2010. október 2., szombat

Kispál és a Borz és a Politikusok

Kényszer, Érdek, Ösztönélet
Három Nagy Fekete Fabábu
Döntsd le őket, menj el Délnek
Bérelj szobát, fess a falára egy képet

Amin a tenger öregember
Mégis a lábad közé megy be a sodra
Emlékszel én kövér voltam, te meg
Hal, és behívtál a tóba

Nagy fehér test víz alá száll
Harapj bele, képzelj sebet
Ne kösd be ott néhány bogár
Iszik még, és nincs üzenet

Tarlós István, a Fidesz főpolgármester-jelöltje
"Emlékszel, én kövér voltam, te meg hal, és behívtál a tóba"

Tarlós István, a Fidesz főpolgármester-jelöltje
"Van-e nálatok maffia?"
"Nálunk mindenki kiscica"



Dr. Staudt Gábor, Jobbik
"az arcodon elkent szúnyogtetem"


Nem én vagyok a nagymamád
De ha gondolok Rád megállok
Ő biztos a bérlettokban hord
Te meg vasárnap eszed a palacsintát

Potyogtasd el a nápolyi-morzsát
Rajzolj pöcsöt a plakátnak
Sínek hosszán moccan a MÁV
Tanítható olajfolt a mamádnak

És a TV-ben nézed a szaxofonost
És azt gondolod, hogy de jó neki
A kádba fröcsölsz és eljátszod
A tenger a partot hogyan veri

Ugye milyen jó most forogni a napon
Az arcodon elkent szúnyogtetem
Ha akarod a szárnyait rádrakhatom
A tojásait meg majd elültetem

És én utállak mert egyedül vagy
És egyedül vagyok, mert utállak
A TV-t hagyom a hónom alatt,
Hogy lemérje a lázát a világnak

De tényleg ez van, én vártalak
A tücskökkel ettem én is a füvet
Felköptem a garázstetőkig
És megcsillan szépen lefelé jövet

Dr. Staudt Gábor, a Jobbik főpolgármester-jelöltje
"Mennyi eltemetetlen hülyeségnek vagy a hordozója"


Mennyi házi hold, mennyi haszontalan
Lelkéért tartott haszonállat
Mennyi szétment arc, mennyi szenesült szem,
Mennyi megúszni való,
Van-e nálad,
Sérült, van-e sérülés, van-e álom
Még van-e elképzelés
Vagy ezek is mennek bele mind a levesbe?

Mennyi eltemetetlen hülyeségnek vagy a hordozója
Mennyi okot találtál már aminek nem volt okozója
De a szexszel meg a sporthírekkel
Elmegy az idő aztán fekszel
Éjjel ébren, hogy mindenki meghal-e?

Akiknek megy azoknak simán
Könnyű lett gonosznak lenni
Ólmosat hánynak a tinik
Aztán a pénzüket nézik, hogy mennyi
A moziban kitalálják mi lesz
És szexszel gyógyítják a semmit
És álmodoznak, hogy más a hibás
Felnéznek és elkezdik, hogy: nem fáj
Mondom, hogy nem fáj...

Pedig seb és nincsen valszeg senki a földeden
Göröngyök közt éjjel megyek csak a holdam jöhet velem
De a szexszel meg a sok elmélettel
Elmegy az idő aztán fekszel valami meleg lébe
Leves e húgy vagy valaki vére mindegy mondom: nem fáj...


Losonczy Pál, a Jobbik józsefvárosi polgármester-jelöltje
"Hej, de mennyi mindene van ennek az operett-országnak"

Sej de nagy fák öregembereknek a kertjében
Eperlevest kanalazó angyalok az égben
Tejszínhabos eperleves menta levelével,
A nagy fák meg az öregeknél beérik kevéssel

Csak süssön még a nap egy kicsit a buszos turistáknak
Lássanak sok érdekeset amerre ők járnak
Mekkor fák, nézd csak Gréti - mondanák egymásnak
Hej de mennyi mindene van ennek az operett-országnak

Hej de van a világ és van benne egy ici-pici kunyhó
Benne króm acélcsövek és sok-sok bőrfogódzó
Ha a világ kanyarodik, abba kapaszkodjon
Ha a világ elmúlna is azér' hadd maradjon

Sok eperlevest kanalazó angyalka az égben
Bohóchalat ölelgető csalánozók én nem
is értem hogy miért bujdosik minden a világba'
És hogy a német turisták meg mennek, buszoznak utána

is értem hogy miért bujdosik minden a világba'
Sej de japán turisták meg mennek, röpülnek utána
Szilágyi Demeter, Fidesz józsefvárosi jelöltje
"de azért találj ki mást, de azért találj ki mást, de azért találj ki mást, de azért találj ki mást"

Dr. Batári Péter, a Fidesz józsefvárosi jelöltje
"Legyen egy férfi,
Legyen neki nő,
Legyen házuk is,
Azon szép tető!"

Jávor Benedek, az LMP főpolgármester-jelöltje
"Nincs autóm, de én még ma is benne ülők és megyek vele"

Dr. Staudt Gábor, a Jobbik főpolgármester.jelöltje
"A végén meg kell-e halnotok?
Nálunk tömve vannak a templomok"


Dr. Staudt Gábor, a Jobbik főpolgármester.jelöltje
"És támad akkor olyan sötét, amiben az élők kezét többet nem találod, és ami elér, azt ütöd-vágod"


1. Úgyse hiszi senki el magának,
Hogy amit lát, az tényleg van,
Hanem várja, hogy a valódi látványt
Jelző kürtszó felharsan.

2. Szól a kürt, ellibben a függöny,
Amit most látsz, az tényleg van.
Kár, hogy mikor körbenéznél,
A szélben a mécsesed ellobban.

3. És támad akkor olyan sötét,
Amiben az élők kezét
Többet nem találod,
És ami elér, azt ütöd-vágod.

4. Zsákmányállat máját mosod
Egy névtelen patakban,
Körülötted olajfoltok
Mézeskalácsszív alakban.

5. És úgy nézed az arcod benne,
Mint régen a céllövöldében
Az a lány, akinek lőttél egyet
Finom utalásféleképpen.

6. Úgyse hiszi senki el magának,
Hogy amit lát, az tényleg van,
Hanem várja, hogy a valódi látványt
Jelző kürtszó felharsan.

7. És támad akkor olyan sötét,
Amiben az élők kezét
Többet nem találod,
És ami elér, azt ütöd-vágod.

8. Biztos helyről régről tudom,
Hogy a Föld tányér és hogy azon
Az emberek és a kövek
Lesznek a mannához a köret.

9. És támad akkor olyan sötét,
Amiben az élők kezét
Többet nem találod,
És ami elér, azt ütöd-vágod.




Szilágyi Péter, az V. kerület polgármester-jelöltje
"Télen banán,
Nyáron meleg,
Éjszaka van,
Napozz Holddal"


Barlangban dobolok, vörös a szemem
Kinézek közbe a nap lement-e
Vörös szememben zöld fát éget a hamu
Rugdosom reggelente.

És ettől eddig, attól addig
Ugyanolyan a másik oldal
Télen banán, nyáron meleg
Éjszaka van, napozz holddal!

Reggeliztél, álmodoztál
Télen banán, nyáron meleg
Homokba dugtad az ujjad
Legyen egy olajlelőhelyed!

Deface.
Kispál és a Borz versrészletek a Kiskörút választási plakátjain, a Fidesz, Jobbik és LMP politikusain.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

It is a leading time wasting website.

Facilitating time waste is the fastest growing sector in the American economy. People need to waste more and more of their time.


No talking heads coming with their expert opinions.

This is sort of a lowbrow operation, no intellectual elites are welcome here.

Well, you get the point.

Névtelen írta...

ki ez a buta faszszopó?

BB írta...

melyikre gondolsz a sok közül? általában ott a nevük is.

Hagrid írta...

Nekem tetszik, és poén mind, de nem értem, mszp-s kép csak véletlenül nincs köztük? (Nem vagyok naív és tájékozatlan, tudom, hogy ők ragasztgattak, csak gondoltam, hogy photoshoppal kreálhattál volna te is párat ide, a többi genyával is. Így nagyon úgy fest, mintha velük meg szimpatizálnál, mikor ugyanolyan seggarc mind...)

BB írta...

Drága jó Hagrid, úgy általában utálom a politikusokat, akik mind a pénzemet akarják. De az MSZP-t még a szadesznél is jobban utálom, szal szimpátia kizárva. Te vagy az első, aki holmi maszopos szimpátiával hírbe hoz :) Pártpreferenciák, nem titok: a Kétfarkút támogattam, amíg versenyben volt, ha meg elmentem volna szavazni, akkor az LMP-re szavazok. A Kispálos témára visszatérve: ezeket láttam, tehát ezeket fotóztam. MSZP-s plakátot nem láttam átragasztva, de lehet, hogy voltam eléggé figyelmes :) Photoshop, valóságmódosítás nem a kenyerem.

dzsilla írta...

http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/22512/boogie-mamma/a-politikus-dala-zeneszoveg.html

Hagrid írta...

Nem hoztalak hírbe kedves Klapanciusz.:D Előbb zér' visszaolvastam a blogod és elégedetten üvöltöm a füledbe, hogy ANARCHY!!!!:D Amúgy így minden oké.:-) Egyik haverom meggyőzött évekkel ezelőtt, hogy a szavazócédulára a "Magyar Kurva Isten Pártját" írjam fel és tegyek mellé egy ikszet.:D Az LMP szimpi, báááár...inkább semmi hatalmat senkinek.

BB írta...

anarchy, anarchy... nagy lófaszt, minden normális ember királyságpárti, mert minden normális ember király akar lenni. Közben sikerült a madtomatoen találni egy jó kis recent comments scriptet, viszont a blog dijájnja fokozhatatlanul gázos lett. Kispál meg egy vinnyogó sznobság.

BB írta...

nahát, politizálgat az urbanista :)

BB írta...

Falakon a képem, szeretem a népem
- azt mondják, hogy van ilyenem.
Szeretem a népem, a falakon a képem
- azt mondják, még van ilyenem. (Nem!)
Postások bevetnek a ládákba s nevetnek
Az emberek rajtam, de majd
megemlegetnek.

Hagrid írta...

Én nem akarok király lenni, már az vagyok.:P Ha meg mindenki király, az az igazi anarchia (vagy analchia...mind1) Kispált nem szeretem, túlimádott és - igazad van - sznob.:-)

BB írta...

feudális anarchiááááááááát, mindenki mindenki ellen, szóljon egy kis kardozóüs truemetál :)

Tibor írta...

Itten van két szoci ragasztvány :)
És igaza van, bár sok érve nincsen, csak a messzeségbe küldi a megoldást / Emlékszel, én kövér voltam, te meg hal és behívtál a tóba

illetve

Hej, de mennyi mindene van ennek az operettországnak!

Amúgy meg rá nem jöttem volna, hogy Kispál-idézetek.

BB írta...

Köszönöm, kitettem a képeket, ezek szerint nem diszkrimináltak a titokzatos Kispálborzok