2013. december 29., vasárnap

"Las cicatrices nos recuerdam que el pasado es real"

Sebeink emlékeztetnek rá, hogy a múlt valóban megtörtént.




Dr. Hannibal Lecter: Tudja, miért kapott el, Will? Mert nagyon hasonlítunk. Fantázia nélkül olyanok volnánk, mint a többi szürke kisegér. A félelem a képzelőerőnk ára, de segíthetek elviselni.
Vendég: Hannibal, valljon. Mi ez a csodálatos amuse bouche?
Dr. Hannibal Lecter: Ha megmondom, attól félek, hogy meg se kóstolná.
Dr. Hannibal Lecter: Minden felragyogó napod úgy vedd, mint az utolsót. Mert minden perc, mit nem vártál, édes ajándék. Jöjj hozzám, ha nevetni akarsz, nézd csak teli képem. Engem már beterelt hízói közé Epikurosz.
Dr. Hannibal Lecter: Először jön az állat, aztán a család. Freddy a maga állata, Will.
Dr. Hannibal Lecter: Ugyanaz a förtelmes arcszesz, mint a bírósági tárgyaláson.
Will Graham: Nézz magadra! Mit csináltál? Összehugyoztad magad?! Hogy képzeled? Azt akarod, hogy levágjam? Akarod, hogy levágjam?! Ne bőgj itt nekem! Mondd, "sajnálom, apa, én egy piszkos kis állat vagyok, egy szörnyszülött vagyok!"
Josh Graham: Nem...
Will Graham: Mondd, vagy levágom! Mondd, "piszkos kis állat vagyok, egy szörny, nyúlszájú, és soha senki nem fog szeretni!"
Dr. Hannibal Lecter: Kedves Will! Mostanra bizonyára felgyógyult, legalábbis kívül. Remélem nem lett túl csúf. Micsoda sebhelygyűjteménye van. Sose feledje el, kitől kapta a legjobbakat, és legyen hálás. Sebeink emlékeztetnek rá, hogy a múlt tényleg megtörtént. Primitív korban élünk, amely se nem kegyetlen, se nem bölcs...félmegoldások átka sújtja. Bármely ésszerű társadalom engem vagy megölt volna, vagy hasznosít. Sokat álmodik, Will? Gyakran gondolok magára. Régi barátja: Hannibal Lecter
Dr. Hannibal Lecter: Látott már vért holdfényben? Egészen fekete.
Dr. Hannibal Lecter: Belevaló fickó. Csodálom a bátorságát. Egyem a kis szívét.
Dr. Frederic Chilton: Hannibal. Van itt egy nyomozónő, aki kérdéseket szeretne feltenni magának, mondtam, hogy vélhetően elutasítja. Azt mondja, az FBI-tól jött. Nagyon csinos, ha engem kérdez. Közlöm, hogy nem kíván beszélni vele.
Dr. Hannibal Lecter: Mi a neve?
Dr. Hannibal Lecter: Egy kalitkába zárt vörösbegy láttán az egek dühöngnek.
Dr. Hannibal Lecter:Erről a félelemről beszéltünk. Tapasztalat kell, hogy uraljuk. Ön megsejtette, hogy ki vagyok, amikor az úgynevezett bűneimet elkövettem. Szóval nem azért sérült meg, mert rosszak volt az előérzetei vagy az ösztönei, hanem mert későn cselekedett. Ha visszamennénk az időben, mit tenne abban a helyzetben?
Will Graham:Kettőt lőnék a fejébe, mielőtt felkapná a kést.
Dr. Hannibal Lecter: Nagyon jó. Úgy vélem haladást értünk el.Ezt teszi a mi zarándokunk is. Finomítja a módszereit. Fejlődik.


Budai rakpart



Nincsenek megjegyzések: