2013. december 3., kedd

Breaking News: Hajdú Péter megbasz egy kutyát!

Hajdú Péter egyenes adásban megbasz egy kutyát

Az eseményt maga Hajdú Péter jelentette be egy sajtótájékoztató keretében. - Egyszerűen tűrhetetlen, hogy a hátam mögött egyes puzseriánus egyének "anyabaszónak" neveznek. Van, amit már egy közszereplőnek sem kell elviselnie. De most egyszer és mindenkorra bebizonyítom a puzseriánus nemmagyarok nemzetellenes állításainak teljes alaptalanságát!- tette hozzá a méltán népszerű médiaszemélyiség, a Látens Cukkerfiú.

a kutya
A hajdúpéter
(forrás: ajándékló)
ésakkor tárárárám,

fokozhatatlan,

uáuáuáuáuáu

két cukorfalat egy képen, priceless:

Hajdú Péter és Habony Árpád együtt
forrás: atlatszo.hu via 444.hu


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

két fasz, priceless, köszönet

nyihaj írta...

két féreg egy fotón, szeretem

Névtelen írta...

cukik

Hajdú Péter írta...

Az elmúlt egy évben nem nagyon reagáltam a Puzsér nevű elfuserált képződmény alpári beszólogatásaira, de ettől az évtől másként lesz. Ezt az egy álmát valóra váltom; ezentúl reagálok. Az elmúlt egy évben többször bántotta a családomat és agyermekeimet. Én eddig azért nem süllyedek. Nemcsak azért, mert nincs neki, hiszen egy jóérzésű nő az ilyet maximum lehányja, hanem azért, mert nem stílusom. Most már bevallom; ismerem ezt a beteg lelkű ocsmányságot. Annak idején a Budapest Rádióban együtt dolgoztunk. Míg én fizetést kaptam, addig ő ingyen szállította a borzasztóan rossz, sőt inkább vállalhatatlan rádióműsorát, amit kollégáimmal hol dermedten, hol pedig kínunkban röhögve hallgattunk. A rádió megszűnt, szegény melák pedig elkezdett házalni. Még engem is felhívott, hogy tudok-e neki valamilyen munkát. Beajánlottam az ATV-hez, de nem kellett nekik. (bármikor ellenőrizhető)
Majd ismét felhívott, hogy van egy műsorötlete, amelyhez a segítségemet kéri. Küldött is erről egy emailt. De én nemet mondtam! (ki fogom tenni az emailt) Pár hónap múlva felbukkant a Budapest Tv-n, egy elképesztően gyalázatos műsorral, amelyhez képest a dél-oszét tv délutáni magazinműsora színvonalas, gigaprodukció. Tessék megnézni a YouTube-on, fent van egy-két adás! A Budapest tv-vel együtt ez nyomorult is majdnem elsüllyedt, amikor hirtelen filmkritikussá avanzsált. Emlékezetes, amikor a Mokkában a legújabb Batman pc játékok elemezte a film helyett:)) Szegény hülyén egy ország röhögött. Szóval, ez az elfuserált pszeudokritikus azóta is vergődik. Beleköt családanyákba, zenészekbe, Pulitzer-díjas újságírókba vagy éppen magába a miniszterelnökbe, akit nemes egyszerűséggel csak "sátánnak" nevez. Miért nem jössz rá, hogy nem tudod működtetni a gyűlöletedet, te alávaló szarházi?! Szemtől szemben gyáva, beszari alak vagy, aki két pofon után sírva cammogna haza, a véleményedre pedig mindenki, magasról szarik. Elképesztő, hogy ebből meg tud élni. Elképesztő, hogy a hájas nagy valagát még nem rúgta szét senki. Pedig milyen jól esne, telirüszttel:)

http://cink.hu/hajdu-puzser-egy-alavalo-szarhazi-egy-elfuseralt-kepz-1494906040/@klagdavid