2012. február 10., péntek

Közterületi drogreklám alkoholreklám közköltségen


Az ünnepi vacsora is remekül sikerült
Mindent megettünk majd újra kitettük
A sok sörtôl fekve okádik a díszes család
Bassza meg a Mikulás a karácsonyát

Elmúlt a karácsony
Elmúlt a karácsony
(Prosectura)


Ha ünnep, akkor alkohol. Hánem? Háde. Bebaszik a díszes família apraja-nagyja karácsonkor, a szeretet ünnepén?

Vizuális környezetszennyezés,
valamint egy kis állami támogatás az óriásplakáttal bizniszelő havernak.

Valamint alkoholfogyasztásra buzdítás nemzeti érdekből, piacvédelemnek álcázott alkoholreklám.
Ügyes, nagyon ügyes.
Igyál, magyar nép, nemzeti a profit. Oszt dögölj meg.

Sikeres a magyar bor mindenkor - magyar bor ünnepkor kampány 


Jelentős forgalomnövekedésről számoltak be a kereskedők. Mint azt ahogy már mi is hírül adtuk, új programmal indult az AMC (Agrármarketing Centrum) és a Közösségi Bormarketing Alap az adventi időszakban. Nem titkolt céljuk az volt, hogy felhívják a figyelmet a minőségi magyar borokra, és hogy ezek a borok kerüljenek az ünnepi asztalra. A kereskedők szerint a kampány sikeres, megnőtt a kereslet és az eladás ezeknél a boroknál. Bár a vásárolói szokások nagyban nem változtak, mégis egyre többen kíváncsiak magasabb minőségű, magasabb árfekvésű borokra is. A közép és magas kategóriás borok eladásának tendenciája csökkent 2011-ben, ám a kampány kezdete óta ez megfordult. A legnépszerűbb borvidékek még mindig Eger, Villány és Szekszárd, míg fehér borok tekintetében egyértelműen a tokaji a kedvenc a fogyasztók között. Egyre nagyobb népszerűségnek örvend viszont a rozé és a habzóbor is.


Magyar bor mindenkor, magyar bor ünnepkor

Magyarország a harmadik egy nemzetközi alkoholfogyasztási listán

Az évkönyv felhívta a figyelmet arra is, hogy  a számos esetben végzetes egészségi kockázatok mellett az alkohol a bűnözés, ennek keretében az erőszakkal elkövetett bűncselekmények jelentős megnövekedéséhez vezetett. Berlinben például a súlyos testi sértések 35 százalékát alkohol hatása alatt követték el.

Az évkönyv készítői az eddiginél jóval erőteljesebb fellépést sürgettek az alkoholfogyasztás ellen. Követelték például az alkohol reklámozásának a lehető legteljesebb korlátozását, rémisztőnek nevezve, hogy hatalmas plakátokon a különböző alkoholfajtákat "boldog és vonzó fiatalok" reklámozzák. Hangsúlyozták továbbá, hogy az államnak jóval több pénzt kellene fordítania az alkohol hatásaival kapcsolatos felvilágosításra, illetve a már függőségnek számító fogyasztás megelőzésére. (lifenetwork.hu)

vizuális környezetszennyezés közpénzből
Auchan, Metro, SPAR, Tesco

Az élelmiszerek piacbővítésének állami eszközökkel történő segítésére alakították ki, és alkalmazzák sikerrel a közösségi agrármarketing tevékenységet, mint indirekt támogatási formát. Magyarország, nyugat-európai mintákat alapul véve és a kelet-európai országok közül elsőként, 1996-ban alakította meg saját közösségi agrármarketing szervezetét, az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Közhasznú Társaságot. A szervezet 2008 februárja óta a Vidékfejlesztési Minisztérium költségevetési intézményeként Agrármarketing Centrum (AMC) néven, változatlan célokkal működik. 

Küldetésünk 
Az Agrármarketing Centrum a magyar mező- és élelmiszer-gazdasági termékek piacbővítése céljából létrehozott intézmény. A Vidékfejlesztési Minisztérium kül- és belföldi piacon tevékenykedő közösségi agrármarketing szervezeteként az AMC: az alapító Minisztérium felé a hozzá rendelt vagyon hatékony működtetését, az éves keretprogram lebonyolítása során a tevékenység eredményeinek maximalizálását, az agrárium szereplői számára a termékek piacra jutásához történő aktív marketing-hozzájárulást, az értékesítés támogatásának magas színvonalú megteremtését kívánja nyújtani. 


Társaságunk feladatai a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása, a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszerek terjesztése, a marketingszemlélet erősítése, az ország agrárkínálatának formálása, a magyar áruk exportképességének növelése, a termelők, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítése, versenyképességük növelése, a térségfejlesztési, regionális marketingprogramok támogatása, az állami támogatások hatékonyabb felhasználásának erősítése.


Megalakult a Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT) a Facebookon, a nemzetközi Clean City Movement Magyar Leágazása. Takarítsuk ki a reklámmaffia szemetét a városunkból, harcoljunk egy élhető Budapestért! Le a vizuális környezetszennyezéssel, le a reklámzajjal. A közterület a városlakóké és nem kapzsi politikusok és lelkiismeretlen reklámcégek agymosó homokozója.
frissítés: valamint le a kutyaszarral, a szmoggal és a téllel. Provinciális jellegünket levetkőzve: takarítsuk ki a magyar vidéket is, valamint az egész világot. Meztelen nőket a falakra és kéjes érzelmeket. Várjuk a javaslatokat a további programpontokra, szeretjük a demokráciát. NO ADS, NO AIDS. Reklám helyett street-art egy színesebb városért.


Kapcsolódó: a Rézangyal illegális közterületi drogreklámja + keménydrog közterületen: Szent Hubertus, óvjál minket Zwackéktól! + alkohol és koffein egészségjavító pancsa, ugyancsak Zwackéktól: Fütyülős Limonádé reklámhálón a Boráros téren + egy sört egy raklap cementért

Nincsenek megjegyzések: