2010. április 13., kedd

Hummus "bár" az Alkotmány utcában

Figyelem, zsidózás következik.

Hm, emlékeink szerint itt egy arab étterem volt, rizses-bárányhúsos kajával, de az egyik sémit mára felváltotta a másik, arabot a zsidó. Galéria, ingyen teakóstoló a kaja elkészültéig, egy temperamentumos mami románul, magyarul és héberül nyomja a rizsát a vevőknek, valszeg erdélyi származék. Mondom én éleselméjűen. Az étterem vegetáriánus és a junk food kategóriában izmos versenyző (dehát könnyű a Meki szintjét túlszárnyalni). Nem olcsó, de errefelé a kategória alternatíváját egy hentes képviseli, ipari occsókolbászokkal.

Jattot kéretik a kikészített befőttesüvegbe rakni.

Üzletvezető:  Uri Gotlibovich Telefonszám: 06-30-253-4474  Hummus bar - Vegetáriánus 1054 Budapest, Alkotmány utca 20 Tel: 302-13-85 Nyitvatartás: H-P: 10:00-22:00 SZ-V: 12:00-22:00
Üzletvezető: Uri Gotlibovich

Hummus bar - Vegetáriánus
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 20
Tel: 302-13-85
Nyitvatartás:
H-P: 10:00-22:00
SZ-V: 12:00-22:00

updaTE BÁJ ruddi: A humusz magyarul a talaj szerves komponenseinek egyvelegét jelenti, illetve az ebben gazdag talaj megnevezése.
A hummusz viszont csicseriborsó főzelék, meg valami kaja is, amit ezzek készítenek. Ez a kenőcs ehetetlenül szar, viszont tesznek mellé sült padlizsánt, ami felejthetetlen élmény volt az ominózus helyen.
Kitűnő kaja és a kiszolgálás is eszményi volt. Ja és nem én fizettem...

2. frissítés: a Hummus Bár női szemmel

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Hummus (a transliteration of the Arabic: حمّص‎; also spelled hamos, houmous, hommos, hommus, hummos or hummous; see romanization of Arabic)

is a Levantine Arab[1] dip or spread

made from cooked, mashed chickpeas, blended with tahini, olive oil, lemon juice, salt and garlic. It is a popular food throughout the Middle East."

BB írta...

köszi.

Névtelen írta...

pina

rudi írta...

A humusz magyarul a talaj szerves komponenseinek egyvelegét jelenti, illetve az ebben gazdag talaj megnevezése.
A hummusz viszont csicseriborsó főzelék, meg valami kaja is, amit ezzek készítenek. Ez a kenőcs ehetetlenül szar, viszont tesznek mellé sült padlizsánt, ami felejthetetlen élmény volt az ominózus helyen.
Kitűnő kaja és a kiszolgálás is eszményi volt. Ja és nem én fizettem...

BB írta...

höhö, átemelem a kommented a posztba, ingyen munkaerő mindig jól gyün

Névtelen írta...

http://ro.wikipedia.org/wiki/Insula_%C5%9Eerpilor Insula Şerpilor

Névtelen írta...

Egyáltalán nem "ehetetlen szar". Nagyon is finom, ráadásul egészséges! Egyértelmű, hogy semmit sem értesz a keleti ételekhez, nem is tudom milyen jogon mered értékelni az arab vagy zsidó konyhát... Amúgy meg köze nincs a junk foodhoz (tudod Te, mit jelent ez a kifejezés??) – ahogy mondtam, tápanyagokban gazdag ételeket szolgálnak fel, tele friss zöldségekkel. A falafel és a humusz legnagyobb összetevője a csicseriborsó, amely bizonyítottan az egyik legegészségesebb hüvelytermés. Csak azért mert egy antiszemita, húsimádó, ignoráns ember vagy, nem jelenti azt, hogy ilyen undorító stílusban kell írnod, ráadásul olyan dolgokról, amikről fogalmad sincs.

BB írta...

Kedves névtelen hülye, követeld vissza a magyar iskolaügytől a szüleid befizetéseit, mert egy halmozottan hátrányos helyzetű funkcionális analfabétát eresztettek ki onnét. Akit előbb-utóbb arcba lépek, oktató-nevelő célzattal, persze. Menj és szagolgasd Demszky Gábor féknyomos alsóját, legyen belőled is valami haszna a társadalomnak. Add át a nedves csókom nagy embernek, oszt sálam!

Névtelen írta...

Kedves Klapancius!

Nem én írtam az előbbi hozzászólást, de azért lenne egy két észrevetelem a stílusoddal kapcsolatban. Remélem nem haragszol meg érte. Bár ahogy látom, ha valaki ellenkező véleményt mer írni, mint amit Te képviselsz, akkor az már hülye és mint ahogy mondod előbb utóbb arcba is fogod lépni...na mindegy
Szóval. Én se szeretem a zsidókat, én sem szeretem az mszp-seket, sem a szadeszeseket meg így tovább...
De azért az kemény, hogy egy étterem ételeinek értékelésekor is fel tudod hozni Demszkyt.
Miért nem inkább érveket hozol fel? Valaki máshogy gondolja. Valaki szereti ezt a helyet. Érveket hoz fel rá, hogy szerinte miért is jó az itt felszolgált étel. Te miért is nem teszed ezt? Csak kérdezem...
Vagy itt az a stílus, hogy ha valaki végre ír erre a remek blogra akkor azt azonnal elküljdük az anyjába?
Ha ez a stílus, akkor felvehetem én is, és fröcsöghetek én is. Mivel én is szeretem ezt a helyet, ezért én is szeretném megvédeni.
Amúgy, elképzelem, mennyire felizgulhatsz magadra, hogy milyen ügyes és frappáns mondatokba tudod burkolni azt, hogy valakit elküldesz az anyjába.
Várom majd én is az ilyen nagyon okos frappáns választ! :)
Ja és persze azt is, hogy engem nevelő célzattal hogyan fogsz bántalmazni.:)
és a politikát se felejtsd ki! Bár gondolom jobbikos köcsög leszek.. vagy valami hasonló.

Na a lényeg, hogy szerintem az ételekről beszéljünk már, érveket hozzunk fel és úgy vitázzunk.
Ne legyen már sehol ez a szint. SEHOL.

Üdv: józskapista (hogy ne névtelen hülye legyek)

BB írta...

Kedves Jóskapista, a stílus maga az ember, az előző hozzászólónak leereszkedtem a szellemi színvonalára, ami amúgy nagyon könnyen és gyorsan megy nekem, otthonos pálya.

1. Arcom leszakad, ugyanis amin rúgoztok, az tkp. egy dicsérő cikkelés, szeretjük a Hummust, azért írtuk, nem értem, h miért nem érthető. Ráadásul két (kettő!) méltatást is írtunk erről a kis lyukról, ami blogunk történetében már a seggnyalás kategóriája, szal tényleg tanácstalan vagyok (link a poszt végén). Talán a poszt egészét kellene olvasni, szöveget, nem csak néhány, szövegkörnyezetéből kiragadott, negatívnak érzett jelzőt, minősítést. Úristen, mit érezhet az a tulaj, mikor mi jó lendületesen tényleg lehúzzuk az étkezdéjét? Ha némelyek még a feldicsérést is negatívnak érzik.


2. Rudi kolléga kommentjében, amit átemeltem később a szövegbe, a hummusz az "ehetetlen szar", a csicseriborsó főzelék, az, az is önmagában fogyasztva (senki sem tenne ilyet). A jobb érthetőség kedvéért kopipészttel idézem: "A hummusz viszont csicseriborsó főzelék, meg valami kaja is, amit ezzek készítenek. Ez a kenőcs ehetetlenül szar, viszont tesznek mellé sült padlizsánt, ami felejthetetlen élmény volt az ominózus helyen." Ez sem elég? Ott a végső konkluzió: "Kitűnő kaja és a kiszolgálás is eszményi volt."
3. Sprechen Sie Ungarisch?
4. Mit tesz isten, volt szerencsém eredeti helyszíneken arab, zsidó és török humuszos kajákhoz/konyhához, úgyhogy a junk food minősítés marad, de nyomatékos kérésre kifejtem. Inkább ne kérd. A Humuszt nem tértől-időtől függetlenül kell értékelni, hanem a magyar valósághoz nyújtott színvonalát: és az nagyon jó a helyi olcsó kajáldákat tekintve (a Parlament környékén vagyunk)
5. Minden felmerülő kérdésre válaszolunk, ávékés zér práhim, szállunk rendelkezésére.