2011. december 3., szombat

Danubius kút és Renk

Danubius kút és Renk 

Nem értem, nem értem, hogy minden eltiport, apja által seggbeabuzált nyomorult kisköcsög miért rongálással próbálja nyomatékosítani Önnön lényegtelenségét.

"nyilvánvalóan az óriásplakátos maffiára vagyok leginkább kiakadva, de a közönyös lakók is megérdemelnek egy homlokráncolást (vödör festékbe beruházni nem hajmeresztő kiadás). Én is firkáltam, szal nem kívánok kéz-lábtörést ezeknek az ilyenolyanoknak, de én már csak a netre piszkolok. És újra a kedvenc ötletem: miért nem az óriásplakátokra/reklámokra firkálnak ezek a bátor lázadók? Megmondom: a reklámgecik seperc alatt kinyomoztatnák őket (akár, mint Demszky: nyomravazetői díj, mindig akad egy besúgó), oszt nagyon fájna az arcuk az önkifejező teggereknek."

Danubius kút 2011 ősze
Lelőhely: Budapest, Erzsébet tér

kapcsolódó: a Danubius kút képekben + a nyárra várva

Nincsenek megjegyzések: