Cenzúra. Megtaláltuk a szólásszabadság határát: ne bántsd a klérust.
Pajor Tamás, a Hit Gyüli egyik
Közlemény:
Kedves Pajor Tamás, nyáron-nyárig menjél pihenni. És ne baszogasd Barcs Mikit, mert semmi köze a Belváros blogban megjelent interjúhoz. Álinterjú, a neten találta egyik szerkesztőnk: ez egy közösségi blog, mindenki azt tesz fel ide, ami jólesik, itt nincs cenzúra. Ugyanis szerintünk a szólásszabadság túl nagy kincs, semhogy önmagunkat cenzúrázzuk. Szeretnél nálunk publikálni? Bármi jöhet, a közösség elleni uszítást leszámítva, mert azt meghagyjuk házi újságodnak, a Heteknek.
Szerintünk sem kúrt téged seggbe közösség előtt, a színpadon Németh Sanya. Vaskos stíl, szabadszáj, gúny, stílusparódia, allegória, filagória, umcacca, ééérted, állítólag művész voltál. És szerintünk sem létezik "seggtripper". Helyreigazítás: "teljesen alaptalanul állítottuk, hogy Pajor Tamás seggtrippert kapott üzlettársától, Németh Sándortól". Ufónauta, bigott képmutató mammonista és a Loch Ness-i szörny sem vagy.
Bár nem szokásunk rángógörcsöt kapni fenyegetőző üzletemberektől, egyelőre mégis levakartuk/öncenzúráztuk a reklamált sorokat, mert szerintünk ennél jobbat tudunk, epigonnak lenni nem túl eredeti ötlet. Egyúttal gratulálunk, hogy a net ezen eldugott zugában ránk találtál. És most már tényleg elmehetnél nyaralni, úgy teszünk mi is.
Zene!
Zene!
>
36 megjegyzés:
ügyes helyreigazítás
Jézus nevében, térdre c. a gyülin belül is kizárólag feketeöves tagság által beszerezhető, a világ első 3,4D pszichotropikus függőséget okozó kult-pornója díszdobozban pult alatt beszerezhető. Csak hívd fel az 1-800-F-U-C-K-T-H-E-L-O-R-D emelt díjas new yorki számot és fordított lejátszási üzemben zenéld el az 1. zsoltárt.
vigyázat! gyenge idegzetűeknek, 140/80 vérnyomáson felülieknek nem ajánlott. 65 év felettieknek kifejezetten életveszélyes!
Sándor atya zártkörű tanításai, még az agyonkeresett "Hogyan tetszhetek Istennek?" "Még, még, gyógyító kéz, hatolj belém!" "Amit álmaidban sem sejtettél volna" "Hogyan teheted a Sátánt szolgáddá?" ugyanitt beszerezhető. Tanuld, tanítsd, terjeszd!
közlemény 2: pondro, basszad szájba a büdös szektás jó qrrwa anyádat!
Neked a zsinat
mondja meg , hogy ki vagy.
de mióta klérus a hitgyüli?
nem véletlenül írtam, ismerem a jelentését http://hu.wikipedia.org/wiki/Kl%C3%A9rus
Vannak emberek, akik már a fizikai halál előtt megszűnnek létezni. Ilyen Pajor Tamás is. A rímember még agymosottan is mestere a magyar nyelvnek, de már csak a hitgyüli tolmácsrobotja.
Volt egyszer a Neurotic.
A már nevében is bizalomgerjesztő formáció a hetvenes-nyolcvanas évek nagy hatású nyugati igéjének, a punknak volt az egyik első vasfüggönyön inneni megtestesülése: vámpíros arcfestéssel, bakanccsal, bőrjakóval, vécélánccal, ziherejsztűkkel, még 1981-ben, frissen érettségizett, Nietzschét habzsoló, koppintó ifiurakként. Aztán később elkapta őket a nyugati újhullám, és legvégül egész a funkyig sodródtak: trombita, lánykórus, miegymás; mindez vandalizmussal és szuicid performanszokkal fűszerezve. Az évtized második felére a leghírhedtebb underground együttessé avanzsáltak, köszönhetően a kultikus frontembernek, a néhai Pajor Tamásnak. Őstehetség volt. Olyanokat írt, hogy eldobod az agyad. Ha száz évvel korábban születik, ő ihlette volna a géppuskát, úgy szövegelt. A többi bandatag neve ötvenmilliós kérdés lehetne a Milliomosban. Mehetnek a balettba ugrálni, már elnézést.
Pajor Tamás. Ő lehetett volna a magyar rockzene első számú halottja. Magyar Jim Morrison, alfa-ikon, kinek összefirkált sírkövéhez lányok zarándokolnak, hogy otthagyják monogramos szívecskéjüket. De nem lett. A késő Kádár-éra konstansan mák, szétherkázott rosszfiújának története fölöttébb érdekes. Saulusból Paulus, sőt 120 százalékkal olyanabb. Pajornak genetikailag meg kellett volna halnia 27 évesen, ehelyett még ma is él. És térít. Mert mikor ’87 végén már csak egy hajszálnyira volt a túladagolástól, az énekes-frontember belőve megvilágosodott, és saját bevallása szerint lelkében-testében a drog helyére a Szentlélek ült. Menten abbahagyta a cuccozást, beúszott a Hitgyüli varsájába, és téríteni kezdte Isten igéjét - a Neurotic pedig feloszlott. Ez aztán a sztori. Szentferences személyiségfejlődés, ágostonos vallomások magyar köntösben, a deklaráltan ateista kádári világban. Film is készült róla, hála az Úrnak (Xantus János: Rocktérítő, 1988).
A jelenlegi térítő Pajor ma meg már fényévekkel távolabb van üvegablakokon át belőve kiugráló, magát szanaszét vagdosó rockisten, „budapesti látnok” egykori magától, mint a 2008-as Orbán Viktor az 1988-astól. Ami pedig nem egyszerű eset, valljuk be őszintén. És mégis.
Tamás vallásos bandájában (Amen) ugrabugrál, gospelleket fordít, énekel azokon a nagyon vidám vasárnapokon, és gondolom masszívan kiveszi a pénzét a hitgyüli bizniszből, mint kirakat-megtért. Valamikor láttam egy műsorban. Agymosott mosollyal jelent meg, és lerítt róla, hogy a kommuna minden női tagját Betsebának hívja. Legfeljebb sorszámozza őket. Pajor Tamás egy legenda lehetett volna, de ehelyett vicc tárgya lett. Hogy miért mondom ezt? Tessék elolvasni az eddigi Pajor szövegeket tartalmazó Kötetlen kötetet (2007)..
Aki csak ezt lapozgatta, biztos nem érti, miért tartják Pajort az egyik legnagyobb magyar szövegírónak, Lovasi mesterének. A létösszegzés ugyanis a megtéréssel veszi kezdetét, a remek Neurotic dalszövegek (például a kötelező Brék, ami az első magyar rapszámok egyike, az Esik az eső, vagy a Vén véna) teljesen hiányoznak. Azokat megtagadta, és a nagyon megtértek hagyományosan eget karcoló egójával úgy tekint rájuk, mint egy „ma már halott ember szárnypróbálgatásaira, és ugyan megcsillan bennük a tehetség, de többet ártanak, mint használnak.” Óh igen, vigyázz, vigyázz, mert megfarkal a Sátán. Épp ezért ne is reménykedjünk, hogy valaha is újra kiadnak Neuroticot. Ki akarja radírozni.
Tehát a tárgyalt kötet, ha nem is művészi élmény, de azért kórtörténetnek elsőrangú. Az istenes dalszövegeket, verseket, egyperces novellákat ugyanis időrendben szedték csokorba, így azokat egymás után olvasva láthatjuk, hogyan húzódott egyre inkább az egykori rímember Pajor agyára a hitgyüli mindent felemésztő rákos daganata. A rút borostás kisgömböc, Németh Sándor, az. És ezért hogy lesz egyre erőtlenebb, gyengébb a pajori gazdatest.
Imitt-amott persze a középkori sötétségben is felvillan egy-egy kisebb fény: „a naplemente komplementer”, „a körték kiégtek a fán”, „valami rémlik, ááá, csak a huzat” Neuroticot idéző kunsztjaiból látszik, hogy ez az ember még agymosottan is mestere a magyar nyelvnek, de össze sem hasonlítható egykori önmagával. Így annál inkább fáj a siralmas egész, hogy Pajor a Hit Gyülekezete tolmácsrobotja lett. Minden szöveg ugyanarról szól:
„A gyerekeidet arra tanítják, hogy a fáról jöttünk le / És az iskola kapujával szemben nyílt egy szex-üzlet / Kiálts erővel az Istenhez, mert a fiad példaképe / Egy géppuskás body-builder…” (Vigyél el a folyóhoz!) Ez konkrétan tipikusan az a mű-zsoltár, amitől az emberek nem a homlokukra csapnak és megtérnek, hanem összenéznek az alkotó háta mögött.
„Hová tűnt a fény?” A szekta hát a heroinnál is jobban rombolja a tudatot.
És itt most leszögezem. Én vallásos vagyok. A megtérés önmagában nem baj. Csak mértékkel kell csinálni. Pajor Tamás kapott egy rakat talentumot az Istentől, hogy korszakos dalokat alkosson. De annyira megtért, hogy már nem tud művészileg értékelhetőt írni, mert agyára ment a szekta.. A nagy megtérés miatt nem tudja már kamatoztatni az Istentől kapott tehetségét. Micsoda paradoxon ez. Szerintem. „Ez már dupla pszeudo, ez már triplacsavar.” Hogy a Brékből idézzek.
Persze Pajor Tamás boldog. Így jó neki. Azt meg mindenki leszarja, hogy én mit akarok: „A Rák-rák-ráktérítőt, te sem térítheted el…”
In memoriam P.T.
Azonnal távolítsátok el ezt engedélyem nélkül készített videót, melyen Németh Sándor seggbedurrant éppen, éppen a megtérésem után
http://www.pajor.homo.com/index_hu.php
http://monarchista.blogspot.com/
Orbán üdvözölte Berlusconi kezdeményezését
Orbán Viktor üdvözölte Berlusconi kezdeményezését, miszerint az internetes blogokon és közösségi oldalakon ezentúl nem lehet valótlanságokat állítani következmények nélkül. Az olasz parlament várhatóan szeptember 7-én tárgyalja azt az előterjesztést, amely szerint akár 25.000 EUR pénzbírsággal is sújtható az, aki a facebook-on vagy internetes naplójában tényként kezel általa kreált információkat, és ezzel megtéveszti azokat, akik elolvassák bejegyzéseit. A miniszterelnök kijelentette, hogy "megfontoljuk egy hasonló törvényjavaslat elkészítését, mert tarthatatlan, hogy azok a polgártársaink, akiket nem védi humorérzék és józan ész, jelenleg védtelenül barangolnak az internet romlott és veszélyes világában".
Orbán Viktor újból biztatta szavazóit, hogy fizessenek elő a Magyar Nemzetre és a Heti Válaszra, hiszen fontos, hogy "a nemzeti oldalon állók mindig kézhez kaphassák a véleményüket, mert ezzel is tovább erősödik az együttműködés".
Szijjártó Péter, miniszterelnöki szóvívő, újságírói kérdésre elmondta, hogy valóban tervezik, hogy Nemzeti Együttműködési Ellenőri Hálózatot állítanak fel, és ezzel egy csapással megoldják a munkanélküliség problémáját. "Magyarországon minden tizedik háztartásra jut egy munkanélküli. Ezeket az embereket az alcsútdobozi Polgárok Házában kéthetes OKJ-s képzés keretében Nemzeti Együttműködési Ellenőrré képezzük. Az ellenőrök a jelenleg kidolgozás alatt álló NER akcióterv szerint 10 családot kapnak, akik közül napi kettőben kell, hogy szolgálatot teljesítsenek. A befogadó családok kötelesek az ellenőröket étellel és (alkoholmentes) itallal ellátni, de ez a juttatás természetesen adómentes mindkét fél számára. Az államkincstár helyzete sajnos ismert: a Bajnai és Gyurcsány kormány felelőtlen politikájának köszönhetően sajnos üres. Emiatt az ellenőrök hétköznapi "koszt" ellátásán felül az állam csak hétvégi 2X3500 Ft-os napidíjat biztosít, melynek fedezetéül a bankadó szolgál majd." Az eddig kiszivárgott információk alapján az ellenőrök monitoring tevékenységet látnak el, vagyis ellenőrzik a pártolandó család olvasnivalóit és telefonbeszélgetéseit, melyekből kiszűrik a valótlanságokat, és ezzel megelőzik azt, hogy bárki félrevezethesse őket.
A hír bejelentése után a koalíció népszerűsége tovább emelkedett, így már biztos, hogy közel 90%-os lesz a győzelmi arány az őszi helyhatósági választásokon.
Nohát akkor nekem lenne egy egészen rövid javaslatom. Ez pedig annyiból áll, hogy Mitnyan György, ez az undorító fejű, gusztustalan kis varangyosbéka, ez legyen szíves zsömlészacskóval a fején megjelenni mindenféle nyilvános eseményen. Pirosbetűs ünnepeken vághat rá két diszkrét lyukat.
Javaslatom tökéletesen összhangban áll Mitnyan kezdeményezésével, miszerint a rossz lábú nők csak ne mutogassák a rossz lábukat, a kockáragyúratlan hasú nők meg a hájukat. Indítványomat arra alapozom, hogy Mitnyan Györgynek már a csúszómászó-hangzású nevétől is hányhatnékom támad - komolyan, egy regiment kecskebékán kell végigtaposni ahhoz, hogy ilyen iszonyú hangsort halljak -, de ha azt a visszataszító rágcsáló fejét is meglátom, akkor tényleg visszajön a reggeli. Nem is értem, ilyen gusztustalan mocskok hogyan kerülhettek eddig közszemlére.
Mitnyan Györgynek tehát, ha zakatol még valami ízlés abban a nyálkás, zsíros, elképesztően állatias ostoba fejében, kötelessége zsömlészacskóban vagy bukósisakban mutatkozni. Rettenetesebb dögkút az ő feje, mint bármilyen rossz női láb. Nem való az emberi szemnek.
Érted már, seggfej?"
A Hit Gyülekezete több tízezres taglétszámú, pünkösdi-karizmatikus szellemiségű kisegyház. Létezése óta szakadatlanul viták kereszttüzében áll; támadásoknak van kitéve mind a történelmi egyházak, mind számos magánszemély, elsősorban a gyülekezetbe belépett fiatalok szülei részéről. Utóbbiak többnyire szektának tartják a gyülekezetet, amely elszakítja gyermeküket tőlük, s agymosásban részesíti őket.
Bartus László újságíró nyolc éven át volt tagja a Hit Gyülekezetének, mi több, a vezetők legbelsőbb köréhez tartozott. Nyolc év után megelégelve az őt ért sérelmeket, kilépett a gyülekezetből, s könyvet írt róla, melyben, úgymond "kipakolt".
Mit tudhatunk meg a könyvből? Egyfelől képet kapunk a Hit Gyülekezete ideológiájának, a pünkösdi-karizmatikus felfogásnak főbb elemeiről. A tájékozott olvasó számára ez nem jelent különösebb újdonságot, hiszen e gondolkodásmód lényegét szociológiai tanulmányokból, pl. Kozma Judit Látlelet a megváltásról - Szekta-létről és vallási élményről egy karizmatikus gyülekezet kapcsán című, remekbe szabott könyvéből is ismerheti. Noha ez a tanulmány nem a Hit Gyülekezetéről szól, Bartus László könyve alapján nyilvánvaló az ideológiák hasonlósága. A közfelfogás számára alighanem megdöbbentőek a pünkösdi-karizmatikus felfogás egyes, rendkívül irracionális és középkoriasan primitív elemei. Ilyen például a démonokba vetett hit: a pünkösdisták számára a démonok ugyanolyan hétköznapi, szinte mindenütt és mindenkor jelen lévő realitások, mint a legtöbb ember számára például a kávéscsészék, a golyóstollak vagy a kézitáskák. Szerintük ezek a démonok határozzák meg az emberek gondolatait és viselkedését. Hasonlóan meglepő a pünkösdisták kultúraellenessége: Bartus László szerint a megtérőknek el kellett égetniük összes könyvüket (a Biblián kívül) és szét kellett fűrészelniük összes hanglemezüket, hiszen ezekből rossz szellemek áradnak. Tragikomikus a hit által való gyógyulásról alkotott, naiv elképzelésük is: orvoshoz menni szerintük a hitetlenség jele. A kívülálló szemében ijesztőek a "Szentlélekkel való betöltekezés" külső megnyilvánulásai is: a hívők ilyenkor extázisban rángatóznak a padlón, avagy órák hosszáig tartó nevetőgörcsöket kapnak. Ez az élmény egyébként kulcsfontosságú az egész karizmatikus ideológiában: az istenhit ezen az extatikus érzelmi állapoton alapul.
Noha Bartus könyve igen jól bemutatja mindezeket a furcsaságokat, árnyoldalaikkal együtt, a szerző, annak ellenére, hogy a Hit Gyülekezetéből már kilépett, alapjában véve nem szakadt el magától az ideológiától, a démonokat (a Biblia nyomán) például továbbra is realitásoknak tartja.
A könyv lényege azonban nem ez, hanem a Hit Gyülekezete vezető lelkészének, Németh Sándornak a jellemzése. Bartus teljhatalommal rendelkező diktátorként mutatja be Némethet, aki valójában nem a Szentlélek, hanem feltehetően valamilyen rossz démon befolyása alatt áll, ezt viszi át a hívőkre is, az istentiszteleteken pedig valójában feketemágiát űz. Bartus szerint Németh Sándor személyisége, viselkedése az, ami elviselhetetlenné tette a gyülekezet (vagy legalábbis a belső körben lévő személyek) életét, tönkretette és ellehetetlenítette emberi kapcsolataikat. Kétségtelen, hogy Bartus László nagyon szenvedett attól a pszichikai nyomástól, amelyben Németh Sándor részesítette, de nem csak ő volt evvel így. 1998-ban a Hit Gyülekezetében szakadás következett be: a vezetők egy része nem tudta tovább elviselni a vezető lelkész önkényeskedéseit, kivált az egyházból, és Budapesti Autonóm Közösség néven új egyházat alapított. Néhány száz hitgyülekezetes követte őket az új egyházba.
Bartus László ezenfelül a Hit Gyülekezete pénzügyi manipulációiról is ír. A gyülekezeten belül leírása szerint szinte minden pénzügyi tranzakció feketén, zsebből zsebbe történt, elképesztő trehánysággal, ez pedig sikkasztásokat, áfa-csalásokat és egyéb törvénytelenségeket vont maga után. A vezető lelkész minden pénzt magához vont, a hívők befizetett tizedjeiből havi tíz-tizenötmilliós tiszta jövedelemre tett szert (adózatlanul), s ebből fejedelmi módon élt, miközben az alkalmazottak nagy részének csupán éhbért fizetett. A lenyúlt pénzekből kacsalábon forgó várat építtetett magának a Balatonnál.
Még érdekesebb ennél az, amit Bartus Németh Sándor politikai manipulációiról ír. A Hit Gyülekezete csupán érdekazonosság miatt kereste az SZDSZ kegyeit, s minden úton-módon befolyásolni próbálta azt, többek között ezért építették be Hack Pétert az SZDSZ-be. Hack Pétert egyébként a könyv Németh Sándor legjobb tanítványaként, elvtelen és feltétlen kiszolgálójaként festi le.
Sokakat meg fog döbbenteni az "imakommandók" tevékenységének leírása is: a gyülekezet órákig, napokig, hetekig tartó imádkozással próbálja céljait elérni; s az ügy érdekében nem riad vissza attól sem, hogy az imákban ellenségeinek mindenféle rosszat, sőt, egyes esetekben halált kívánjon.
Noha a könyv állításainak nagy részét Németh Sándor visszautasította és a könyvet provokációnak tekinti, Bartus László leírásai, személyes és emberi hangvétele véleményem szerint hitelessé teszi mondanivalóját. Nem vitás, hogy Bartus László érzelmileg mélyen érintett mindabban, amiről ír, indulatai a szövegen is átsütnek. Emiatt bizonyára sok elfogultság van közléseiben; a könyv a Hit Gyülekezete életét úgy írja le, ahogyan azt Bartus László, ez az intelligens és érzékeny fiatalember látta. De éppen érzelmi érintettsége az, amely beszámolóját hihetővé és őszintévé teszi az olvasó szemében. A színesen, sok helyütt kesernyés humorral előadott történetek élvezetesek és hitelesek, Bartus személyes lelki válságának leírása pedig engem személy szerint mélyen megrázott.
Örülök is meg nem is, hogy ez a könyv megjelent. Örülök azért, mert híve vagyok a véleménynyilvánítási szabadságnak, és úgy vélem, ha Bartus László el akarja mondani a világnak, hogy mi zajlik a Hit Gyülekezetében, akkor meg kell adni a lehetőséget neki, hogy elmondhassa. Örülök azért is, mert a pünkösdista ideológia irracionalitásainak némelyikére fényt vet, ezáltal az olvasót védetté teszi ezen irracionalitásokkal szemben. Nem örülök viszont azért, mert feltétlen híve vagyok a vallásszabadságnak is, s ez a könyv sok indulatot válthat ki a közvéleményben a Hit Gyülekezetével szemben. Az indulatokat meglovagolhatja a politika, s jogi úton korlátozhatja a vallásszabadságot, ez viszont aggasztó és veszélyes irány lenne. Éppen ezért, bár Bartus László könyvét felbecsülhetetlen értékű kordokumentumnak tartom, személyes hangvétele pedig külön értéket képvisel, magam mégis hasznosabbnak tartom az indulatoktól mentes, tárgyilagos, inkább szociológiai jellegű értekezéseket, és az ilyenek közelebb állnak gondolkodásomhoz, mint a személyes sérelmekből fakadó pocskondiázások.
Bartus László a Hit Gyülekezete tragédiájának azt tartja, hogy Németh Sándor, ez a (Bartus leírása szerint) diktatorikus hajlamú, torz személyiségű ember rátelepedett és nem ereszti. Én viszont ezt nem egyszerűen véletlen balszerencsének tartom; alighanem a pünkösdi-karizmatikus ideológiát követő vallási csoportosulások mindegyikét fenyegeti ez a veszély. Ahol a demokratikus módszereket szándékosan "teokratikus" módszerekkel váltják fel, ahol a gondolatokat nem az érvek és ellenérvek mérlegelése alapján értékelik, hanem azt találgatják, vajon a Szentlélek avagy valamilyen démon hatására született-e a gondolat, ahol a döntéseket az hozza, akinek több van a "kenetből", ahol a természetes emberi kapcsolatokat, a külvilággal való kontaktusokat az ideológia nevében korlátozzák, ott szükségképpen valamilyen abnormális rendszer alakul ki, amelyben a "Szentlélekhez legközelebb álló" ember túlhatalomra tesz szert. A túlhatalom szükségképpen vezet személyiségtorzuláshoz, a hatalmi rendszer az alattvalók személyiségét is károsítja. Azt Bartus László is felismerte, hogy amiről ír, az egy rendszer; nem az emberek a rosszak, hanem a rendszer. Könyve azonban azt sugallja: ez a rendszer Németh Sándornak köszönhetően alakult ki. Jómagam úgy látom: Németh Sándor is a rendszer terméke. S mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Bartus egy megjegyzése szerint a "némethizmus" egyes elemei már a Budapesti Autonóm Közösségben is megjelentek.
Kérdés persze, hogy ez baj-e. Nem föltétlenül. Elvégre az egyházak saját maguk alakíthatják ki belső rendszerüket, ezt a jogukat nem lehet tőlük megvonni, és kudarcra van ítélve minden olyan törekvés, amely kívülről, jogi eszközökkel próbálná szabályozni az egyházak belső életét. A baj akkor kezdődik, ha az egyházon belül nem tartják be a törvényeket, nem tartják tiszteletben az emberi jogokat. Szerencsére társadalmunkban nehezen képzelhető el, hogy egy egyház tagjai a külső környezettől teljesen elszigetelten éljenek, s ne legyenek képesek adott esetben kívülről segítséget kérni. Ha az egyház belső élete antidemokratikus is, a társadalom demokratikus intézményei elvben mindenki számára hozzáférhetőek; Bartus László maga is a rendőrséghez, ill. az ombudsmanhoz akart fordulni, amikor a gyülekezetből való kiválása után zaklatták. Több-kevesebb nehézség árán tehát bármelyik egyháztól meg lehet szabadulni, ha a sors úgy fordul, hogy valaki számára az egyházban való lét már nem kívánatos. A csapdaként működő szekták ellen a társadalom éppen a demokratikus intézményrendszer jobb megismertetésével és a szekták működésének feltárásával védekezhet.
Ennek a könyvnek alighanem viharos utóélete lesz. Bár Németh Sándor azt nyilatkozta, hogy nem kíván pert indítani Bartus László ellen (holott egy becsületsértési pert biztosan megnyerne), a pénzügyi ellenőrzések és a politikai szócsaták kapcsán még számos botrányra számíthatunk, s erősödni fog a "szektaellenes" hangulat is. Én csak azt tudom javasolni az olvasónak: olvassa el ezt a könyvet, de őrizze meg hidegvérét: ne hergelje fel magát sem Németh Sándorral, sem a Hit Gyülekezetével szemben (s természetesen Bartus Lászlóval szemben sem). Tekintsen a bemutatott jelenségekre úgy, mint figyelemre méltó szociológiai tényekre, s indulatoskodás helyett próbáljon meg a jelenségek mögött rejlő emberi és szociológiai okokon elgondolkodni. A legmelegebben pedig éppen a Hit Gyülekezete tagjainak ajánlanám a könyv elolvasását - sajnos azonban erre semmi esély sincs.
az élve rohadó Pajor Tamás a szabadságjogokat nyesegetné jó komcsi módra, ahogyan a legújabb mesterétől tanulta, akinek a kezéből eszi a sékelt
rokonok http://www.youtube.com/watch?v=5_JmXCNPs6Y
Download video http://www.zshare.net/video/51879359d...
3 of 3 - The last of the baptazia series.
MC IC3 praise`s it up @ Baptazia - Super Sunday
with DJ Clipz & DJ Die on the decks.
Tracks:
1. Die & Clips - Number 1 - (Milkin it mix) - Audio Zoo Recordings 2007
http://uk.youtube.com/watch?v=xUOy63Q...
2. Ebony Dubsters (Shy FX & T Power) - Ra - Ebony Records 2003
http://uk.youtube.com/watch?v=tmHeLsf...
3. Clipz - Push it up - Audio Zoo Recordings 2007
http://uk.youtube.com/watch?v=YtHDzyu...
original audio taken from:
Clipz & Die with MC IC3 & MC Shabba - OneNation Valentines Festival 2007.
rendőrállam, gyengébb nálam!
Isten kócos faszába már!
Elfen im Porzelangeschäft? Nein, Niemanden ganz einfach.
http://www.eff.org/wp/blog-safely
Freedom of speech is the foundation of a functioning democracy, and Internet bullies shouldn't use the law to stifle legitimate free expression.
> Hello, kedves felhasználó!
> > > Szeretném veled tudatni hogy,
> > > ha ezt a levelet nem küldöd el 3 héten belül, minden
> > > ismerősödnek akkor törlünk a rendszerből,
> > > mert: -Majdnem hogy, tele van a server (hálózat) -Nagyon
> > > lassú az -És mert sokan panaszkodtak... (Pl.: Lassú,
> > Van
> > > akinek
> > > 4-5 de több " -je " is van de szinte egyiket sem
> használja
> > > stb.)
> > > Megjegyezném,hogy egyenként törölni minden 3 hétnél
> (azaz
> > > 1 hónap) régebben meg
> > > nem
> > > látogatott 1-et se,nagyon sok időbe telne. Ezért
> > > létrehoztunk egy
> > > olyan, programot amely követi a levél
> > > útját.(Tehát ha te elküldöd 100 >embernek akkor nyomon
> > > követi, hogy ők is
> > > elküldték e vagy sem.) FONTOS!!: Ez nem sima körlevél,
> > > nem egy hóbort NEM egy felhasználó találta ki. Szóval
> NEM
> > > vicc.
> > > Tényleg KÜLDD EL vagy kénytelenek leszünk törölni.
> > > Üdv: az csapata
> > > Megértéseteket köszönjük!A levél törlése végleges
> törlést
> > jelent!
A Fővárosi Közterület-felügyelet 12/2010. igazgatói utasításának 21. pontja indokolás nélkül egyszerűen megtiltotta az Illatos úton levő kutyák fényképezését - holott 2004 óta ennek soha nem volt akadálya! A fotózás révén évente ezernyi kutya menekült meg a haláltól!
Mi, azon állatvédő szervezetek és állatbarát magánszemélyek, akik hosszú évek óta, évente több száz kutyát mentünk meg az altatás elől a fővárosi gyepmesteri telepről, közismert nevén, az Illatos útról, a nyilvánossághoz fordulunk: a kutyák mentésében akadályoznak bennünket azzal, hogy a Fővárosi Közterület-felügyelet 12/2010. igazgatói utasításának 21. pontja megtiltotta a kutyák fényképezését.
Ez az igazgatói utasítás ellentétben áll:
- az 1986. II. Tv. 4.§. 1. bekezdésével
- az állatvédelmi törvénnyel 1995. Tv. 3. §.
- és saját működési szabályzatukkal
Ez az igazgatói utasítás ellehetetlenítheti a mentési munkát, mert mindenkinek alapvetően és nélkülözhetetlenül fontos, hogy a mentendő kutyákról fotót készíthessen. Ez az igazgatói utasítás a kutyák hazakerülési és gazdához juttatási esélyeit is jelentősen csökkentheti.
Véleményünk szerint a kutyák mentésében tudatosan gátol a Fővárosi Közterület-felügyelet, így közvetve a kutyák halálát okozhatják. A fotózás tiltása miatt az állatvédők nem szerezhetnek közvetlen tudomást az Illatos úton levő kutyákról, és ez a kutyák százainak az altatásához vezethet.
Véleményünk szerint, tudatosan állatkínzásra való törekvésnek is minősíthető az, ha valaki közreműködik abban, hogy akár egyetlen kutya elpusztuljon.
Tiltakozunk!
Ha szeretnél csatlakozni a tiltakozáshoz, azt megteheted a Netboard Kutya fórumon, emailben az akcio@lelenc.hu címen, vagy segíthetsz aláírásgyűjtő akciónkban a 100603_alairasgyujtes.pdf letöltésével!
http://videa.hu/videok/allatok/tiltakozz-velunk-fotozas-illatos -ut-8AX2vb3vFA4hjka3
http://www.illatosut.hu/hirek.php
Ez általában, amíg a beteg áttérhet a fenntartó adagra, a betegség fokától, és a daganat reagálásától függően 1-2 év lehet. A kezelésnek mellékhatása nincs, bármilyen készítménnyel együtt szedhetők, de mellette felesleges más vitaminok és egyéb készítmények szedése. Nem daganat specifikus, mert élő szervezetből kivont két fehérjefrakció van benne, aminek a klinikai tesztelése az Onkológiai Intézetben történt.
A túlélési idők annyira megdöbbentőek voltak az állatkísérleteknél, amiket emberi daganatra érzékenyített speciális egereken teszteltek, hogy nem hittek az eredménynek és többször megismételték. Egyébként az Onkológiai Intézetben is több orvos használja a magánrendelésén.
Az esettanulmányok 12 éve készülnek folyamatosan, tehát azóta vannak a mai napig is élő betegek, akik tünet- és daganatmentesek. Van közöttük idős és fiatal, olyan, aki már magatehetetlenül feküdt, és hetei voltak hátra... , és könnyebb esetek is.
Ha valaki szeretné a professzor úr segítségét igénybe venni, annak a módja a következő.
Az email címemre írj hogyha érdekel szolariss@freemail.hu.és Nem tudom Rólad van-e szó, vagy hozzátartozóról, barátodról, ismerősödről ha tudsz rákbetegről jelezd felé kérlek ezt, lehet esélyt kapna ezáltal is. Mivel én nagyon hiszek a lélek szerepében is, véleményem szerint a legjobb az, ha maga a beteg keresi a kiutat, és hisz abban, hogy ez az út segíthet neki.
Tapasztalataim alapján szükség van szemléletváltásra, és életmód váltásra is, de ha igényled ezekben is nagyon szívesen segítek.
Tehát összefoglalva, amennyiben érdekel ez a lehetőség, akkor várom a leleteket. A válaszban benne lesz a Professzor úr elérhetősége, és ha igényled, akkor természetesen személyesen is a rendelkezésedre áll.
Annyit még fontos tudni, hogy az 1 havi adag 50-80. 000Ft is lehet a kezdeti szakaszban, bár van, aki ez alatt van, ennél magasabb árral még nem találkoztam. Mivel az adagolás csökken, ahogy a javulás beindul. Érdemes a választásnál ezt is figyelembe venni, hogy bírni fogjátok-e ezt az összeget. Szeretettel Márta
Üdvözletem!
Elnézést kérek, hogy ismeretlenül írok önnek, de nemrég kaptam az alábbi levelet a DAGANATOS BETEGSÉGEKKEL kapcsolatban. Igyekszem minél több embernek elküldeni, mivel közérdekű. A honlapon nagyon hasznos információk találhatóak:
„Tekintettel arra, hogy Magyarországon jelenleg elkeserítően nagy számban történik rákos megbetegedés, küldenék Önnek egy hasznos weboldalt egy április 1-étől forgalomban lévő készítményről, ami végre ténylegesen jó esélyeket ad nekünk a daganatokkal szemben! Az oldalon hivatalos orvosi információkat is talál!
http://t7.hu/c7n-dr-keyvangrashoff
Nagyban segítené munkánkat, ha továbbküldené ismerőseinek ezt a levelet, hogy minél több emberhez eljusson. Előre is köszönöm!
Amennyiben Önt nem érdekli a dolog, tekintse a levelem tárgytalannak, és elnézést kérek a zavarásért!
További szép napot!
Minden, ami rendszer - vallásos, politikai, gazdasági, szellemi rendszer -, halálos veszedelem, merénylet az élet eleven rendje ellen.
Márai Sándor
http://www.tittenadolf.com/
én fradista vagyok
pajor is fradista
Megjegyzés küldése