2013. június 16., vasárnap

"te sem vagy magyar genetikájú" napifasz újra, Kovács-Magyar András egyik rajongója beszól



Napi szánalmas is egyben

No, sikerült bearanyozni a napomat, végre egy jó kis projekció, valamint betekintés egy magányos, szeretetéhes balek lelkivilágába, akit Kovács-Magyar András kizsebelt egy kis simi-simivel, empátiával, táltosblablával. A "te sem vagy magyar genetikájú" kitétel meg jelzi, hogy micsoda frusztrált, sovén, hisztérikus lelkiállapotban leledzik ez a balek szubkultúra, mely egy elemista műveltségi szintjén hadováló "táltos" zagyva szómágiáját benyalja. A végén egy kis fenyegetőzés, korona az önjellemzésen.

Mária Anna:

 ugye sokszor megaláztak gyerek korodban, mert semmire se jutottál ??? ugye csupán ezt a sértettséged adod ki olyan embereken, amkik valamit el is értek az ÉLETÜKBEN ??? mert amint a mások lejáratása és megalázása nem magyar szokás, úgy feltételezem, hogy Te sem vagy magyar genetikájú, hisz az arcod nem adod a mocsokhoz, ahhoz nem vagy elég bátor... ÉN KIJELENTETHETEM NEKED, 57 éves néniként, hogy KOVÁCS ANDRÁSNAK köszönhetem azt, hogy ma erős és egészséges vagyok, mert az orvosok 20 év alatt nem tudtak nekem segíteni, amit a TÁLTOS megoldott és HÁLÁVAL és KÖSZÖNETTEL tartozom neki, hogy Ő a tudását adta oda nekem, hogy újból egészséges vagyok. A magyar ember ha tud valamit, akkor az ERŐSEBB segíti a gyengébbet... Te kedves mit csinálsZ ??? tudsz valamit a mások szapulásán és megalázásán kívül??? kisebbségi érzeted így nem fog megszünni, hát valami ÉRTÉKESET alkossál már... Én mint idős és öreg (hozzád képest) HÁLÁVAL tartozom KOVÁCS - MAGYAR ANDRÁSNAK... felfogod , hogy mi a különbség köztetek ??? tanuljál... hogy példát mutass az életeddel... NEM KURUZSLÓ ANDRÁS, ez kimeríti a becsületsértés és a rágalmazás bírósági felelősségre vonást is érdemelnél... a primitívség is büntethető, ha mások jó hírnevét rombolja... remélem tisztában vagy vele , te is...
valamint:
a szexuális életed hogy működik, kedves ??? ... abban élvezzél, ha van mivel, van kivel, és van hol ???... jó ??? nagyon buta vagy...
most sírjak vagy röhögjek, kedves sumérok?

Sajnos, már nem találom a hasonló szellemű hozzászólásokat, de persze volt még a Magyar Dob Táltoskörben is érdemi hozzászólás:

 Edina Vamos Nekem olyan tapasztalatom volt táltossal (nem konkrétan vele), hogy egy szelleműzésért és az azt követő pár perces masszázsért 10 000 Ft-ot kért. Szerintem ez nem tisztességes...na jó, nem mondom, hogy nem tisztességes, mert lehet, hogy én is elkérném, ha megtehetném... de egy biztos, a továbbiakban inkább maradok a szellemeimmel...
June 2 at 8:52am · Edited · Unlike · 2
Edina Vamos Szóval én nagyot csalódtam, mert egy normál masszőr 2 órát gyúr ennyi pénzért, vagy még többet, és ennyi díjat egy egyetemet végzett orvos szokott kérni egyszeri konzultációért. Nem érzem, hogy ez arányos lenne. És azt is át kéne gondolni a hasonló szemléletű táltosoknak, hogy KIK azok, akiket lehúznak: minden másban reményüket vesztett, segítségre szoruló, kétségbeesett, ezenkívül végtelenül bizalmas és kisdedmód hiszékeny emberek. Ezt át kéne gondolniuk azoknak, akik magukat gyógyítónak nevezik. Természetesen tisztelet a kivételnek.
June 2 at 12:05pm · Unlike · 3
Edina Vamos Egyébként nagyon szimpatikus a hagyományőrzés, a nomád táborozás, a dobolás, de a gyógyítás, az egy sokkal kényesebb terület, Itt azért vigyázni kéne, hogy tényleg becsületesek és profik tevékenykedjenek.
June 2 at 12:12pm · Like · 1
Németh Atilla Atarvis Az egyetemet végzett orvostól nem sok a díj? Meg persze a több tízezres "kötelező" juttatás pl. egy szülésért, aminél inkább jobb ha ott sincsenek a doktor urak? Én sem szeretem az aránytalan dolgokat, de ne a társadalmi agymosott szokások döntsék el egy gyógyításnál, hogy mi mennyit ér, hanem az eredmények.
June 2 at 10:26pm · Like · 2
Sütő Annamária Babi Kineziológus jó ideje azon gondolkodom, hogy miért ér többet egy egyetem, egy főiskola, mint mondjuk a tapasztalatok alapján összegyűjtött vagy akár...különféle utakon érkezett gyógyítási módszerek alkalmazása. Ha belegondoltok, ez is csak egy 100 éve kialakult megrögzött tanítás. Nem a diploma teszi értékesség valakinek a tudását és ezzel nem a továbbtanulás értékét szeretném bagatelizálni. De lássuk be, sokszor egy falusi néni, aki lehet olvasni sem tud rendesen többet tudhat a gyógynövényekről, mint egy fitoterapeuta vag egy juhász többet tudhat a természetről, mint az, aki könyvekből tanulta. Mert semmi sem fekete és fehér. Ha az emberhez mész, a gyógyítóhoz és nem a módszeréhez, annyit fizetsz, amennyit ő kér. Ha a módszerhez mész, választhatsz magadnak ezer közül.
June 3 at 7:24am · Like · 6
Balázs Beregszászi ez az ember egy nagyon nagy barom
June 3 at 2:50pm · Unlike · 1
kapcsolódó: Magyar-Kovács András
"Ha valaki találkozik Kovács-Magyar András kuruzslóval, szapora seggberúgásokkal illesse"

fehér köpenyben, naná, azért a lelke mélyén van egy kis sznobság a táltosunknak 
mellesleg jól tudja a mami, tényleg ávószsidók vagyunk, esetleg a Sátán titkársága


Nincsenek megjegyzések: