2012. április 18., szerda

Bezzeg Bécs: köztéri agymosás, zsoldosképzés (Reklámakadémia)

Manipulációs szakembereket képezne a reklámipar (Werbe Akademie). Aki a megfelelő szinten beszél németül, valamint pénzért hajlandó az anyját is, az jelentkezzen reklámszakembernek.

Werbe Akademie launcht Kampagne 2012

Bécs, Wien, közterületi reklám, plakát, Vienna, Ausztria, Österreich, óriásplakát
Ich als Plakat Schäme mich. Für mich.
Plakátként szégyellem magam.
„Ich bin ein Plakat ohne Idee. Das tut weh!“ (Ötlettelen plakát vagyok. Ez fáj)
 „Was ich als Plakat hier mache? Rumhängen. Sonst nichts.“ (Mit csinálok plakátként itt? Lógok. Semmi mást)
Wien. Seit Mitte Februar ziert die neue Kampagne der Werbe Akademie die Plakatwände des Landes. Mit Slogans wie „Ich als Plakat schäme mich. Für mich“ und „Ich bin ein Plakat ohne Idee. Das tut weh!“ will man im heurigen Jahr den Werbenachwuchs aus der Reserve locken und zu einem Studium an der Werbe Akademie motivieren: „Kreativität kann man vielleicht nicht lernen. Aber man kann das in den Menschen bereits schlummernde Kreativpotenzial wecken“, erklärt die Direktorin der Werbe Akademie, Barbara Posch, im Gespräch mit medianet.
Megjegyzem, hogy kreativitást nem a manipuláció szolgálatába kellene állítani. Egy kreatív reklámiparos társadalmilag haszontalan munkát folytat, életműve kártékony szemét.

A Sonderkomando Önt is várja.

El tudja Ön képzelni a reklámoktól megtisztított közteret? Amikor Úgy közlekedhet, hogy nem tolnak valami fogyasztásra ösztönző hazugságot az arcába?

A Kétfarkú Kutya válasza a köztéri reklámozásra, óriásplakátokra:




Nincsenek megjegyzések: