2010. április 14., szerda

Ínyenc Jani falatozója

17. kerület, Budapest,  Ínyenc Jani, Ferihegyi repülőtér, Új Köztemető, Étkezde, kifőzde, karaoke
17. kerület, Budapest,  Ínyenc Jani, Ferihegyi repülőtér, Új Köztemető, Étkezde, kifőzde, karaoke, olcsó, étel, ebéd, étkezés, kaja, pia, falatozó, étterem, kajálda
Inkább nem mondunk semmit a kajáról: álgyúval verébre. Igyekszik. A limonádéjukat sem ajánlom. Kint vagyunk az ősoriginál magyar pusztában, jobbra egy temető, balra a repülőtér, szemben erdő. A környék kutturális és szórakozási lehetőseiről sok mindent elárul, h itt fergeteges karaoke partikat szoktak tartani. Jaja, ne üss, Zámbó Jimmy tényleg Istenkirálycsászár volt:) Akkor inkább úthenger.



Ínyenc Jani Falatozója
cím: 1174 Budapest, XVII.ker.,
Bocskai István u. 22

Tel.06-30-8696-090
Nyitvatartás: H-P 9-18
Szombat-Vasárnap: ZÁRVA
Honlap: tessék

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ennél azért részletesebb beszámoló érdekelne: mit, miért volt rossz?

BB írta...

semmi különösen kirívó: mirelitkonyha. Viszont tiszta és rendezett belső.

BB írta...

de ha kifejted a véleményedet az étkezdével kapcsolatban, akkor átemelem a posztba. Virágozzék ezer virág.

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jó kis hely volt, sajna bezárt. Sokat ettem ott, parkosított környezetben:) temetőt én nem láttam arra.az árhoz képest nagyon jól főztek, a tulaj is jó fej volt. Kareokén soha nem voltam, sajna ha valaki szórakozni akar akerületben akkor irány a belváros, de én pont ezt a vidékies csendes környezetet szeretem itt (aki minden este tivornyázni akar az költözzön a belvárosba:).