2014. június 21., szombat

Repülős beetetés gyerekeknek: McDonald's Budapest, Üllői 661

Társadalmi felelősségvállalás, esetleg kárcsökkentés és lelkiismeretfurdalás, ha a Meki, a gyerekek megbetegítésének egyik lehetséges oka beszáll a betegek támogatásába. Ennyi lelkiismerettel temetési segélyt is osztogathatna.

A Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány főtámogatójaként 1994 óta segítünk olyan rászoruló családoknak, akiknek súlyosan beteg gyermeke hosszan tartó, és az otthontól távol eső kórházi kezelésen esik át. Az Alapítvány missziója, hogy a gyógyulási folyamat alatt a családtagok a gyermekek közelében maradhassanak, amivel nagymértékben hozzájárulhatnak a kis betegek felépüléséhez.

AZ ALAPÍTVÁNY KÜLDETÉSE Az Alapítvány missziója, hogy a gyógyulási folyamat alatt a családtagok a gyermekek közelében maradhassanak, amivel nagymértékben hozzájárulhatnak a kis betegek felépüléséhez. Ennek érdekében az Alapítvány Budapesten és Miskolcon is működtet egy-egy apartmanházat, melyeket a rászoruló családok - az Alapítvánnyal együttműködő gyermek-egészségügyi intézmények ajánlására - térítésmentesen vehetnek igénybe. ( (Mcdonalds.hu))

a gyerekek megdolgozásáért
nemes cél a jövő profitjának biztosítása
(a gyerekeknek ingyen osztogathatnák a hambis kólát a sulik és óvodák előtt)

gyermekkori beteljesült álmok
napi aljasság és pofátlanság, agymosás celebekkel, nemes célnak álcázott reklám. A cigarettagyártók, sőt a heroinbárók is követhetnék a nemes példát 

ADOMÁNYGYŰJTÉS
VISSZAADUNK A KÖZÖSSÉGNEK...

"Kötelességünk, hogy visszaadjunk valamit annak a közösségnek, amelytől olyan sokat kapunk.” (Ray Kroc, a McDonald’s alapítója)

Több évtizeddel ezelőtt Amerikában egy amerikaifutball-játékos ötlete nyomán jött létre az a nemes mozgalom, amely a beteg gyermekeknek és családjaiknak kíván támogatást nyújtani. A Ronald McDonald Házak a súlyos betegségben szenvedő, és ezért hosszú ideig tartó kórházi kezelés alatt álló gyermekek és családjaik számára térítésmentesen nyújtanak szálláslehetőséget és otthonos körülményeket, távol az otthontól. Az 1994-ben létrehozott Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány az általa működtetett budapesti és miskolci Ronald McDonald Házakban az elmúlt években több mint 6000 családnak nyújtott segítséget a nehéz időszakban.

Adománygyűjtés

A családok számára térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatás anyagi hátterét az éttermeink segítségével zajló adománygyűjtő tevékenységekkel teremtjük meg: A McDonald’s éttermekben, a kasszák mellett elhelyezett perselyekbe vásárlóink egész évben elhelyezhetik az Alapítványnak szánt adományaikat. Az Alapítvány a minden év novemberében megrendezett McHappy Day eseményein keresztül is megszólítja az embereket, és kéri támogatásukat. A McHappy Day alkalmából népszerű közéleti szereplők, sztárok is beállnak a pultok mögé a nemes cél érdekében. Egy héten keresztül minden eladott sült krumpli árából 40 Ft az Alapítvány számláját gazdagítja. 2012-ben éttermeink 19,4 millió forintnyi adományt gyűjtöttek össze egy hét alatt. Adománygyűjtő tevékenységünk kiemelt része a minden évben megrendezésre kerülő Jótékonysági Gála vacsora is, amely bevételét szintén a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány kapja.


McPusztulsz
repülővel a nagyobb profitért és a gyerekek egészségéért
repülővel a gyerekek egészségéért
Milyen jót játszottunk itt a többi gyerekkel...
A felnőtt konzumidióta majd nosztalgiázik

eszünk és játszunk


vasárnap az egész család elsétált a Mekibe...





Két ugyanolyan sült krumpliból melyik ízlik jobban a gyerekeknek? Amelyik McDonald's-os csomagolásban van – derül ki egy kutatásból. A felmérés szerint már a legkisebb, 3-5 éves korosztályra is elképesztő mértékben hatnak a reklámok.

A Stanford University egy most közzétett kutatása azt mutajta meg, mennyire erős hatása a reklámok hatása. Azt, amit a McDonald's készít, finomabbnak tartják a gyerekek - írja a Los Angeles Times. Még a répát, a tejet, az almalét is jobban szerették a gyerekek, ha a jól ismert emblémával ellátott dobozokban kapják. 

A felmérésben a gyorsétteremlánc által kínált ételeket adták a gyerekeknek, de csak a szendvicsek egy részét tették McDonald's- dobozokba. A gyerekeknek sokkal kevésbé ízlett az az étel, amely jelöletlen dobozban volt, hiába volt ugyanaz. A kutatásban hamburgert, csirkenuggetet, sült krumplit, répát, tejet és gyümölcslét adtak a gyerekeknek. A gyerekek mindenből két adagot kaptak, az egyiket becsomagolták, a másikat nem. A sült krumplinál például 77 százaléka mondta azt, hogy a McDonald's-csomagolásban lévő sokkal finomabb. A kutatást vezető Tom Robinson szerint egyértelműen kiderül, hogy a gyerekek érzékelését befolyásolja a reklám. 

A Stanford University kutatója szerint megdöbentő, hogy a legfiatalabb gyerekeket is ennyire befolyásolják a hirdetések. A felmérésbe 63 három és öt év közötti gyereket vontak be, akik alacsony jövedelmű családból származnak. De a kutatás vezetője szerint ugyanezek az eredmények születtek volna, ha gazdagabb családok gyermekeit kérdezik meg. A 63 gyerek közül csak ketten nyilatkoztak úgy, hogy még soha nem ettek McDonald's-ételt, és harmaduk mondta, hogy a kutatás előtti héten voltak a gyorsétteremben. A kutatás alig egy hónappal azután jelent meg, hogy a vezető multinacionális vállalatok, köztük a McDonald's is azt vállalták, csökkentik a 12 év alattiaknak szóló reklámokat.(index.hu)










cheese burger

cheese burger





Gasztróélmény: - (éhesen és kíváncsian)

Hangulat: ipari környezet, ipari etetés

Közönség: kívülről vezérelt szerencsétlen reklámfogyasztók

"Miért eszel szemetet, mikor ennyi pénzért ennivalót is kaphatnál?"

McDrive, McReggeli, Játszótér, Szülinapi party lehetősége (14 fő számára), parkoló, mozgáskorlátozottak számára átalakítva
Wi-Fi wireless hotspot

gyorsétterem

Telefon: 296 02 31
Cím: 1185, Budapest XVIII. Üllői út 661.

összes kép



Morgan Spurlock, a film rendezője, egyben főszereplője 30 napig kizárólag a McDonald's által forgalmazott élelmiszereket fogyasztja. Az eredmény figyelemreméltó volt: hirtelen testsúlynövekedés és egészségi állapotának radikális romlása.

Spurlock a következő szabályokat tűzte ki magának:
Mindennap teljesen megeszik három McDonald's menüt (reggelire, ebédre és vacsorára),
A 30 nap alatt minden, a McDonald's által kínált ételt legalább egyszer kipróbál (ez már az első kilenc nap alatt sikerült),
Csak a McDonald's kínálatában szereplő ételeket fogyaszthatja (ásványvizet is), semmi mást,
Amikor felajánlják, muszáj a nagyobb adagot választania, magától azonban nem kérheti,
Naponta körülbelül ugyanannyit mozog, mint egy átlagos amerikai, ez kb. 5000 lépés (nem tartotta teljesen be, amikor New Yorkban tartózkodott, többet járkált, mint Houstonban).

A felszedett kilókat több mint egy év alatt sikerült teljesen leadnia.
Mások kísérletei

A filmre válaszként többen is folytattak hasonló kísérletet, köztük Fredrik Nyström svéd tudós felügyeletével hét diákja. Nyström megállapította, hogy a kísérlet hatásai nagyban függnek az egyén anyagcseréjétől, ami mindenkinek más, és hogy Spurlock testének reakciója a kísérletre veseproblémák miatt lehetett, esetleg az okozhatta, hogy korábbi életmódja nem készítette fel erre a táplálkozásra.

Scott Caswell New Jersey-i dokumentumfilmes is elvégezte a kísérletet, eredményei megtekinthetőek a honlapján látható Bowling for Morgan című filmben. Caswell is kizárólag McDonald's-ételeken élt, de nem zabálta túl magát, ahogy Spurlock, aki akkor is magába kényszerítette az ételt, amikor nem volt éhes. Caswell tíz kilót fogyott és lejjebb ment a koleszterinszintje, ő azonban gyakran fogyasztott Premium salátákat is, amik Spurlock kísérlete alatt még nem voltak kaphatóak a McDonald'sban.

James Painter professzor dokumentumfilmje, a Portion Size Me két diákot követ végig, akik egy hónapig a testsúlyuknak megfelelő arányban ettek gyorséttermi ételeket. Mindketten fogytak a kísérlet alatt.
(wiki)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a szóbeszéd járja, hogy az évi 500,000 eltűntnek nyilvánított gyermek Amerikában a McDonald’s húsgyáraiban végzi. Először egy élő rádió interjúban Abe Finkelstein rabbi vallotta be a következőket, és ezek az ő szavai: ” 100-tól 300 ezer gyermeket rabolunk el évente, csak itt az Egyesült Államokban… aztán kivéreztetjük őket, a vérüket pedig belekeverjük a kenyértésztába, aztán a testüket pedig bedobjuk az általunk üzemeltetett vágóhidakra, aztán darált húsukat belekeverjük a hamburgerekbe, és a kolbászokba. A McDonald’s éttermek egyike a kedvenc felhasználási helyeinknek. Az emberek pedig megeszik őket reggelire, megeszik a gyerekeket ebédre, nekünk tennünk kell, amit tennünk kell. A fehér embereknek végük van. Ezért mondom el olyan őszintén, azért, hogy nyilvánosságra kerüljenek a dolgok, hogy láthassa mindenki a valóságot, azt ami van.” Ha ez tényleg igaz, akkor ez a tökéletes bűntett. Mégpedig azért, mert ahhoz, hogy megoldjanak egy bűntényt, általában szükség van a testre. A több ezer tonna hús közé egy húsgyárban nem lehet annyira nehéz néhány emberi test becsempészése, ha az embernek megvannak a megfelelő kapcsolatai. Azok, akik azt gondolják ez teljességgel lehetetlen, az alábbi linken megnézhetik azt az angol nyelven látható “Oprah” által készített interjút, amelyben egy hölgy bevallja, hogy családja és őseik csecsemőket áldoznak-áldoztak fel rituális szertartásaikon évszázadokon át, és ez a gyakorlat még manapság is folytatódik: https://www.youtube.com/watch?v=b98ch_Pyi-Y

Olvass többet itt: http://naturahirek.com/sokkolo-kijelentes-a-mcdonalds-eltunt-gyerekek-testet-daralja-bele-a-hamburgerekbe/ | NaturaHirek.com



http://naturahirek.com/sokkolo-kijelentes-a-mcdonalds-eltunt-gyerekek-testet-daralja-bele-a-hamburgerekbe/

Névtelen írta...

McDonald’s Contains Human Flesh? Disturbing Audio Admission. There is a very disturbing audio interview between James Wickstrom and Rabbi Finkelstein concerning the practices of the meat used in McDonald’s. Now people can debate this all they want, whether or not McDonald’s uses 100% pure ground beef. But you cannot deny this audio interview below where Rabbi Finkelstein admits to bloodletting sacrifices linked to missing children and where those remains and up. This interview is absolutely horrifying. Rabbi Finkelstein says that their tradition of blood sacrifice has been going on for thousands and thousands of years. “We take the children of the enemy, which is the white race,we bring them to the basements of the synagogues where we drain them, similar to kosher butchering. Then we send them off to the meat grinders, where they end up in the McDonald’s hamburgers and sausages.”

He explains that these children are sent to meat grinder facilities and sold off to McDonald’s for a profit. Since most of these meat grinding facilities are by the Mexican border line, many of the employees are illegal immigrants and are willing to keep their mouths closed about this information because they are making a good living to send home to their families. Rabbi Finkelstein has no problem telling the interviewer, “You are eating your children every day”. What kind of disturbing sick world do we live in where this could be acceptable to even one human being. - See more at: http://dailybuzzlive.com/mcdonalds-contains-human-flesh/#sthash.ozhOwakv.dpuf