2008. december 29., hétfő

Piramisépítő OKJ tanfolyam

okj, piramisépítő tanfolyam, piramisépítés,Budapest, Károly körút, belváros, V. kerület, reklámFigyelem! Új OKJ-s tanfolyamok!!

Piramisépítő (OKJ 234-111-08)
A tanfolyam ideje: 20 év (1040 hét)
Ára: 40.000 Ft

1. hét: ókori építési technikák tanulmányozása, napbárka elkészítése, csillagászati alapismeretek, a gúla matematikai modelljének bemutatása
2-1039. hét: a kövek kifaragása, a piramis megépítése
1040. hét: Közös fotózás az elkészült piramis előtt, vidám búcsúest.

Figyelem! a piramisépítéshez szükséges mintegy 6 millió köbméter követ a szervezők nem tudják biztosítani, azt a résztvevők maguk hozzák a helyszínre.

okj, piramisépítő tanfolyam, piramisépítés,Budapest, Károly körút, belváros, V. kerület, reklám
a fotó lelőhelye: Károly krt, Budapest
témába vágó, ajánlott agymenés: a Nemzetbiztonsági Hivatal földönkívülieket figyelő állomása

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Kérlek szépen én ezt a hírdetést már láttam Szegeden is a Boldogasszony sugárúton kb fél éve.

Névtelen írta...

aszta, sohasem voltam szegeden :(
Tán csak nem a Kétfarkú Kutya Párt áll a piramis mögött?

Névtelen írta...

én "tömegoszlató" okjs-at is láttam még 2006 szeptembere után Budapesten. Kétfarkú Kutya Pártja, a nyomok Szegedre vezetnek, állítólag...

Névtelen írta...

Vajon állami támogatással is van nappali képzés keretében? Az nagyon jó lenne