2013. július 22., hétfő

A gettóban nem wirág nő





Gettócsávok a házban
hátba rúgnak mindenkit, ha gáz van!
A mikrofonba nyomatom a vakerom
a gettóba mindenki a haverom,
az utca, fazze, az igazi otthonom
Szevasztok srácok itt vagyok
Ezobioterikus az vagyok
Kigyógyítok mindenkit
Csak mondjátok egy két há om
És még öt lövés, hozzám szólni merész
A diszkóban az összes haver
Becéz kopasznak, szevasztok
Én meg nem sokat szarozok,
Csak lököm az infót a pajeszotok mögé
Pozitívan nyomd azt a sok kamu dumát
Ha nem akarod hogy újból csiga legyél
Hanem amúgy is hajtsad az Ritát
Vagy inkább a piros Ladát
Két szőke gádzsi a hátsó ülésen
Csak arra vár, ami nekik jár
Na idefigyelj kopasz én ismerlek régen
Ne csinálj úgy mintha nem te lennél
Mc Apokrif, én mondok neked annyit
Hogy jobban tennéd, ha nyomatnád a funkyt
És a diszkóban megkóstolnád a pincér Pannit
Ne szóljatok be, mert 20 pitbullt küldök rátok,
Ujjam a ravaszon, szóval veszélyes vagyok,
Ellenszenves emberekbe késhegyet rakok, aztán
Nyomulok a kocsiba, de nem hagyok nyomot,
A szirénazajtól meg már kicsit se szarok

refrén: Hello, ez egy ilyen világ
a gettóban nem nő virág
hello, de ne add még fel, hisz álmodhatsz minden éjjel
hello, pocokarcú fiú, ne legyél oly szomorú

Mc Gyorskocsi utca óvatosan szevasz
Ne bántsd a másokat
Mer a karma visszaüt majd meglásd
Máról holnapra élek
A karmádat meg dugd föl magadnak!
Ne fenyegess a dugással mer én tantrikus vagyok
És te nem tudod hogy mi az
Befogod a pofád, mert egy eksztaszit nyomok
Hozzad az anyagot
- Geci, mennyit hozzak -
50 grammot, vagy szívod arcomból a taknyot
Csak játszod itt a menőt, de én vagyok a király,
A szintetikus anyag az meg maga a halál,
Kibaszottul divatos a fehér anyag
És közbe veszed észre,
Hogy hazavágod magadat, szívod a
Hernyót vagy nyalod a taplót
De én csak füves spanglit burkolok
Hanem miért nem inkább a gurumat szopod
Nekem is bejön a mágia
Mert a halál után megyek a tutiba
A diszkó az ami tuti hely
Ott még a halál is tök jó fej
Ha van telcsid és kocsid,
Meg a makkod is van hova rakjad
Az lesz ám a tuti, azt mondom: nyomassad
Ti csak lökitek a kamudumát
Én meg hajtom az összes
Sarki losztyát de mi a faszt teszel,
Ha a shotgun befigyel, nálam a gettó
A téma meg a Szigony utca,
S a verdám csak padlógázzal üzemel,
Berángatok kilóval a nyolcba,
De ha nemtetszik a szövegem,
Hát húzd el a beledet a halál redvás-pudvás faszára!
Azt mondom nektek: gyerünk a kocsiba!
Ötösből kettesbe tedd be, majd rükvercbe rakd be
Padlógáz és irány a diszkó
Együtt táncol a sok csaj és fickó
Gyertek, gyertek, ezzel csak nyertek!
A szar suli után kellenek a pörgős percek
Ha anyu elenged, aputól meg kértek pénzt a belépőre
Na mindegy én akkor is mosolygok rátok
Ha ti már a gonosszal együtt háltok
Bízom bennetek ti sok kedves emberek
Üdvözlésre váró ugyan már higgyetek
Na ide figyelj haver, én csak abban hiszek,
Amikor a kocsiban nyomulok
Hátul a csajok, elöl meg én vagyok

refrén: Hello, ez egy ilyen világ,
a gettoban nem nő virág
hello, de ne add még fel, hisz álmodhatsz minden éjjel
hello, pocokarcú fiú, ne legyél oly szomorú
hello, olvassál sokat, és látogass tanfolyamokat
goodbye, elbúcsúzom, andalogj e dallamon











  Bangó Margit ex-konyhája + Csak a tett számít: falfirkatakarítás a gettóban + Klubbéla + Orsós-Orbán-Olstein ellen + Jelentés egy Haller utcai wc-ből + Magyar-cigány szex + A Palazzo pizzéria Gyöngyöspatán + Cigány uralmat Újpesten + Lilliputi cigányok a Gödörben + Etnorom és Taraf de Haidouks a Mátyás téren + Szabolcs utcai mélynyomor

Nincsenek megjegyzések: