2008. december 17., szerda

Sherlock's Pub, Budapest

Sherlock Holmes Café és Bar sőt Pub
1136 Budapest,
Pannonia út 3.
Wifivel felszerelt
A Szent István körút és a Vígszínház mellett

Ha esetleg valaki nem ismeri a kocsma névadóját, Sherlock Holmes mesterdetektív urat, mert nehéz gyerekkora volt, esetleg emósnak született :D
A link, igen. Ugrópont.

A kocsmából szinte semmire sem emlékszünk, tehát jól érezhettük magunkat. Néhány fotónk alapján próbáljuk rekonstruálni a helyszínt, hogy valami érdemlegeset írhassunk a kocsmáról. Ezek szerint a klotyóban a szokatlan és szabálytalan megoldásokat kedvelő villanyszerelő dolgozott, akit egy szakértó könyörtelenül lelőne lekontározna. Van echte magyarosch lambéria és van freskó, ami a viktoriánus utca hangulatát igyekszik. Szal jó esetben annyira sikeres az illuzió, hogy az ember a viktoriánus anglia utcáján üldögélhet, ha a pia mellé valami erős hallucinogént is fogyaszt.


Összességében: a "sherlock+pub" google keresésben 6510 találatot dob ki, Prágától Bostonig, népszerű ez a fajta tematikus kocsma. Természetesen egy nagy giccses nagy hazugság az egész koncepció, annak fényében, hogy Holmes kolléga nem járkált kocsmázni, otthonában magányosan ücsörögve lőtte magát morfiummal és kokainnal, mint ahogyan egy szellemi arisztokratától elvárható.





11 megjegyzés:

Névtelen írta...

great pub dedicated to the fiction detective, Sherlock Holmes

Névtelen írta...

- És mit gondol az igazi angol sörről? - kérdezik a cseh turistát Angliában.
- Hát, - feleli a turista - szerintem úgy ahogy van, vissza kéne önteni a lóba!

Névtelen írta...

Két férfi üldögél a kocsmában, az egyik odaszól a másiknak:
- Te, komám, mikor születtél?
- 1961 február 3.-án.
- Érdekes, én is akkor születtem. Hol születtél?
- Seattle-ben.
- Ez furcsa, én is ott születtem. Iskolába hova jártál?
- Az Abraham Lincoln középiskolába.
- Hihetetlen, én is oda jártam.
Arra megy a pincér, az első fickó odaszól neki:
- Figyeljen csak, ilyet még nem hallott! Én és ez a fickó ugyanakkor születtünk, ugyanott, sőt még iskolába is egy helyre jártunk!
A pincér bólogat, majd visszamegy a pult mögé. Kérdi a csapos:
- Mi újság?
- Á, semmi különös, a Johnson ikrek már megint holtrészegek...

Névtelen írta...

Alkoholisták értelmező szótára:

- Méezsör. - Szeretnék még egy (utolsó) sört kérni.
- N'düzed. - Kérem adjon tüzet, legyen szíves.
- Gyogizsdzsaj. - Nagyon vonzónak találom önt, kisasszony.
- Möfaszan. - Bocsánat, nem értettem amit mondott.
- Huubaze. - Sajnos úgy érzem, hogy rövidesen rosszul leszek.
- Jjjjjaaaa. - Meglehetősen fáradtnak érzem magam, talán jobb lenne ha valaki segítene hazamennem.
- Pisaba. - Megígérem, hogy többé nem fogok ennyi alkoholt fogyasztani.
- Amásziki. - Legyen szíves engem is kínáljon meg a cigarettájából!
- Fiszk. - Főúr, kérem a számlámat, legyen szíves!

Névtelen írta...

Egy texasi, egy angol és egy francia férfi beszélgetnek egy bárban. Azt mondja a texasi:
- Nálunk, Dallasban van egy kocsma, ahol ha rendelek egy italt, a következőt ajándékba kapom.
- Az semmi! - vágja rá az angol. - Londonban ismerek egy olyan kocsmát, ahol ha rendelek egy italt, utána kettőt kapok ingyen.
Mire a francia is megszólal:
- Ez mind semmi! Párizsban van egy hely, ahol minden italt ingyen adnak, és utána a hátsó szobában még szex is van.
- Hol van ez a hely? - kérdezik mindketten.
- Én még nem voltam ott, de a húgom folyton odajár.

Névtelen írta...

Két ír ivócimbora beszélget a kocsmában. Azt mondja az egyik:
- Hallod, O'Sheen, régi barátok vagyunk, ha esetleg én halnék meg előbb, szeretném, ha mondanál néhány jó szót a temetésemen.
- Rendben van, O'Donnell, de ha esetleg én halnék meg előbb, arra kérlek, hogy egy üveg jófajta ír whiskeyt önts a síromra.
- Jó, megígérem. De nem bánnád, ha előbb keresztülfolyatnám a veséimen?

Névtelen írta...

Két ivócimbora beszélget a kocsmában. Azt mondja az egyik:
- Hallod, Jóska, olyan régi barátság már a miénk, kérnék tőled valamit. Ha úgy adódik, hogy én halok meg előbb, jól esne, ha mondanál néhány jó szót a temetésemen.
- Rendben van, Pista. De ha én halok meg előbb, én meg arra kérlek, hogy koccints egyet az emlékemre a haverokkal a temetésem után.
- Jó, megígérem. De nem bánnád, ha előbb megkapnám a vesédet?

Névtelen írta...

Egy férfi betér a kocsmába és kér két felest. A két pohárral egyedül koccint, majd egymás után kiissza mindkettőt. Ez így megy egy héten át minden nap. A kocsmáros egyszer megkérdezi a vendégtől:
- Uram, van nekünk decis poharunk is, miért nem abból kér egyet?
- Azért, mert van nekem egy cimborám, akivel koccintani szoktam, de most kórházban fekszik. Hát, most helyette is én iszom.
Eltelik néhány nap, egyszer a férfi a szokásos két feles helyett csak egyet rendel. Meglepődve kérdezi tőle a kocsmáros:
- Hogy-hogy most csak egyet kér? Talán meghalt a barátja?
- Nem, ő jól van, csak én szoktam le az ivásról.

Névtelen írta...

Egy öregember álldogál az esőben egy kocsma előtt. Egy bot van a kezében, azon egy madzag, amit belelógat egy tócsába. Arra megy egy férfi, csodálkozva nézi az öreget, majd megszólítja:
- Mondja, mit csinál itt?
- Horgászom. - feleli az idős férfi.
A fiatalember magsajnálja, behívja a kocsmába egy sörre. Üldögélnek egy-egy korsó sör mellett, a fiatal kérdezi az öregtől:
- És mondja, hány halat fogott már?
- Eddig hetet, maga a nyolcadik.

Névtelen írta...

Kovács Béla bemegy a kocsmába, és vidáman felkiált:
- Ma este mindenki a vendégem egy körre!
- Ez igen! - mondja az egyik cimbora. - Úgy látom, jó kedved van ma.
- Hát hogyne lenne? Megbízott az önkormányzat, hogy hétfőtől én gyűjtsem be a pénzt a parkolóautomatákból.
Eljön a hétfő este, Kovács megint megjelenik a kocsmában. Odaszól a pincérnek vidáman:
- Pincér! Ma este mindenki a vendégem két körre!
- Látom, tetszik az új állásod, Béla. - mondja a haverja. - Hát még milyen boldog leszel, ha megkapod az első fizetésed...
Kovács meghökken:
- Azt mondod, hogy ezért még fizetni is fognak?

Névtelen írta...

Pasi elmegy a heverjával a kocsmába inni pár sört, iszogatnak-iszogatnak egyszercsak lehányja a saját ingjét. Teljesen be van parázva, hogy az asszony ezért megöli. A haver nyugtatja: - Nyugi, haver tegyél egy ezrest az inged zsebébe és mondd azt otthon hogy egy részeg lehányt és a tisztíttatásra adta a pénzt. Megfogadja a tanácsot, iszogatnak tovább majd hazamegy. A felesége már az ajtóban várja, amint meglátja a hányásfoltot rögtön leordítja a fejét. A férj közbevág: -Szívem egy részeg hányt le itt van a zsebemben egy ezres, a tisztíttatásra adta. A nő benyúl a zsebébe és 2db ezrest vesz ki. - Azt mondtad hogy 1 ezrest adott. - Ja, igen a másikat is egy részeg adta az meg beleszart a gatyámba