2010. január 26., kedd

Potyka "csárda": a szakadék mélye

Budapest, Potyka söröző, VIII. kerület, Józsefváros, kocsma, söröző, Borozó, blog, Népszínház utca, pub, Potyka csárda, Potyka borozóTalán ebben a kocsmában töltöttem el életem legrövidebb sörét. A nő azt mondta, hogy szerinte ez számomra is durva hely, menjünk. Bólintottam és csendesen kihátráltunk.

Rezidensek: a hajléktalannal mixelt sittes arc, aki megölte 200 forintért a 86 éves öregasszonyt, de utána meg is baszta. Nem csak szimpla lepratelep (azokat gyűjtjük, lásd. pl. a Villányit, Mórit, Hattyút), hanem egy félelmetes szemétdomb. Mivel a rövidke látogatásunk nem jogosít fel egy hosszabb eszmefuttatásra, olvassák inkább sörjárőr érzékletes beszámolóját. Bement az a csávó, be hát.

Pediglen híres kocsma, egy 56-os dráma kezdődik a sokat látott helyszínen. (Papp András– Térey János: Kazamaták)

cím: Potyka Csárda
1081 Budapest
Népszinház utca 23.
134-0962

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üzenet: "Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják, hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."

Üzenet: "Úgy tűnik fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a kapucniba. Soha többé nem iszom."

Üzenet: "Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban.
Mondom mi a fasz . Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás!"

Üzenet: "Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki. A barna kabát, az ajtón. "

Üzenet: "A telefonom egész este a hűtőben volt, ezért nem vettem fel."

Üzenet: "Ha legközelebb pohárba hánysz, légyszi ne hagyd benne a szívószálat! Életem legszarabb Vodka-Banán koktélját köszönhetem neked."

Névtelen írta...

Üzenet: "Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni."
Válasz: "A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád. Amúgy hol a répában vagy?!"

Üzenet: "Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát az ágyamban."

Üzenet: "Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem emlékszem, hogy hánytam... Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik a zuhanyzóban."

egy ember írta...

te bátor vagy, én oda be se mernék menni :)

Névtelen írta...

pina, pina, tarka
se füle, csak pina

BB írta...

a legalja

Névtelen írta...

Sziasztok!

Feltétlenül szükségem lenne Budapest belvárosának legborzasztóbb legalja kocsmájára, de a neten nem találtam sehol ilyen "bottom 10"-es listát, a blogon ez a Potyka "csárda" tűnik a legveszélyesebbnek... Ő lenne az, vagy tudnátok fokozni?

Névtelen írta...

Tessek, a Veszett Kutya es Ogli G, Dopeman barati kore itt ontja (ha eppen nincs sitten, mediakosban) az eszt

"1999-ben Kicsi Tysonnal közösen ő alapította a TKO-t, az első magyar gangsta rap csapatot. Producere Dopeman, aki a La Maffia Productions vezetőjeként több fiatal rappernek is segített megjelentetni a lemezét. Első klipjük "Mesél az alvilág" címen jelent meg és ezzel komoly sikereket értek el. Egy bűnszervezet tagjaként a Népstadion buszállomáson kényszerített ki védelmi pénzeket a főként Erdélybe közlekedő buszokat üzemeltető vállalkozóktól, 2001. január 15-én zsarolásért és testi sértésért előzetes letartóztatásba helyezték.[2] 27 hónapot töltött a Fővárosi Büntetés-végrehajtási Intézet Venyige utcai fogházában. A börtönbüntetés alatt a TKO megszűnt. Szabadulása után Ogli G bejelentette, hogy felhagy a bűnöző életmóddal és zenészként próbál megélni. Barátjával, Big Moneyval megalapították az OMP-t és kiadták első kislemezét Egyenesen a férfiházból címmel. Később megjelent első a nagylemeze, a High Rollers, aminek címadó dalából külföldön is játszott klip készült. Ezen a lemezen szerepelt Yankee, a magyar származású amerikai rapper is. Legújabb lemeze a Full gizda, amely 2007-ben jelent meg."



http://belvaros.blogspot.ro/2010/05/budapest-blog-veszett-kutya-kocsma.html

de ez sem rossz

http://belvaros.blogspot.ro/2010/03/haller-saller-kocsma-fold-alatt.html