2011. szeptember 25., vasárnap

Tilos Maraton 2.

Tilos Maraton
a rakparti Tilos stencilreklám utóélete

 Ami Ruzsin: és ha én holnap ráfújom a nevedet a budai vár oldalára, utána lecubákozhatlak bátran, ugye, te jó arc vagy, biztos nem bánnád

 Budapesti Belváros: lecubákozhatsz, ha lemosod a piszkot

 Ami Ruzsin: miért nem mosod le te, ha zavar téged?

 Budapesti Belváros: én most szépen elszámolok ezerig, mielőtt jóvátehetetlenül belegyalogolnék a Tilos nagyképű sznobjainak lelkivilágába.

 Budapesti Belváros: Az anyátok hátára fújjátok fel a nyavalyás műsoraitok reklámját, rendben?

 Ami Ruzsin: kedves, kulturált barátom! az első hozzászólásommal arra próbáltam célozni, hogy a streetart, jellegénél fogva, az a műfaj, ahol az alkotó kiléte többnyire ismeretlen. a fenti műalkotást, bármilyen meglepő lesz is ez számodra, nem a tilos rádió készítette, hanem bárki, aki szimpatizál vele.

 Ami Ruzsin: a másodikkal meg arra, hogy bárki leszedheti, akit zavar.

 Budapesti Belváros: Nahát, újszerű meglátások: a vizuális környezetszennyezés, sőt reklám street art is egyben? A titokzatos szimpatizáns, aki a Tilos érdekében műemlékre stencilezget, no

 Budapesti Belváros: ez újszerű gondolat 

Budapesti Belváros: szóval Superman szopóálarcát az ilyeneknek

Ami Ruzsin: az lesz a vége hogy tényleg teletaggelem a budapesti belvárost veled, nem hagysz más utat. aztán mosakodhatsz.

 Budapesti Belváros: nekem meg kedvem lenne jó nagy lármát csapni a Tilos meg a Radio Bro reklámmocska miatt (hej, hány vadtulok fideszes vár az alkalomra és a leszámolásra), de néhány haverkám miatt eltekintek a környezetszennyező hülyegyerekek megfingatásától

 Budapesti Belváros: Tilos sem jobb a várost az óriásplakátaival telerondító multináci cégeknél. Ugyanaz a mentalitás: az én reklámom jó másoknak is.

 Ami Ruzsin: képzeld, majdnem leálltam most komolyan vitába szállni veled! biztos nagyon fáradt vagyok. jóéjt, és hálásan köszönjük a kegyelmet, úgyis mint multinacionális hülyegyerekek.

 Ami Ruzsin: te én most visszaolvastam az egészet és rájöttem, hogy te végig komolyan vettél, érteni nem értettél ugyan, de komolyan vettél. döbbenet. 

Ami Ruzsin: szerintem neked sem ártana egy kis pihenés.

 Budapesti Belváros: döbbenet. nyelvi közhelyek, gondolkodási séma, erős korlátok. pá és csak a saját házad falaira stencilezzél (facebook)


 Jeride, csatlakozz, vakarjuk tisztára a várost:

Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT)

 Megalakult a Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT) a Facebookon, a nemzetközi Clean City Movement Magyar Leágazása. Takarítsuk ki a reklámmaffia szemetét a városunkból, harcoljunk egy élhető Budapestért! Le a vizuális környezetszennyezéssel, le a reklámzajjal. A közterület a városlakóké és nem kapzsi politikusok és lelkiismeretlen reklámcégek agymosó homokozója.

 frissítés: valamint le a kutyaszarral, a szmoggal és a téllel. Provinciális jellegünket levetkőzve: takarítsuk ki a magyar vidéket is, valamint az egész világot. Meztelen nőket a falakra és kéjes érzelmeket. Várjuk a javaslatokat a további programpontokra, szeretjük a demokráciát. NO ADS, NO AIDS. Reklám helyett street-art egy színesebb városért. Zenét!

1 megjegyzés:

Lángoló Segglik írta...

hehe, a Tilos reklámszemete már egyből street art