Magyarországon viszonylag új technika a környezetszennyezés üledékébe magasnyomású vízsugárral stencilezni, de csak addig jó a poén, míg a marketingesek fel nem fedezik. Innentől a vizuális környezetszennyezés egyik kifinomult válfajává válik.
Novák "Belengető" Péter most egy multinácista céggel nyomja a fenntarthatósági blablát: környezetvédelemnek álcázott reklámkampány, imázsjavítás etc. Viszonylag környezetbarát reklámtechnika (mínusz sok víz és a kompresszor üzemanyaga) és a vizuális környezetszennyezés ellen sem moroghatunk, hiszen a reklám pozitív üzenettel, környezetvédelmi csomagolásban érkezik.
De ki engedélyezte ezeknek, hogy reklámjukat egy műemlékre fújják?
"inverz graffiti", ami tkp egy vizzel festett stencíl |
bele a tömeggyilkos PM10-be |
És second hand reklámkampányok helyett miért nem a telefonfülkéket takarítja a Telekom?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése