2013. május 26., vasárnap

Új! Új! Új! Tészta Tanya a Wesselényi utcában


Curry Masala Chicken tésztával, 750 forintosért
nem rossz kaja eredeti indiai fűszerkeverékkel, nem rossz arcokkal

Az indiai ételek főzésénél, így a csirke curry elkészítésénél is mindig alapvető kérdés, hogy egyénileg állítsuk-e össze a fűszereket (és készítsük el a saját masalánkat, vagyis keverékünket), vagy pedig bolti fűszerkeveréket használjunk. Habár az első megoldás profibb, autentikusabb és teljesen a saját ízlésünknek megfelelő ízeket alakíthatunk ki, a második sokkal egyszerűbb. Ráadásul ezekben az előre elkészített fűszerkeverékekben semmilyen adalékanyag sincs, csak az általában szükséges 8-15-féle fűszer, megfelelő arányban keverve. 
Én első indiai menümnél a bolti verziót választottam, és ezt javaslom mindenkinek, aki még nem gyakorlott az indiai konyhában. Jóval egyszerűbb beszerezni, nem lehet elrontani, és ráérsz még kísérletezni azután, hogy tudod, szereted az indiai ételeket, és azok is szeretik, akiknek főzöl. A fantáziádnak így is lehet helye, a dobozon szereplő receptben pl. sem krumpli, sem csicseriborsó nem szerepel, ezeket én adtam hozzá. Érdemes egyébként megnézni a bejegyzésem alján a fűszerlistát, amit az én keverékem tartalmaz. Ebből könnyen rájössz, hogy mennyire nem egyszerű egy ilyen masalát az embernek magának összeállítania. (rantotthuswokban.bmintbalazs.com)


Nyomatékosításképpen: pizzaszelet 250 ft

cím: Budapest, VII. kerület, Wesselényi utca 23
tel: (20) 393 6912
Pazzo Pizza Finezza Kft
facebook



 Tészta Tanya, curry masala chicken


Nincsenek megjegyzések: