2011. április 9., szombat

Videó: Dancsó Péter Budapestje

Budapest, ahogyan látni szeretnénk + zsír zene
timelapse, lassan fotózott idő, kill your fotogép

Ünnepelve a 45000. expómat egy év alatt, rengeteg vesződés, utómunka és számos unalmas óra után befejeztem a fél éve folyamatosan készülő idei Budapest Timelapse-emet. Jó szórakozást!



A filmkészítést autodidakta módon tanultam. A hobbim ugyanúgy kitölti a szabadidõmet, mint a munkával töltöttet; amikor éppen nem a saját filmjeimet írom vagy rendezem, akkor operatõrként dolgozom. Tagja vagyok a Fakultatív Csoport-nak, mely egy baráti alapon szervezõdött függetlenfilmes csapat.

Vendéglátást és idegenforgalmat tanultam, és 2010-ben szereztem diplomámat Szuperközeli címû kisjátékfilmemmel.


http://www.dancsopeter.exofire.net
http://www.fakultativ.com

Camera: Canon EOS 550D / T2i
Lenses: Canon 18-135mm kit + Sigma 30mm 1.4
Music: A.R. Rahman - Liberation in a Dream (127 Hours Soundtrack)
Shot and edited by: Peter Dancsó

Dancsó Péter blogja

és egy dicső szockó stílusára hasonlító áldokú, éljen, éljen, éljen!


Nincsenek megjegyzések: