2012. április 24., kedd

Programajánló: Csermanek Lakótelep a Bem mozi büféjében


NEMSOKÁRA!

Lakótelep kikeletkor. Szirombontás, rügyfakasztás a Bemben!
Ez év idénjén először cserél közös álláspontot nyilvánosság előtt a Csermanek Lakótelep két középkorúvá serdült fiatalembere robotokról, dialektikáról, más népek luxustárgyairól, humanizmusságról, egy- vagy más szóval vélt gondolataikról. KONCERT fantázianévre keresztelt műsoruk az aktualitások szerelmesei kedvéért legújabb, három éve megjelent lemezükről is bemutat néhány dalt. Vigyázat: az est begyakorolt programra épül! Mindazonáltal a folyton megújuló dalszerkezetek rajongói is bizton várakozhatnak. Várni pedig annyi, mint remélni! Az mindenesetre bizonyos, hogy a duóstruktúrájú kettős produkciója a megjelenteknek ingyenes! 

Mindez: Bem Mozi, április 28. fél kilenc!

Csermanek Ltp profil a fészen

Csermanek Lakótelep
a híres szinti és az ugyancsak híres orrlik
,,A Csabi egész nyáron dolgozott, meg a Gyurinál volt, úgyhogy nem sok pénze maradt. 
Én nem csináltam semmit a nyáron. Néha elmentem ide-oda, de más is ezt csinálja. Nincs ebben semmi különös. 


Fiatalok vagyunk és Csermanek Lakótelepben zenélünk. A Csermanek Lakótelep líra és barátság. Híd két ember között. Az meg a kettőnk dolga.


A szinti egy sámlin van, a basszusgitárt odanyomom a szekrényhez, hogy lehessen hallani. 
Írjuk a számainkat. Már van a néger édesanyáról is egy, meg tervezünk még más témákban is szövegeket, 
mindenféle hangvételűt.


Tehát különbözőeket, végeredményben mondhatjuk így is.


Könnyen kötünk barátságokat, de könnyen is válunk meg tőlük. Szerintünk ez így természetes. 


Ennyit tudok most mondani.


Ja, de van még valami. Majdnem szerepeltünk mi is egy Jancsó filmben, de sajnos a neves író után tavaly szörnyethalt a Miklós is, így ez elmaradt." (Metal Hammer - Két férfi egy eset - 2005. május)

Nemsokára élőzenés shállálálá és trillulilúja lesz Csermanek Lakótelepnek, már csak néhányat kell alukálni, kispucások. Ne feledjétek, mert előveszem a családi Lügert, oszt na.

Csermanek lakótelep (1. rész), első tinglitangli


Csermanek lakótelep (2. rész), második odasújtás


Csermanek lakótelep (3. rész), odabasz


Csermanek lakótelep a Delíriumban, 4. rész, megfingatós, tetőfokadra hág



©Csabi monológja:
Bennen mindig volt egy ilyen látens lányság, és amikor a műzház előtti fuckingolás történt, arra gondoltam jól meg fogja tölteni a számat, és nem gondoltam arra, megkapom amit akarok, de ahhoz képest ilyen.. igazából szinte semmit nem… és már kicsit meguntam az egészet, mondtam, akkor szóljon, amikor vmi lesz, úúú gondoltam most kapni fogok, most, most megjárom, de egyáltalán nem, ilyen semmi nem volt, tök szar volt ilyen szempontbó,
- És seggre nem mentetek?
- Ááá---vagyis…azthiszem, én voltam egy kicsit kreatívabb, az ilyen kezdeményező.
- És csak ki akartad ezt próbálni, vagy konkrétan őt kívántad?
 -Hát nem is tudom, amikor szépen ráfeküdtünk a művhát lépcsőjére,
és amikor előjött az a kis hús, akkor…én akkor ott ilyen elementális vágyat éreztem arra, hogy én ezt megkóstoljam, nem bírtam volna eltolni,  meg ő meg mondta, hogy ne, ne, ez hülyeség, én nagyon kíváncsi voltam, de nem mondhatom, hogy amire vártam az lett volna, ilyen jó nagy volt neki, nem olyan kis nevetséges mütyürke, mint nekem, és, és hát amikor vége lett, én felültem a biciklimre, pont előtte olvastam, hogy van ilyen növény, a csattanós nadragulya, aki megeszi, megkukul, és elbicikliztem a vasútállomáshoz, mert úgy tudtam, ott van ilyen, nagyon meg voltam zakkanva.
(...)
 - És neked kellett a sok szart takarítani?
- Nem, anyám szokta, de azért én is, besegítek otthon…viszont olyanokat is szívesen megcsinálok, ha bement egy szép hölgy, akkor egy kicsit bejjebb átam, és haagatóztam..psss..sss
- és ez izgató volt, ahogy pisilt?
- Az nem, de mindig pontosan arra a pillanatra vártam, mikor hallottam, hogy tépi a papírt,
- és törli?
- Igen..azt viszont még soha nem hallottam, de ahogy akkor hozzáér…hát olyat még nem hallottam, nem is tudom van-e hangja, de…de..
- egy ilyen kis tölcsért kéne a zsebedben tartani, és akkkor gyorsan oda tudnál menni!
- anélkül is hallottam én mindent!
- és ha ilyen nagyot szart, és az tök hangos volt?
- az igen, igen…volt egyszer egy ilyen tökjó csaj, az odament és akkor így…meg voltam illetődve, hehehehe
(verfanzin.freeblog.hu)







Csermanek Lakótelep két picsarészeg fáradt férfiúja búcsúzkodik a közönségtől (5. rész), nedves bugyik szitálnak mókás fejükre, ez itt a vég, el lehet menni Floridába. Thaiföldre. Kasmírba. Dublinba. Párizsba. Bergamoba.


kapcsolódó: fényképezős beszámoló a Delírium Music Pubból

kapcsolódó beszámoló az Bem mozirúl

Bem Mozi Kávézó, Söröző, könyvesbolt, etcetera
1024 Budapest, Margit körút 5/B.
Telefon: 316-8708


1 megjegyzés:

Átlagfölötti IG és Pénisz írta...

Minden rendes magyar hazafinak ott a helye. A rendetleneknek is. Rendben, egy-két zsidó meg cigány is befér, de aztán kussban legyenek!