2010. március 19., péntek

A Gödör borozó Sárospatakon

Ez nem az a Gödör, a nemzeti.

A pirinyó Gödör borozót a Rákoczi úton áthaladó bringás és gyalogos turisták, de a helyi alkeszok is látogatják. Ezennel mindenki szíves figyelmébe ajánljuk, barátságosan megengedték a telefonjaink töltését, sőt a bor is korrekt, ráadásul olcsó (bespájzoltunk, naná). Nevét a mellette levő vár vízesárkáról kapta, amely jelenleg száraz és a turisztok kedvenc andalgóhelye. A kocsma nevezetessége a nyerőgép, ahol némi apró bedobása után DVTK emléktárgyakkial lehet gazdagodni. Én egy csapatképpel lettem nyertes (sub rosa: a korai időpont ellenére már lendületben voltunk), amit diszkréten a kocsmaasztalon felejtettem.

blog, Sárospatak, A Gödör, Borozó, söröző, ital, Rákoczi út, olcsó
GÖDÖR SÖRÖZŐ-BOROZÓ
cím: BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN
3950 SÁROSPATAK,
RÁKÓCZI ÚT 63
Magyarország


Ha már errefelé, ennél a posztnál jártak, nézegessék ezt a méltatlanul elfeledett városkát, Sárospatakot. Rengeteg kép, teljes erőből nyár. Felbukkan a képeken egy szomorú Dzsóni is, aki a sárospataki éjszakában szokás szerint megszabadult ingóságaitól, köztük a lábbelijétől. Úgyhogy az evezőstúrát mezítláb abszolválta Olaszliszkáig, ahol vmelyik könyörületes lélek kisegítette egy papuccsal.

- Dzsóni, te hippi vagy?
- Nem, én Dzsóni vagyok.

Gergő meg az Ipolynál összetört spécisznobkurvadrága szemüvegét (soha ne rázzál alvó embert, mert orrbavág!) hagyta valahol, ezennel végleg. A farkát is csak az emlékezetére hagyatkozva már.

Nincsenek megjegyzések: