2009. november 2., hétfő

Találtam egy részeg hódot (plakát)

A komcsik mellett a hideg és a nedvesség is sújtja dicső fővárosunk lakosságát, szóval álljon itt a megszomorodott lelkek felderítésére egy Kétfarkú Kutya Párt-gyanús plakát:

"Találtam egy részeg hódot. Valaki elvihetné. Tel: 06-62-548-878"

A Bajcsy Zsilinszky és a József Attila sarkán fotózta szerkesztőségünk oszlopa, Mr. Pöcs.

plakát,  Kétfarkú Kutya Párt, Bajcsy Zsilinszky út, belváros, V. kerület, street art, utcaművészet
plakát,  Kétfarkú Kutya Párt, Bajcsy Zsilinszky út, belváros, V. kerület, street art, utcaművészet


4 megjegyzés:

egy ember írta...

de jó, hogy posztoltátok ezt!
együtt iszogattunk a Pótkulcsban, aztán amíg kimentem taxit hívni az a hülye hód eltűnt!
azóta kerestem...

BB írta...

éppen Hóddal iszom az alkoholtartalmút a Gödörben, szívélyesen üdvözöl. Azt mondja, hogy a pótkulcsos sörszámléa felét haladéktalanul kifizeti, nem kell azonnal fejszével hajkurászni a pesti éjszakában.

egy ember írta...

áá, vendégem volt! csak aggódtam miatta, de ha nálatok van akkor rendben.
azért vigyázzatok rá, nagy az arca, de nem bírja az italt, és éjjel, ha rosszul van, felébred és összerágcsál mindent.
tegyetek az ágya mellé valami ócska sámlit, azzal elvan reggelig.

Névtelen írta...

"Az idő pénz" - gondolta a pincér, majd hozzáadta a dátumot a számlához."