.jpg)
Az eredeti tervekben ez lett volna a végállomás:
"A beruházási célban kitűzött nyomvonalként Újpest István tér és Kispest Vörös Csillag Traktorgyár közötti összeköttetés szerepelt. A program jóváhagyása során - elsősorban anyagi okok miatt - olyan döntés született, hogy a vonal Újpest István tér és Kispest Határ út között épüljön meg. A kitűzött határidő a megépítésre 1985 év vége, a tervezett vonal hossz 14,8 km, az állomások száma 19 volt. A beruházási programot 1968-ban hagyták jóvá, az építés 1970-ben kezdődött el és megszakítás nélkül folytatódott 1990 év végéig." (wikipédia)
.jpg)
Kék falak, az Ecseri úti megállóhoz hasonlatos piros székek, de kevésbé elegáns rögzítéssel. Három pár sín, valószínűleg azért, mert eredetileg végállomásnak szánták a Határ útit. Demszky üzemi lapja a bejáratnál: a Metropol (néhai Metró) ingyenes újság, a prolik szellemi tápláléka pártpropagandával finoman ízesítve. A Metropol amolyan kápó-stílusban érintkezik a
"Friss hírekkel feltöltve."
"Egyet vegyen!"
"Egyenesen húzza ki!"
A Princess "fejedelmi péksütemények" péksége itt is üzemel, természetesen itt is a metró területén, természetesen a bejáratnál. Nem tűzveszélyes, tudjuk, Aba Botond megmondta. A nagy konkurrens, a Fornetti kiszorult az aluljáró kevésbé szem előtt levő pontjára. A felszínen az EUROPARK és rengeteg bódé, valamint a Quadlight reklámjárgányai fogadják a hazafelé, a tévéjéhez menekülő népet.
További állomások: metróblog
Határ út (lit. City limit street) is a station on the M3 (North-South) line of the Budapest Metro. Near the station, there are several tram and bus terminus, and a shopping centre.
Station information
Opened 1980
Type cut-and-cover underground
Platforms 2 side platforms
Depth 4.86 m
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése