem működhetne kocsma. 


Ady Pub
(söröző, étterem)
1192 Budapest, XIX. kerület, Ady Endre út 71.
(Nagysándor József és Ady Endre út sarkán)
Telefon: 1/282-8636
Nyitvatartas: 10-24



20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondolom mindeki ismeri a Rét Café nevezetű kedves kis hangulatos kávézot Gazdagréten. Ezt a kávézót egy neves grafikus vezeti. Köztudottan ez a kávézó a gazdagréti közösségi ház egy melléképülete. Barátunkat a Közösségi ház kultúrális igazgató nője felkérte egy nagyszabású falfestmény megfestésére. A festő ezt gazdagrét lakóinak festette mindenféle anyagi haszon nélkül. Ez a falfestmény 8 hónapig volt fenn a falon. De csak azért eddig, mert az igazgatónő egyik napról a másikra diszperzittel leburkoltatta, anélkül, hogy a művészúrnak szólt volna. A megbontránkozás konkluziója szerintem egyértelmű. Egy kultúrális igazgató, hogy engedheti meg magának. Egyenlőre ismeretlen tettes ellen indult feljelentés. 1.5 millió forintos kártéritési igény nyújtott be a Rét Café tulajdonosa, és ezt a pénzt a közeli bölcsödének vagy ovódának lesz felajánlva.

Névtelen írta...

üdvözlök mindenkit!
szerettem ezt a kocsmát!!
nagyon is
hangulatos bulik házigazdája voltam!!
karaoke lebonyolitásával foglaklozom.
én mindent elkövettem hogy menjen a pub nem egyszer szerveztem oda bulikat legutóbb is ez történt.
vendéglátósoknak szerveztem karaoke bulit minden héten.
reményt láttam arra hogy megint menni fog a hely karaoke szempontjából de sajnos betévedtek a legutólsó bulimra páran kétes arcu egyének akik meg akartak verni mert az egyik törzsvendégem micimackót énekelt!!
ez még el is néztem volna
de azt semmi képpen nem hogy a discos pultomból ellopta valaki a 2 napja vásárolt GPS-em!!
pont 100900 ft ért vásároltam.
sajnos a tulajdonos hiába nézte vissza a kamerát mert azon csak a vendégtér látszik a pult nem!!!
minek kamera kérdem én??
ezek után egy telefon sem érkezett a tulaj felől hogy vajon hogy áll a dolog vagy legalább valahogy kompenzálná a dolgot.
röviden ennyit tudok mondani
a lehetőség adott
mindenki döntse el érdemes e lemenni e kedves helyre!
üdvözlettel
C&C KARAOKE

BB írta...

hámitmonnyak, részvéteem, én mindig occsó telefonnal beszélgetek, mer' már vagy 10-et megfújtak/elhagytam :)

Unknown írta...

Sziasztok!

Én voltam a helyen pont egy nagyon jó hangulatú,pörgős buli kellős közepébe értem oda, ott is maradtunk pár barátommal.Volt karaoke,zene,mindenki táncolt, nagyon jól éreztük magunkat. Rég volt már, hogy mindenki a bulin beszélgetett mindenkivel ismeretlenül és jól érezték magukat olyan volt mint egy családi buli. Én biztos hogy megyek még.

Névtelen írta...

velemenyem szerint ha karaokes vagy ahoz nem kell gps.vagy jobban figyelj az ertekeidre.sokat jarok en is az ADY PUB ba,es mi mindig nagyon jol erezzuk magunkat,kiszolgalas jo,a főnők pedig kedves es kőzvetlen.balhe sosincs.ajanlom masoknak is.TIO.

Névtelen írta...

tetszett nagyon az otlet amit ebbol aˇkocsmabol kihoztak,regen egy egyszeru semmit mondott igazi kocsma volt.igenyesen,ugy kivulrol mint belulrol megoriztek a regi hangulatot,szint vittek kispest,amugy elszurkult eletebe.sok ilyen sőrőző kene,ahol a fiatalok ossze jonnek es jol tudjak erezni magukat.gratulalok.amit hianyolok,pl.irodalmi estek.kori.

Leányzó írta...

Én szeretem ezt a helyet, sokszor járok le. Egyre bővül a kínálat, az árak nem , hogy nőnek , hanem lefelé mennek. A hétvégi bulik hangulata csodálatos. A Karaokes fiúk nagyon rendesek, és őrülten jó hangulatot teremtenek nekünk!! A kiszolgálás kifogástalan. A főnök jó fej és sokat bulizik ő is velünk. Enni is lehet, és mindig finomat. Örülök, hogy ide járhatok!
A helyet mindenkinek ajánlom!

Üdv: Egy visszajáró vendég

Vidéki Magyar Seggfej írta...

az a lényeg, hogy lagzilajcsi, bunyóspityú éa postáskázmér a szívünkhöz szólnak!

magyarcigányparaszt írta...

Csak a zeneszó, meg a mulató
Ami nekünk leginkább való
Hej de micsoda csoda, ha szól a muzsika
Ez a nóta fülünkbe való
Ha elfogy a pénzünk, hitelbe iszunk
Nem fogy el a kedvünk, mert mindig mulatunk,
Mindig mulatunk
Mert ez a Mesterhármas táncra magyar
Szóljon az ének és zengjen a dal
Sláger Tibó Bunyós Pityu együtt vigad Fásy Ádámmal
Mert ez a Mesterhármas táncra magyar
Szóljon az ének és zengjen a dal
Sláger Tibó Bunyós Pityu együtt vigad Fásy Ádámmal

Él a faluvégi kiskunyhóban egy sugár cigánylány
Rabja lettem nem felejtem a szívem reá vár
Szeretni mást azóta nem tudok
De álmaimban mindig csak rá gondolok
Gyere táncolj cigánylány, nekem mindegy úgyis már
Haj de eliszom az utolsó pénzemet
Hej de nem bánom hogy szerettelek tégedet
Gyere táncolj cigánylány, ez a tánc még nekünk jár
Feledni a bánatot hisz áll a bál,
Gyere táncolj cigánylány

Kék a szeme, arca csupa derű
Nála szöveg hódít, ha meseszerű
És a keze ha vállamra kerül, a szerelem nem kerül
Jó a zene, táncold mindent bele
Nem is történt még soha, soha ilyen
Csak tudnám, hol jár az eszem
Tele van a szívem veled

Csak egy játék, egy játék az életem
Veled játszom, hogy mindig szeretni kell
Egy lánc fűz hozzá de gyönyörű lánc, hálám a szereteté
Csak annyit kérek soha ne szakítsd szét
Amikor a szívem úgy dobog
Tudnod kell hogy hozzád indulok
Gyere velem most ha kell, ha nem én itt vagyok
Hej de repülünk a mától a holnapig
Oda hol a boldogság lakik
Add nekem még ezt az éjszakát és menj tovább
De amikor a szíved úgy dobog
Tudnod kell hogy hozzád indulok
Gyere velem most ha kell, ha nem én itt vagyok
Hej de repülünk a mától a holnapig
Oda hol a boldogság lakik
Add nekem még ezt az éjszakát és menj tovább

De csóró lettem nincs kenyerem
Elvesztettem a munkahelyem
Jaj Istenem most mi lesz velem
Hej de betörjek vagy guberáljak
Jaj Istenem mit csináljak
Mondjátok meg, hogy most mit tegyek
Felmegyek a hivatalba
Rávágok majd az asztalra
Elmondom hogy éhen fogok halni
Hej de polgármester én csak azt kérem
Egy kis segélyt adjon nékem
Hagy tudjak a kocsmába elmenni
Hej de hagy tudjak egy fröccsöt inni
A bánatomat elfeledni
Szeretnék egy picit boldog lenni

Mert ez a Mesterhármas táncra magyar
Szóljon az ének és zengjen a dal
Sláger Tibó Bunyós Pityu együtt mulat Fásy Ádámmal
Mert ez a Mesterhármas táncra magyar
Szóljon az ének és zengjen a dal
Sláger Tibó Bunyós Pityu együtt mulat Fásy Ádámmal
Mert ez a Mesterhármas táncra magyar
Szóljon az ének és zengjen a dal
Sláger Tibó Bunyós Pityu együtt mulat Fásy Ádámmal

Névtelen írta...

Mesterhármas Fásy Ádám, Bunyós Pityu és Sláger Tibó egymás faszát szopja. De ez nem igaz. Fásiét a Bunyós, Bunyósét meg a Sláger Tibó nyalizza. Ez sem igaz. Segglikak bejátszanak. Mindenkinek van segglika. Fásy közben a magyar parasztok pénzét nyalizza, nemzetiszínű cigány népművészeti dákóval a seggében. Rágalom. Közben az anyját olcsó áron árusítja a helyi barnáknak. Szégyenteljes rágalom! Pláné az olcsó! Azt énekli lakodalmasan: anyámat én ingyen, de te 20 forintért megkaphatod… Ezért rendőrt kell hívni! Senki Nem baszhatja meg Fásy Ádám anyját 20 forintért!

Leányzó írta...

Szerinted egy szórakozóhelynek mi köze van a Fásyhoz és a többihez?

BB írta...

Ki a franc ez a Fásy? És ha akkora kaki, minek kell foglalkozni vele?

bagi írta...

mi is voltunk -e helyen,veletlenul tudtuk meg ,hogy letezik.rohadt jo buli volt es nagyon jol erezte mindenki magat.minden heten vissza jarunk.ajanlom mindenkinek.

BB írta...

sajnos, éppen zárva volt, amikor arrafelé csavarogtam

Névtelen írta...

nezd meg a nyitvatartasi időt.

Névtelen írta...

a nyitvatartasi idot mindig nezd meg es hidd el jol fogod erezni magad.

BB írta...

nézem. Fáy Ádám is lesz?

Névtelen írta...

Sziasztok!

Olvastam a kommenteket és az elsőkön jókat mosolyogtam. Amit tudni kell, hogy az utóbbi 1,5 évben 2X-i tulajdonos váltás volt, ami igen csak előre lendítette a helyet:)
Igazi fiatal barát hely lett, megtisztult, jó bulik vannak. Péntek- szombat karaokee, van hogy mi is lemegyünk mindkét nap is. Nem bunkók, jól szoktuk érezni magunkat. Ha akartok, a helyen belül félre is tudtok vonulni(ha értitek mire gondolok). Árak valóban lejjebb mentek az egy évvel ezelőttihez, és rengeteg fajta pálinkát szereztek be. Amúgy pénzben még nekem is bírható:D
Ha meccs van vagy jobb műsor, még a kivetítőt is bekapcsolják nektek, már pár főnél is:)
üdv all,

Névtelen írta...

van új honlapjuk
www.ady-pub.hu

Dodó írta...

Szemét banda ez az Ady Pub!
Amikor én leszerveztem oda egy bulit, a tulajjal minden flottul ment. Kipengettem a viszonylag nem is drága pénzt a hely kibéreléséért, és az esemény napján a dj-k elkezdik, hogy utolsó dal. Hajnali 2kor!!! Mondom, gyerekek mi ez, hát még csak most kezdi jól érezni magát mindenki, én meg kifizettem mindent, mi a franc??? Mondták a dj-k, hogy ők 2 óráig lettek leszerződtetve, és a hely is bezár pénteki napokon. Jaaaaa! Minden hely, ha kibérled, tovább tart nyitva, itt meg 2kor kizavartak minket az utcára, és a banda, akik közül sokan nem a belvárosban laknak, azt se tudta, hogy menjenek haza, innen, a gettó közepéről, éjszaka.

Olcsó húsnak híg a leve!
Kifizethető a bérlés, de a nagy napon meg az ember álla leesik, hogy anélkül, hogy a tulaj felhívta volna rá a figyelmed, milyen kevés dolgot kapsz azért a pénzért, ami ilyen szemszögből nézve mégse kevés!