2010. augusztus 5., csütörtök

Programajánló: Vágó Szabolcs a Telepen

Reklámá. Sznobok, művészkedvelők és unatkozó alkeszok, figyelem. Programajánló péntek estére, csak nektek.

Vágó Szabolcs kiállítása a Telepen, Gozsdu Udvarban, jertek, Keresztes Zsófi felfújható kiállítása is zsír volt. Achtung: drága a sör, de könnyű becsempészni a kannásat.


Vágó Szabolcs, Gozsdu Udvar, Telep, Budapest,  blog,  műsorajánló, kiállítás
 Gozsdu Udvar, Telep, Budapest,  blog,  műsorajánló, kiállítás„2006-ban a budapesti Gödör Klubban lehetőségünk volt, hogy kiállíthassunk. Miután én megnéztem a helyet eldöntöttem, hogy betonból fogok kis méretű képeket kiönteni. Azért jutottam erre az elhatározásra, mert ez a klub, valamikor nagyon-nagyon régen a Nemzeti Színháznak épült. Vagyis elkezdett épülni. De nem épült meg. Csak egy nagy betonkocka maradt a föld alatt. Na, én ebből indultam ki…
Olyan képet/képeket akartam létrehozni, amelyek hely-specifikusan, csak és kizárólag ide készülnek. Azt az érzetet akartam kelteni, hogy a képeim „talán” nincsenek is itt. Itt vannak, de az anyagukból adódóan szerves részei a falnak, a helynek. Elgondolkoztam azon, hogy milyen a viszonyom a képpel, amit kirakok. Mert nem én festem, nem én találom ki se a színeit, sem a formáit, sem azt, amit ábrázol. Mert a falat akarom kiterjeszteni a térbe, hogy a síkjából kilépve, megtartva saját tulajdonságait, önálló műtárggyá váljon. Én általam, de a saját tulajdonságait megtartva. Nem elfedni akartam a falat, a kiállító teret egy saját gondolattal, hanem a gondolataim által kiterjeszteni azt. Őt, magát.“

Ezen koncepció alapján készült Vágó Szabolcs Telep-es kiállítása is.
A megnyitó 2010.08.06-án 20:30-kor kezdődik.

A kiállítást megnyitja Csontó Lajos képzőművész, zenél nemdj, vizuális élményért pedig a Rakéta Csoport fele.

Várunk mindenkit szeretettel!
Telepesek


Gozsdu Udvar, Telep, Budapest,  blog,  műsorajánló, kiállításA TELEP egy fiatal magánszemélyek kezdeményezésére létrejött nyári megmozdulás, amelynek a Gozsdu Udvar ad otthont.
A projekt elsődleges célja egy olyan összművészeti alkotótér létrehozása, ahol eddig kevésbé ismert, főleg az undergroundban nevet szerzett, tehetséges magyar művészek kapnak lehetőséget arra, hogy megmutassák munkáikat a nagyérdeműnek. A szervezők számára fontos, hogy a befogadott művészek – legyenek amatőrök, vagy profik -, manuális technikákkal alkossák meg műveiket, de ezen belül bármilyen műhelytechnikát alkalmazhatnak. Annak érdekében, hogy a kiállítások, művészeti megmozdulások olyan környzetben valósuljanak meg, amelyek közelebb hozzák egymáshoz az alkotókat és a látogatókat, hétről hétre változatos programokkal – kiállításokkal, workshop-okkal, filmvetítésekkel és bulikkal - várja a TELEP az érdeklődőket.

Nyitvatartás:
Hétfő - Szombat: 16:00- 24:00
Vasárnap: 10:00 - 24:00 / 10:00-tól Gouba Bazár

http://telep.godot.hu/
http://telep2010.wordpress.com/
http://twitter.com/telep2010
Telep a fészbúkkon

Helyszín: Gozsdu Udvar, "E" udvar (7 db. van ugyanis)
Király utca 13. szám és a Dob utca 16. szám között





pénzt! pinát! pálinkát! (egy kis Bada Dada Zene)

Nincsenek megjegyzések: