2010. augusztus 9., hétfő

Vágó Szabolcs kiállítása a Telepen. Telepben.

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyítóOlyan képet/képeket akartam létrehozni, amelyek hely-specifikusan, csak és kizárólag ide készülnek. Azt az érzetet akartam kelteni, hogy a képeim „talán” nincsenek is itt. Itt vannak, de az anyagukból adódóan szerves részei a falnak, a helynek. Elgondolkoztam azon, hogy milyen a viszonyom a képpel, amit kirakok. Mert nem én festem, nem én találom ki se a színeit, sem a formáit, sem azt, amit ábrázol. Mert a falat akarom kiterjeszteni a térbe, hogy a síkjából kilépve, megtartva saját tulajdonságait, önálló műtárggyá váljon. Én általam, de a saját tulajdonságait megtartva. Nem elfedni akartam a falat, a kiállító teret egy saját gondolattal, hanem a gondolataim által kiterjeszteni azt. Őt, magát.

Ezen koncepció alapján készült Vágó Szabolcs Telep-es kiállítása is.
A megnyitó 2010.08.06-án 20:30-kor kezdődik.

A kiállítást megnyitja Csontó Lajos képzőművész, zenél nemdj, vizuális élményért pedig a Rakéta Csoport felel.


Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyítóVagyok aki vagyok, születtem 1981-ben, azóta élek.
2001-től Egerben kezdtem el a művészettel foglalkozni. Ezt annak köszönthettem, hogy felvettek az Eszterházy Károly Főiskolára, ahonnan csak 6 év után engedtek el könnybe lábadt szemekkel, melyek bizonyára örömkönnyek voltak. Én mestereim elszántságát - hogy belém itassák a művészet eszenciáját - egy OTDK-s második helyezéssel nem tudtam meghálálni, ezért két év múlva megnyertem azt. Azóta megszálták elmém a kínai festmények, az "egyszínű" képek és a beton öntvények... Még élek.
(nodance.hu)

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyító
Nem akarnak csajozni.

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyító
Beauty N ‘darkness’

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyító
Lebegő gipszőrület.

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyító
Ide még visszatérünk, asszem. Drága sör, de jó nők, palesztinnak álcázva.
Úúúúúúúúúúúúúúúú.

Vágó Szabolcs,  Budapest, Telep,  Gozsdu udvar, kiállításmegnyító
Ők sem akartak riporterünkkel dugni

Szerkesztőségünk büszkesége, Shállálálá Regenkurt a második üveg bor elfogyasztása után elunta a Gödör nyújtotta felszínes örömöket és a zuhogó esőben eltekert a Gozsdu kaszárnyabeli Telep művészkocsmába, állítása szerint művészpinákat dugni. Útközben vásárolt a célra még egy flaska bort ("jól leitatom előtte őket, nagyapám is mindig így csajozott""), oszt másnap csak a fotók alapján tudta rekonstruálni az eseményeket.

Vágó Szabolcs kiállításmegnyitójáról a fentebb vázolt okok miatt bővebben nem tudunk beszámolni, tekintse meg képeinket, el lehet menni Szlovákiába, Gyurcsány mondjon le. És azt tudtátok, hogy Robert Oppenheimer tehenésznek csapott fel, miután az amerikai kormány szemében kommunistagyanúsként kegyvesztett lett és nem kapott fizikusként állást?



cím: Helyszín: Gozsdu Udvar, "E" udvar (7 db. van ugyanis)
Király utca 13. szám és a Dob utca 16. szám között

Ajánlott Bejegyzésünk: Telep a Gozsdu Udvarban
telep.godot.hu/
telep2010.wordpress.com/
twitter.com/telep2010
Telep a fészbúkkon

Nincsenek megjegyzések: