.jpg)
Meglehetősen jó állapotban, mínusz a Peron Reklám (Gellért Kis Gábor és társai) óriásplakátos vandalizmusa. Falba szerelt, elpusztíthatalan piros ülőkék, kőburkolatú falak, aranyszínű fémajtók. Szép. De most a reklámhiéna Peron Reklám már javában dolgozik a tönkrebaszásán. Talán mert ez egy viszonylag kisebb forgalmú metróállomás, ide nem tette be az izéjét a "nemtűzveszélyes, Aba Botond megmondta" Princess fejedelmi pékség. Cserébe az állomás területén egy lapkeres RELAY újságos működik, valószínűleg ez sem tűzveszélyes bolt.
"Pert nyert a BKV ellen egy adatvédelmi szakértő, aki a közlekedési cég és annak reklámhelyeit kizárólagosan értékesítő Peron Reklám Kft. szerződésére volt kíváncsi. A kétszer öt évre szóló, 5 milliárd forintos szerződés egyik módosítását Gellért Kis Gábor, az MSZP egyik médiapolitikusa írta alá a Peron ügyvezető igazgatójaként. A cég vezetéséhez tartozik egy fővárosi szocialista képviselő is."
.jpg)
A Peron Reklám Kft. két szakmai tulajdonosának régi a kötődése a fővárosi közműcégekhez. Az ESMA a budapesti lámpaoszlopokon, kandelábereken helyezett el hirdetéseket az Elektromos Művekkel kötött szerződés alapján. A Multireklám pedig a fővárossal szerződött a BKV buszmegállók oldalán látható citylight hirdetések elhelyezésére. A reklámhelyekért a cég nem fizet a se a BKV-nak, se a fővárosnak, csak a buszmegálló beállóját építi meg és tartja karban."
régebbi állomások: metróblog
Ecseri út (Ecseri street) is a station on the M3 (North-South) line of the Budapest Metro. Next to the station there are the northern blocks of Attila József microraion.
Station information
Opened 1980
Type cut-and-cover underground
Platforms 2 side platforms
Depth 4.4 m
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése