2012. december 5., szerda

A hét szélhámossága: penzenergia.hu és a Megagiga Kft

Vásárlók megtévesztése, etc, kevesebbért is ülnek sitten a fejlett Nyugaton. Erre a hülyékre szakosodott cégre viszont képtelenség haragudni, hiszen ha valaki beszopja ezt az agyatlan ezoblablát, az szimplán megérdemli. Hogy aljasság a gyengeelméjűek kifosztása? Ha nem ők teszik meg, megteszi más (lásd. a magyar politikai állatkertet).

Tessék ámuldozni, hogymikvannak:

mandala gif
egyenesen a penzenergia.hu oldaláról


Bármikor megnyílhatnak az égi csatornák, csak egy sms és áramolhat a pénzenergia Ön felé!

Pénzenergetikusaink minden erejükkel Önre sugározzák a pénzenergia-nyalábot!

A hite teszi gazdaggá! Most minden jóra fordul. Lehet, hogy csönget a pénzes postás, de lehet, hogy távoli rokona küld egy kisebb vagyont, netán örökséget hagyott önre. Szinte bárhonnan Önre talál most a pénzeső. Most bátran belefoghat bármibe. Csak nézzen körül és jártában keltében nyitott szemmel vegye észre az Önre leselkedő égi mannát!
...és ha meg akarja sokszorozni ezt a hihetetlen pénzenergiát, akkor még küldhet sms-t, többet is!

Kinek szeretne pénzenergiát küldeni?

Küldhet pénzenergiát megszorult ismerősének, barátjának, rokonának is! Biztos örülnének, hogy gondolt rájuk és megsegítette őket pénzenergiával







Mennyi pénzenergiát szeretne küldeni?

Az emeltdíjas SMS küldést a Netfizetés Kft. biztosítja, ügyfélszolgálatuk: 0670/297-2357, info@netfizetes.hu

332 Ft

100× pénzenergia: kisebb anyagi gondra

Küldje a MANNA szót a 06 90 642-644 számra.

1016 Ft

10.000× pénzenergia: komolyabb pénzhiányra

Küldje a MANNA szót a 06 90 619-007 számra.

Akik már kaptak Pénzenergiát:

Én nem nagyon hittem eddig az ilyen ezoizékben, de gondoltam egy kaparós sorsjegy is többe kerül a postán… küldtem egy sms-t és vártam, a pénzenergiát. ;) Nem tudom, hogy tényleg van-e összefüggés, de már aznap este tudj’isten nyugodtabban aludtam és másnap hív a fiam, hogy pókeren nyert többszázezer forintot, pedig eddig soha nem nyert! Kérdeztem is, hogy egész este nyerésben volt? Aszongya eleinte nem nagyon ment neki, de egyszer csak jöttek a lapok, oszt a blöffjeit is megették. Ha így belegondolok nagyjából, amikor küldtem az sms-t, akkor fordult nyerőbe a gyerek. Hát én már kezdek hinni! Köszönöm a pénzenergiát!!!
Magdi (52)
Modja a csocsesz, hogy itt küldik a pénzenergiát egy smsért… Mondom neki, ne hülyítsél már, küldenek ezek egy nagy pitét, de nem pénzt, te! De addig nyomatta a hülye rizsáját, amíg küldtem egy sms-t, uccu neki, mi bajom lehet? Egy korsó sör többe van. Há nem? Aztán röhögtünk az egészen. De éjjel amikor otthon nyitom az ajtót, nem morog az asszony, hanem a nyakamba ugrik és mongya, hogy a lakást, amit örökölt, már vagy évek óta árulunk, de a kutya se csengette a telefont, most jött egy pasas, tett egy kört a lakásban, tett még egy kört... és aszongya, hogy kéne neki ez a kis garzon! Ott azon nyomban meg is egyeztek. Á mondom neki várjuk má meg, míg leteszi a foglalót! De szó mi szó, az a fazon tényleg jött és tényleg letette a foglalót, meg a teljes vételárat. Csak közben jutott eszembe, hogy ez a pasas épp akkor jött, amikor mi a csocsesszal már elküldtük a sms-t!!! Elmeséltem az asszonynak is, hogy mi csak hülyültünk, de láthassuk, nem kevés pénz állt a házhoz. Szinte még aznap!! Én még küldök sms-st, mert ez tutira bejött!! De most már a 10ezerszerest!!!
Laca (36)
Próbáltam az EzoTV-be is betelefonálni, de ott nem kerültem adásba... Nem tudtam kérni se a pénzenergiát. ;(( De ide tévedtem erre az oldalra, látom csak egy sms-t kell küldeni. Nem várakoztatnak a telefonban, amíg persze ketyegnek az emelt díjas percek… Na mindegy, gondoltam küldök, először csak egy kisebbet, nézzük meg, hogy mit tudnak… De el kell mondjam, hogy közben meg fent voltam a loveboxon is, hogy ismerkedjek hapsikkal. Találkozgattam is innen pár sráccal, de semmi komoly, mind felejtős volt. De amint elküldem az sms-t, jött egy fiútól egy tök helyes levélke, nézem a képeken is tök ari. Na de lényeg, hogy összejöttünk és imádjuk is egymást! De, ami amúgy engem nem izgatott volna, csak a pénzenergia miatt: a pasim amellett, hogy tök jó fej, baromira szeret még menő vállalkozása is van! Simán plázázhatok meg minden ilyen… Egyszerűen nem hiszem el, hogy egy sima sms-sel így megváltozzon az életem!!! Hajrá pénzenergia!!! És köszi nagyon!!!
Mara (27)

Elkövető:
Cégnév: MEGAGIGA Kft.
Cím: 1161 Budapest Tordai utca 231 (vagy 23).
Adószám:11749967
Alapítva:2010. január 22.

telefon: +36302979918

Pénzenergia Központ a Fészbúkkon, itt lehet röhögni vagy sírni, esetleg anyázni (opcionális, ez egy szabad ország)

néhány mazsola az önparódia szintjén:

"Zámbó Krisztián csodás hangjával küldjük a pénzenergiát Nektek!"

"Ezzel a pénzhozó mandalával küldjük a mai lájkolóknak a pénzenergiát! Lájkold is és oszd is meg, segíts barátaidon, ők se maradjanak ki a jóból!"

"Megkezdődött a gigantikus fúziós pénzenergia reaktor felfűtése. A visszaszámlálás ezennel kezdetét veszi... 10...9...8...7...6..."

"Lecsaptunk a svéd tőzsdére, kicsit túlméreteztük az energianyalábot ;) Pénzenergetikusainkat önmérsékletre buzdítjuk!"
        belinkelt hír: A svéd származtatott tőzsdén az ország éves GDP-jének 131-szeresére rúgó megbízást adtak be tegnap reggel, amely a börze teljes lebénulásához vezetett, a brókerek értetlenül álltak az óriási, 69 ezer milliárd dollár értékű megrendelés előtt - írja az svd.se svéd online gazdasági portál. A börze technikai hibára gyanakszik.
         Pénzenergia kommentár: Pénzenergia Központ: "A megbízási könyvekbe kerülő megrendelések egy szűrőn futnak keresztül, amely az extrém, normálistól eltérő megbízásokat nem engedi át, ebben az esetben sajnos azonban ez a védelmi gát nem működött. Mert kiiktattuk iszonyatos pénzenergia-nyalábunkkal"

"Közeleg a Karácsony! Eljött az idő, amikor százezerszeres pénzenergiát küldünk mindenkinek!!!"

Penzenergia Kedvencek: Ezotéria Budapest magyar ezoterikus szakember ajánló
Health/Wellness Website
Ezoterikus tanácsok Ezoterikus.hu
Csohány Csaba Pénzügyi Tanácsadó

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tisztelt Ismeretlen!

Kérem, azonnali hatállyal távolítsa el a nevemet és az oldalam nevét erről az oldalról.
Semmilyen "haverja" nem vagyok a pénzenergia oldalnak, nem is leszek, és nem művelek ilyen becsapáson alapuló dolgot.
A nevemmel és a lakcímem megjelenítésével a személyiségi jogaimat sértik, így, ha az nem tűnik el innen, úgy jogi lépéseket fogok tenni.

Szatmári Nóra

BB írta...

T. Nora,

a fenyegetozes ertelmetlen, fokent annak tudataban, hogy amerikai szerveren van a blog, az adatok nyilvanos adatbazisbol szarmaznak, etc., a google meg leszarja, ha Magyarorszagon hoborog valaki, legyen az akar a magyar titkosszolgalat. Azonban meltanyossagbol leszedtem a nevet-cimet, de a honlap linkje kint marad, mert ezt az ezoterikus bizniszt eleve tudomanytalan szelhamossagnak tartom.

Névtelen írta...

haha, vicces csapat

Névtelen írta...

nórika is belerakta a picsáját az átbaszásba? basszameg a kannibál!