2008. december 7., vasárnap

Véres matricázás

2009.XII.08 Az érintett kérésére méltányosságból eltakartuk a nevet/címet, de továbbra is szívesen várjuk a saját verzióját ezzel a "csináld magad" internet előtti korszakot idéző "oldskool" lejárató kampánnyal kapcsolatban.

elújítás, gerilla propaganda, antireklám, street art,  lakásfelújító, lenyúlás, matrica, matricázás
elújítás, gerilla propaganda, antireklám, street art,  lakásfelújító, lenyúlás, matrica, matricázás
Ez egy nagyon, nagyon kemény világ :D

Újhullám: a matricázás mint a lejáratás és a bosszú eszköze.
Papanikó fotózta a MOM-park előtt, köszönet neki.

4 megjegyzés:

ifj Katánghy Menyhért írta...

ez nagyon elterjedt, sok helyen láttam, többek között bkv-buszokon is

Névtelen írta...

szisztok én ismerem a pofát és meg kérdeztem mi ez.És erre azt monta hogy egy degenerált megrendelő aki egyik pillanatban ez a másikban meg azt akar és a mai napig log neki kb 300000 forintal ezért egyépként már a biroságon van az ügy becsület sertes hitel rontás ebböl még hasznot is fog huzni

Névtelen írta...

nálam dolgozott a pasi megcsinálta a konyhát elöszobát korrekt munka volt pénzt elöre nem kért nem értem miért csesztetik én megbizom benne engem nem vert át a munkájával azota sincs gond

BB írta...

ajvé, sok a genyó megrendelő is