Igyál, nép, Zwack bácsi pancsos pálinkája a legjobb. Fény, siker, kaland garantálva, valamint okos, jóképű és sármos leszel tőle.
Ez talán még az elhíresült Gyurcsány-óriásmolinónál is nagyobb (hupp, előgyütt a Gyurcsány-fixáció:).
Zwack, Szt. Hubertus |
ajánlott: A Nagy Kommerszteszt
Tizenegy súlyos töményet kóstolt az Index mindenre elszánt csapata
St. Hubertus
Gyógynövény likőr specialitás
Anno 1901
Készült: finomszesz, víz, cukor, növényi kivonat és árlat, élelmiszer-színezék (karamell), étkezési sav (citromsav) felhasználásával.
Gyártja a Zwack Unicum Rt. Budafoki Gyára, 1221 Budapest Anna u. 4.
www.sthubertus.hu
A pártállami Hubi immár ismét beszentesedve éppen rönesanszát készül élni, legalábbis épp újrateremtődik a brand, vagy micsoda, és ismerve az ital minőségét, bizony groteszkül hatnak a patetikus tévéreklámok, legendástul, szarvasostul, és a csicsás, előkelősködő üveg is erős túlzás. A Zwack gyár mindenesetre úgy döntött, hogy a legnépszerűbb magyar tömény, az Unicum mellett annak legnépszerűbb pótlékát is megpróbálja piacon tartani. Vajon miért?
Mindemellett meg kell jegyezni, hogy a kommersz töménymezőnyben az élbolyba sorolható.
Sz. L.:Üdítően csípős illatának domináns meghatározója az állati vizelet, amelyet nehéz művirágillat ellenpontoz, később némileg meglepő módon a csillagánizs jelentkezik. Íze cukorszirupban feloldott Polivitaplex, további zavaró aromák nélkül. 2 pont
Zs. B.: Szájból, pohárból kiöblíthetetlen (néhai apósom kedvenc itala...)[Szily: "egyszer volt ilyen szinu a pisim, amikor..."] 7 pont
R. C.: Illat: valami keserű dolog, unicumilag, szintetikus gyógyfű. Egyéb jelenségek: fogalmam sincs. 0 pont
U. P.: A karamell hozza a gyönyörű, klasszikus Hubertus színt, a citromsav pedig a magabiztos aromatikát. Az ital illatban és ízben is évek óta stabil színvonalat képvisel, ennek ellenére érthetetlen, miképpen vehetők rá az emberek, hogy ilyesmit a szájukba vegyenek. 4 pont
A St. Hubertus likőr közkedvelt nevén „hubi” igazi magyar eredetű a 20. század eleje óta elsőnek a Braun Testvérek Likőrgyár által készített italspecialitás. A keserű likőrök közé tartozik, melyekre a viszonylag nagy alkoholtartalom és kisebb cukortartalom a jellemző.
Hasonlóan legtöbb likőrtársához a készítésének receptje titkos. Azt tudni lehet, hogy legfontosabb összetevői a finomszesz, víz, cukor, élelmiszer-színezék, karamell, citromsav. Több féle gyógynövény kivonata is ízesíti az italt, amelyeket finomszeszben áztatnak azért, hogy a szükséges ízanyagok kioldódjanak, valamint narancshéjkivonatot is adnak hozzá. Az alkoholtartalma 36%. és a tölgyfahordós érlelés is ad egyfajta különleges ízvilágot az italnak. Az 1991-es privatizációja során gyártási engedélyét – akárcsak a Széchenyi lánchíd újjáépítésének tiszteletére 1949-ben gyártani kezdett Lánchíd brandyt – a Zwack Unicum Nyrt. szerezte meg. A napjainkban is népszerű likőr, az elmúlt években jelentős márkafejlesztésen ment keresztül. A korábbi pártállamban ráruházott kommersz szerepből jelentősen előrelépett. Napjainkban már a Zwack italok közé sorolt Hubertusra fordított reklámkampány és megújított design eredményeképpen egyre szélesebb körben fogyasztják.
Megjelenésében megmaradt a vadászok védőszentjére Szent Hubertuszra utaló szarvas fej az agancsok közötti kereszt motívum és a kék-arany színvilág. Az üveg azonban egyedi kivitelű előkelőbb benyomást tükröző lett, valamint St. Hubertus 33 néven a fiatalabb generációt megcélozva fejlesztették ki újabb változatát. Az ital-zene összekapcsolódásaként a márkanév népszerűsítésére megjelent támogatóként vagy szervezőként a Zwack Unicum Nyrt. több hazai zenei fesztiválon vagy fiatalok részére szervezett táborokban.(wiki)
Csatlakozzatok az fészbukkos óriásplakátmentesítő mozgalmunkhoz. Takarítsuk ki Budapestről az agymosó szemetet.
Megalakult a Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT) a Facebookon, a nemzetközi Clean City Movement Magyar Leágazása. Takarítsuk ki a reklámmaffia szemetét a városunkból, harcoljunk egy élhető Budapestért! Le a vizuális környezetszennyezéssel, le a reklámzajjal. A közterület a városlakóké és nem kapzsi politikusok és lelkiismeretlen reklámcégek agymosó homokozója. http://www.facebook.com/home.php?sk=group_152589574795747
frissítés: valamint le a kutyaszarral, a szmoggal és a téllel. Provinciális jellegünket levetkőzve: takarítsuk ki a magyar vidéket is, valamint az egész világot. Meztelen nőket a falakra és kéjes érzelmeket. Várjuk a javaslatokat a további programpontokra, szeretjük a demokráciát. NO ADS, NO AIDS. Reklám helyett street-art egy színesebb városért.
Ez történik veled, ha hagyod, hogy a reklámok vezéreljenek. Ostoba leszel, fail, zombi, a csendes többség.
Az ilyeneknek el kell venni a szavazati jogát, slusszpász.
Megalakult a Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT) a Facebookon, a nemzetközi Clean City Movement Magyar Leágazása. Takarítsuk ki a reklámmaffia szemetét a városunkból, harcoljunk egy élhető Budapestért! Le a vizuális környezetszennyezéssel, le a reklámzajjal. A közterület a városlakóké és nem kapzsi politikusok és lelkiismeretlen reklámcégek agymosó homokozója.
frissítés: valamint le a kutyaszarral, a szmoggal és a téllel. Provinciális jellegünket levetkőzve: takarítsuk ki a magyar vidéket is, valamint az egész világot. Meztelen nőket a falakra és kéjes érzelmeket. Várjuk a javaslatokat a további programpontokra, szeretjük a demokráciát. NO ADS, NO AIDS. Reklám helyett street-art egy színesebb városért.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése