2009. június 18., csütörtök

Kertem a Városligetben

Ha Önnek az a véleménye, hogy a zöldterületek kocsmává alakítása (ZP, Rió) üdvös ötlet, akkor szeretni fogja a helyet. Bringabarát, sok tárolóval, napközben gyerekek szaladgálnak a hardcore alkeszok között. Esténként koncertek, hogy nehogy nyomasztónak találják a Városligetet lakó csövesek a csendet. Olcsó, minimalista, költségkímélő berendezés, az Ellátó tulaját is utolérhette a válság. A helyszínt az összeguberált régi bakelitek teszik némiképpen egyedivé, lemezborítók Sas Józsitól Vámosi János méretes faszáig (kép alant).

Vámosi János méretes fasza, Kertem, cím: 1146 Budapest,
XIV. kerület,
Olof Palme sétány 3
Vámosi János fasza a Kertemben
cím: 1146 Budapest,
XIV. kerület,
Olof Palme sétány 3.
telefon: 30-225-1399,
e-mail: pampalinibt@gmail.com
honlap: www.kertemfesztival.hu
Nyitvatartás: H-V: 10-04


Itt ittam életem legrosszabb csapolt Borsodi sörét néhány napja (hétfőn). Talán seggszőrt érleltek a hordóban, talán hüvelygomba költözött a csapba, dögletes volt. Ráadásul még drága is ez a lepukkant kocsma, laza arcokat máshol is találok.

Frissítés, 2011. szeptember: a magyaros szendvics rendben, kétszemélyes és finom

Kertem Hamburger


1 megjegyzés:

BB írta...

Itt ittam életem legrosszabb csapolt Borsodi sörét néhány napja (hétfőn). Talán seggszőrt érleltek a hordóban, talán hüvelygomba költözött a csapba, dögletes volt. Ráadásul még drága is ez a lepukkant kocsma, laza arcokat máshol is találok.