2009. február 12., csütörtök

Klotyóvilág

aranyér, budi, béke, fing, Klotyó, nyugalom, szarás, szeretet, sziget, toalett, wcaranyér, budi, béke, fing, Klotyó, nyugalom, szarás, szeretet, sziget, toalett, wcTömör Öröm kolléga Kló-sorozatot indít:

Na, újabb sorozatban a fejszénk, ami talán tematikus bloggá fogja kinőni magát: KLOTYÓK, eufemisztikusan: MOSDÓK :D A lakás leghangulatosabb helye, ahova könyvvel-újsággal tér be az ember ürítkezni. A nyugalom szigete, ahol nem zaklat a legharciasabb házisárkány sem :D Ahol a belek megkönnyebülnek és az idegek pihennek. Kihajt a szeretet virága a szívben és a lelkünk megtelik boldog madárcsicsergéssel.

A recskázásról most inkább nem szólunk.

"I have only one debate
shall I shit or masturbate"

aranyér, budi, béke, fing, Klotyó, nyugalom, szarás, szeretet, sziget, toalett, wc"aranyér, budi, béke, fing, Klotyó, nyugalom, szarás, szeretet, sziget, toalett, wcülök a vécé lécén lóg a farok szarok
a büzelüz legyek dongják körül fejem
na én most kimegyek" (gica)

Úgy rohantam én most ide,
szakadt rajtam gatya ing!
Azt gondoltam nagyot szarok,
s lett belőle egy kis fing! (picur)

ajánlott oldal: kaki.hu

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vaze elég a kukoricacsutkás dörzsiből és a lefagyott golyókból, angolvécét minden családnak!