2010. október 8., péntek

Buppa rejtélyes matricája

Rejtélyes.

Megfejtésem szerint Bringaangyal Buppa reppelgetni kezd biciklipumpálás közben, mire a kuncsaft agybajt kap és a félig felfújt bringára pattanva bemutat Buppának: ezt neked fizetés helyett, elbaszott muzsikus!


BuppaValami szopadék ribi emlegette föl nekem pont a Faszbukkon, hogy én milyen kömény vagyok a netten, és az életben meg „kenyérre lehet kenni”. Írtam is neki, kérdezze meg azt a szotyvadt kis szófosót, Buppaköcsögöt attól a kenyérkenésről. Ez a kis kecskebaszó Buppicsa eccer a Bemmoziban, jobb dolga nem lévén, odaült az asztalomhoz, és elkezdte a vánnyadt pofázását reám ömleszteni. Darabig békéssen tűrtem, hátha abbahagyja az üres öblögetését a kreténnye, de nem, csak és csak nem, gurgulázott a svábbogár, hiába szóltam néki finoman, hogy húzzon már a faszszopó annyába a társaságomból, még egy bodroshajú bólogatóféreg is odatelepedett mellé, nyálcsorgatóan helyeselve a pöszögését. Ez meg csak gurgulázott, mint a vécélefolyó, még a büdös csatornaszag is áradt a szellemtelen nyekergéséből. Hát itt má bebaszni se lehet a böcsületes rokkstarnak, rohaggyonmeg! – gondoltam, felálltam, bebasztam egyet a szeme alá mintegy figyelmeztetőleg, oszt szomorúan kisétáltam a moziból.

Ahogy fordulok kifelé, na, látom ám, hogy a pöszeköcsög ott oldalazik mellettem és selypeg a fülembe, hogy jáccuk le, meg ilyenek! Utánamgyött! Nem volt elég néki, hogy törzshelyemről távoznom kellett a retkes csacsogása miatt! Na, erre már a véralbumin elöntötte jazagyamat bazmeg, odabasztam a hátizsákomat a buszmegállóba, oszt föláttam a büdösnek. Ez valami nyegle ütést próbált a kacska kezecskéjével bevinni a balvállamba, hehe, namondok, durreggyet a pofájába oszt le is ült tanácstalanul a járdára. Aszittem ezzel vége is a haccaccárénak, hátbazmeg fölpattant mint a gumilabda! Durrmégeggyet baszomaszádszélit törpecsótány, maraccottan a fődön, ahova doktorúr leküldött! Hanyattesett a tetűje, de onnan is felállott, mint a keljfeljancsi! Nekihuzakodtam, apajit-anyajit beleadva egy oly brutálisat mértem rá harmadiknak, hogy elnyúlott a földön a kis makacs, mint egy gyalogbéka, nem gondolt többet a pattogásra! Nándibüffés riadtan sietett ki a moziból, előmászott a bodroshajú bólogató is, összekanalazták a betonyról oszt betámogatták a pofagépet a moziba, mielőbbi elsősegélynyújtásra. Na, ennyit a zsíroskenyérről. (forrás: drFlash és Buppa irodalmi vitája)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Pöcs!
Pinahiányos, elcseszett bunkó.flash haverod seggébű ugorjál ki gyorsan! Adod a kúl gyereket, közben meg azt reklámozod, hogy a sikertelen kis fasz haverod megver egy 45 kilós, teljesen békés bringás gyereket.
dvd

BB írta...

Mán csak 45 kiló szegény Buppa? Mi történt szegíny reppergyerekkel? Csak nem az éjc?

Névtelen írta...

Kedves Pöcs!
Válaszod béna és nem is adekvát.
A kérdés az, hogy mennyiben tekinthető hitelesnek a blogod, amin (egyébként nagyon helyesen )sokszor felszólalsz mindenféle agresszió ellen, de amint egy tehetségtelen fasz haverodról van szó, az agressziót reklámozod. Az oldalad így teljesen hiteltelenné válhat; szóval faszflash menjen a picsába, Te pedig gyakorolj önkritikát és vedd le ezt a bejegyzést.

BB írta...

Kedves Névtelen! Mi a faszt jelent az adekvát? Magyarországon magyarul beszélünk, csak hogy tudd! Buppa szegény meg énekeljen sanzont, ne a niggereket utánozza. Ez a reppelgetés nem megy neki, ráadásul tökre hazavágja a ritmikájával a magyar nyelv méltóságteljes nyekergését. Te meg rejszolj gyorsan egy jót még utoljára, mert eleresztem láncáról Flasht és akkor ujjlenyomat sem marad belőled. Én szóltam...

Névtelen írta...

1 Ne fenyegess mert a kutyàd mellè àslak.
2 Adekvàt: keress rà.
3 Buppa rappelèsènenek elemzése nem célom; de azt azèrt megjegyzem,hogy ő legalàbb produktìv,mìg a haverod egyszerűen közönséges, olyan polgárpukkasztò akar lenni, ami a pistols után már szánalmas.
4 A lènyeg, hogy a verekedős,agresszìv magatartás propagálásáról mit gondolsz?
dvd

klapanc írta...

ne fenyegessé, mert duplafistinget kapsz Sanchez-bajusszal kombinálva, valamint meglátogatlak vidékiu magányodban egy láda borral és az asztal alá iszlak.