2010. június 27., vasárnap

Kísérleti adással jelentkezünk a Nagyvásártelepről

Egy szeles-felhős napon elkészült Magyarország legnagyobb óriáspanorámája, 3 gigapixel, irány a dubaji 45 gigabizés világcsúcs. LESZ! LESZ! LESZ!

Addig is nézegessenek néhány panorámás képet Közvágóhíd és a Kvassay híd közötti üres területen árválkodó üres csarnokból, néhány művészi falfestményt és sok-sok akarnok falfirkász produktumát. Nem lenézőleg mondjuk ezt, a magyar galériákban is 99 tehetségtelen festőre jut 1 értékelhető alkotás, csak hogy tudjátok.




................................................


A panorámaképek a Windows Live Fotótárral készültek, tárhelynek a www.clevr.com-ot használtam. Nem rossz párosítás, de nem árt megadni a kép szögének fokát (pl. a clevr.com alapvetően 380°-os körpanorámának értelmezi a feltöltött képeket, ezért gebasz lehet).
Kipróbáltam a www.panorama-photo.net panorámás feltöltést, de ők csak 500px magasságú képeket engednek feltölteni, ráadásul német nyelvű. A yahoo flickr.com fotómegosztója meg 1024-es szélességre csökkenti a képeket, a nagyméretű képek feltöltését lehetővé tevő pro account meg pénzbe kerül. A Microsoft képmegosztóját még nem próbáltam ki. Az imgboot.net 1600px szélességet engedélyez, de nincsen beillesztő funkciója. A dermandar.com jónak tűnt, a feltöltött képeket online rakta össze, de sajnos képtelen voltam elmenteni és ott tárolni őket, megmaradtam a kisérletezés területén (a kész képet letölthettem). Az embed funkció csupán egy reklámmondat megjelenítése, ó.

Frissítés: a tegnapi zavarok után (sör) újra müxik a Dermandar.com. Tudnak ezek a libanoniak))) Tessék, a kép:



2 megjegyzés:

rudi írta...

Ki bújt a cserebogár? Nemár!!

BB írta...

jaja, és nagy fasza van))