2009. január 24., szombat

Korcsma a Nagyvásárcsarnoknál

Csarnok Korcsma (kocsma, bár, ivó)
Cím: Budapest
IX. ker., Pipa utca 4.
Nyitvatartás:
H-Sz: 09-23:30 hi
V: zárva

Nem presszó, nem bár, nem pub, nem kávézó, nem kafé, nem kertel: KOCSMA, sőt KORCSMA.
Kissé pukkant prolihely, de üdítően őszinte a szomszédos Tandem Cafe nevű gyanús hátterű blogsznobériához képest. Korrekt ár/érték, piaci vásárlások után kiváló. Zene az rádiófos, tv is van, tripla csapásként még nyelőgép is akad. Esténként az egyetemi ifjúság dartsot és csocsót játszik a hátsó teremben. Enyhén nagymagyarországos hangulat, tetszik.

ajánlott még: sörjárőr, a sztahanovista kocsmajáró

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A leírás igen csak hívogat, csak éppen azt felejtették ki, hogy a kocsmáros kissé tahó, bunkó, meg igazából egy utolsó faszkalap, amilyet még életemben nem láttam. Ma pl bementünk egy nem kicsi társasággal abban a reményben, hogy egy jó estét eltöltsünk. Belátom nem illik máshonnan szerzett sörrel bemenni kocsmákba, de gondoltam elnézik, ha már úgyis fogyasztani fogok. Mikor bementünk a kocsmába, a pultos konkrétan le se szarta hogy bejöttünk. Viszont mikor megszólítottuk egyből elkezdett ugatni, mintha ő lenne itt az atya úristen. Hát már ekkor meg volt a véleményem a srácról, de mondtam üsse kő ,nem szólok vissza, hiszen nem balhézni jöttem. Helyet foglaltunk, és mikor a sört meglátta a kezemben, gondolt egyet és rákérdezett hogy honnan van. Nem hiszem hogy bármi mást tehettem volna, megmondtam neki hogy kintről hosztam be és ekkor a srác nemhogy azt mondta volna: 'légyszives vidd ki és ott fogyaszd el', nem, ilyet szólt: 'na akkor most te szépen kitakarodsz innen'. Csak pislogtam hogy ennek mi a baja. A következő merész lépése az volt, hogy elvette a sörösüveget, elment, kiöntötte a pultnál és az üveget visszaadta majd hangsúlyozta, hogy 'takarodjak, mert különben megver'. Igazából nem tudom, hogy ezt hogy gondolta, talán arra számított, hogy egyedül kimegyek, a barátaim meg ottmaradnak? Hát biztosítok mindenkit, hogy nem így történt... mind a 10en otthagytuk a gecibe a helyet, mi nem jártunk rosszabbul. Csak 9 másik kocsmát tudtam a környéken és mikor megálltunk az elsőnél, hogy megnézzük az árakat, a tulajdonos teljesen meglepő módon kijött értünk az ajtóba és NORMÁLIS hangnemben és MOSOLLYAL az arcán invitált be minket. Az esténk ezután egészen jó hangulatban telt el és azt hiszem, a tulajdonos is elégedett volt a bevételével.
Bárki is a csarnok kocsma tulaja, elgondolkodhatna azon, hogy megengedheti-e magának az ilyen alkalmazottat, aki 10 vendéget elküld a picsába...

BB írta...

höhö, engem is dobtak már ki kocsmából becsempészett pia miatt. Ha meg durva történetet akarsz, akkor tessék: http://belvaros.blogspot.com/2004/09/mumus-romkocsma-2004-nagydiofa-budapest.html