Nagy Magyarország? Gulág? |
Gulag |
”Korábbi kutatási adatokból az derült ki, hogy az emberek gyorsabban reagálnak a pozitív jelzőkre, mint a negatívakra - írják a kutatók - Ez a különbség azonban az alapvetően jókedvű és pozitív beállítottságú embereknél szinte teljesen eltűnik. A jókedvű résztvevők nemcsak gyorsabban reagáltak, de következetesebben döntöttek az egyik vagy másik jelző mellett és később sem változtatták meg döntésüket. Ezek az eredmények világos képet adnak arról, miként látjuk a körülöttünk lévő világot. A körülöttünk lévő tárgyakról általában aszerint döntünk, hogy milyen dolgokhoz vonzódunk és melyeket utasítjuk el.”
Az ideális vásárláshoz tehát elengedhetetlen, hogy a vásárló jól érezze magát, és a termékkel kapcsolatos első benyomása pozitív legyen. (betegszoba.hu)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése