2009. október 29., csütörtök

Olcsó orális szexszet reklámozó pornografikus plakát az utcán

Budapest, Duna Plaza, erotika, prostitució, reklám, S&F Bt, XIII. kerület, Újlipótváros, Strausz Ildikó, Strausz Nándor
Újlipótváros, XIII. kerület, S&F Bt, Budapest,  erotika, reklám, Duna Plaza, Strausz Ildikó, Strausz Nándor "Francia óra! Gyere és szopasd a csajokat a pornószínházban csak 3000 forint/fő-től." (A 14. Erotika kiállítás és börze reklámszövege)

Nu. Ezúton szeretnénk gratulálni az S&F Bt-nek (Pf.8253 Révfülöp pf.38) a reklámtörténeti áttöréshez, jelesül h bátran szembemennek a nyárspolgári prüdériával, vagyis a prostitúciót tiltó, valamint a gyermekek védelmében hozott törvényekkel. Végre kihozzák az utcára a kendőzetlen testi szerelmet, az un. baszást és szopást, és naturalisztikus részletességű plakátokkal örvendeztetik az arrafelé sétálgató kiskorúakat és nagykorúakat. Részünkről reméljük, hogy kisgyerekeik szobáját is ezzel a hangulatos rózsaszínnel tapétázták a kedves Strauszék. Háromszoros meghajlás: prostituciót sem reklámozott még senki utcai plakátokon, pedig igény bizonyára lenne rá. Ja, a Strausz família ötletesen művészeti tevékenységnek állítja be a pénzért való orális szexet (Pornószínház, muhaha).

Újlipótváros, XIII. kerület, S&F Bt, Budapest, reklám, Duna Plaza, Strausz Ildikó, Strausz NándorAz Erotika kiállítás és börze plakátja,
2009. szeptember 26-27
Lelőhely: XIII. kerület, Szentendrei út és Meder utca sarka, a Duna Plazánál, egy ELMŰ dobozon
(spéci köszönet Rollergyereknek)
kapcsolódó poszt a kontárblogról: http://kontar.blog.hu/2009/10/03/friss_18_erotika_az_utcakon

Újlipótváros, XIII. kerület, S&F Bt, Budapest, reklám, Duna Plaza, Strausz Ildikó, Strausz Nándor "Különösen a show színpadon zajló érdekes és színvonalas műsorok vonzák be a közönséget."
"Nálunk a jól bevezetett és levédett név a garancia védjegye is!!!!"
"FRANCIAÓRA. MUTASD MEG, HOGY FÉRFI VAGY!"

Végezetül egy kis móka és kacagás a szexuális nyomorban reménykedve recskázók számára! Kopipészt következik az "érdekes és színvonalas műsorokról" elhíresült Erotika kiállítás és börze nevű rendezvény honlapjáról:

Újlipótváros, XIII. kerület, S&F Bt, Budapest, reklám, Duna Plaza Tisztelt Látogatók!
Kedves Partnereink!

14. alkalommal rendezzük meg a budapesti EROTIKA kiállítás és börzét, hagyományosan a szeptember végi időpontban. A kiállítás az évek során igen nagy népszerűségre tett szert. Különösen a show színpadon zajló érdekes és színvonalas műsorok vonzák be a közönséget. Idén ismét a SYMA Rendezvénycsarnokban leszünk, mely Budapest egyik legismertebb rendezvény helyszíne, a város szívében, könnyen megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel is.

plakát, Budapest, XIII. kerület, S&F BtEz évben is számos, híres hazai és külföldi sztár lesz vendégünk a show színpadon és sok-sok színes programmal és látnivalóval, újdonsággal várjuk a törzslátogatóinkat és az újakat is.

Újlipótváros, XIII. kerület, S&F Bt, Budapest, reklám, Duna Plaza, Strausz Ildikó, Strausz NándorItt szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy felhívjam a látogatók szíves figyelmét, ne hagyják magukat megtéveszteni más, várhatóan előttünk megrendezésre kerülő, azonos tartalmú rendezvény által. Sajnálatos módon az utóbbi évek gyakorlata alapján ez már többször is megtörtént.

A kiállítás pontos nevét jól olvassák el, hogy ne érhesse csalódás Önöket a helyszínen .

Nem minden erotika témájával foglalkozó rendezvény azonos a budapesti EROTIKA kiállítás és börzével!!!! Mi csak egy évben egyszer rendezzük meg "a" kiállítást!

Nálunk a jól bevezetett és levédett név a garancia védjegye is!!!!
Jó szórakozást és kellemes időtöltést kívánunk Önöknek a honlapunkon és a rendezvényen is.

Strausz Ildikó Strausz Nándor

Ps: 9 nappal ezelőtt írtunk a Reklámetikai Bizottság nevű sóhivatalnak, de természetesen válaszra sem méltatnak. Kíváncsiak vagyunk, hogy a kávézgatáson és a székmelegítésen kívül foglalkoznak-e bármilyen társadalmilag hasznos tevékenységgel.

36 megjegyzés:

Lendvai Ildikó írta...

Le az álszentséggel!
Óriásplakátokon akarom látni a segglukam!

Mr. Agyfasz írta...

Seggszex miért nincsen? Diszkriminálják a seggrajongókat? Belegondoltak, hogy hova vezet mindez? Legközelebb a zsidók fognak sorra kerülni!

Mr. Picsafüst írta...

Kedves Agyfasz, ugrik a makkod, ha már a fitymádtól megszabadultál. Ebben a nagy válságban neked is áldozatot kell hoznod.

suckit írta...

A nő például teljesen fel van öltözve. :)

Herr Grün Orrlé írta...

Kéretik a zsidóskodást mellőzni.
Mi a baj a reklámmal? Háromezer forintért nekem is megéri! Ez már olyan olcsó, hogy szinte szociális juttatás a rászorulóknak!

Mr Agyfasz írta...

Valamelyik párt állhat az egész mögött! Szavazz rám, cserében olcsón fognak szopni a kurvák. Zseniális, engem meggyőztek, én rájuk szavazok.

duplafiszting írta...

http://www.extremefistinggalleries.com/

Mr. Agyfasz írta...

húúúúúúú, te duplafiszting!
ez nagyon randa volt
szombaton elintézünk egy extra vibrátorral téged

Agyfasz írta...

tanulni lehet a fejlett Nyugattól, itt egyenesben megy a bécsi diákok tüntetése http://www.ustream.tv/channel/unsereuni

Névtelen írta...

a plakát pornografikus hatást kelt?

Névtelen írta...

A Magyar Reklámetikai Kódex alapelvei között rögzíti, hogy a reklámot társadalmi felelősségérzettel kell elkészíteni (3. Cikkely (2)). Az általános reklámtilalmak között szerepel az, hogy a reklám nem tartalmazhat népek, nemzetiségek, etnikumok, nemek, korosztályok közötti, illetve szexuális hovatartozás, vallási kötődés vagy fogyatékossággal élőkkel kapcsolatos hátrányos megkülönbözetést, illetve nem támogathat ilyen nézeteket (5. Cikkely (5)). Továbbá tilos a reklámozásban az erotika, a szexualitás öncélú – a reklám tárgya, témája által nem indokolt – felhasználása. Az emberi testnek a jó ízlés határai között történő ábrázolása nem kifogásolható, de az ábrázolás módja nem sértheti a személyhez fűződő jogokat, így különösen az emberi méltóságot (5. Cikkely (10)

Névtelen írta...

kifogással élnek a reklám képi és szövegvilága ellen, illetve megkérdőjelezik annak etikusságát

Névtelen írta...

a női test tárgyként van ábrázolva... a reklám üzenete, illetve az általa keltett és kihasznált asszociáció (prostitúció), szadizmus, emberkereskedelem) sérti az emberi méltóságot, azáltal, hogy a női testet megalázható reklámelemként szerepelteti... a reklám nem tartalmazhat olyan elemeket, és nem kelthet olyan összhatást, amelyek sértik a társadalom általánosan elfogadott erkölcsi-etikai normáit... a reklám megítélésénél figyelembe kell venni, hogy milyen hatást gyakorolhat a társadalomra, tekintettel a közzététel módjára és helyére...

Névtelen írta...

miabaj ezzel nem ojjan rosz ez a bula hogy ne lehesen kiteni a plakátra

BB írta...

ezúton közöljük a kedves kommentelőkkel, hogy jajistenem.

Unknown írta...

nekem az tetszett bennük a legjobban, hogy a felnőttnek deréknyi magasságban kiragasztott plakát a gyereknek szemmagasságú...magyarázd meg a kérdő tekinteteknek,hogy mit csinál a néni meg a bácsi...
http://kontar.blog.hu/2009/10/03/friss_18_erotika_az_utcakon

én írtam neki e-mailt is felháborodásomról,de nem válaszoltak.

Névtelen írta...

http://www.erotikakiallitas.hu

Névtelen írta...

jó bula

BB írta...

Kedves X, a kapcsolódó kontárblogos posztodra betettem egy linket, köszi

Névtelen írta...

Tisztelt Látogatók!
Kedves Partnereink!

14. alkalommal rendezzük meg a budapesti EROTIKA kiállítás és börzét, hagyományosan a szeptember végi időpontban. A kiállítás az évek során igen nagy népszerűségre tett szert. Különösen a show színpadon zajló érdekes és színvonalas műsorok vonzák be a közönséget. Idén ismét a SYMA Rendezvénycsarnokban leszünk, mely Budapest egyik legismertebb rendezvény helyszíne, a város szívében, könnyen megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel is.

Ez évben is számos, híres hazai és külföldi sztár lesz vendégünk a show színpadon és sok-sok színes programmal és látnivalóval, újdonsággal várjuk a törzslátogatóinkat és az újakat is.

Itt szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy felhívjam a látogatók szíves figyelmét, ne hagyják magukat megtéveszteni más, várhatóan előttünk megrendezésre kerülő, azonos tartalmú rendezvény által. Sajnálatos módon az utóbbi évek gyakorlata alapján ez már többször is megtörtént.

A kiállítás pontos nevét jól olvassák el, hogy ne érhesse csalódás Önöket a helyszínen .

Nem minden erotika témájával foglalkozó rendezvény azonos a budapesti EROTIKA kiállítás és börzével!!!! Mi csak egy évben egyszer rendezzük meg "a" kiállítást!

Nálunk a jól bevezetett és levédett név a garancia védjegye is!!!!
Jó szórakozást és kellemes időtöltést kívánunk Önöknek a honlapunkon és a rendezvényen is.

Strausz Ildikó Strausz Nándor

Névtelen írta...

Az Erotika Parádé és Erotika Kiállítás szervezői között évek óta dúl a hatalmi harc. A mocskolódás és a lejáratás áldozatai között pedig Judy Nero és Mészáros Dóri is jelen van.
Tomor András az Erotika Parádé szervezője azt állítja, hogy a konkurens Erotika kiállítás szervezői fenyegetéssel és zsarolással ijesztik el rendezvényéről a táncoslányokat és a kiállítókat.

A rendezvényekről
A következő Erotika Parádé időpontja szeptember 7-8-9, főszervezője a Tom Média, melynek vezetője Tomor András. Az Erotika kiállítás két héttel később szeptember 21-23 között kerül megrendezésre, az esemény főszervezője Strausz Ildikó. Mindkét rendezvényen erotikus termékeket forgalmazó kiállítók, és show műsorok várják az érdeklődőket.
Az Erotika Kiállítás tizenkét éve minden évben megrendezésre kerül. Annak idején Tomor András cége, a Tom Média is rendszeres résztvevője volt az eseménynek, de anyagi természetű okok miatt két éve kivált a kiállítók sorából és megcsinálta saját rendezvényét, az Erotika Parádét. Azóta pedig "ármánykodás, folyamatos mocskolódás és lejáratás megy." - nyilatkozta a producer. "Persze mindez csak hátulról, ugyanis szemtől szembe nem mernek semmit mondani. Az első rendezvénynél [a kiállítás szervezői] még csak legyintettek, hogy úgyis elbukjuk, a másodiknál már kezdtek aggódni, a harmadiknál pedig kitört a pánik."

Névtelen írta...

A konfliktus forrása Tomor szerint alapvetően az, hogy az anyarendezvény sztárvendégei a Parádén is fellépnek, és a kiállítók is nagyjából azonosak. Kivéve Kovi cégét a Luxx videót és a Fókusz videó stábját.

Hogyan tesznek keresztbe a kiállítás szervezői? Tomor András szerint úgy, hogy zsarolással próbálják kikényszeríteni, hogy a lányok és a kiállítók letegyék a voksot az egyik esemény mellett, hogy rossz hírét keltik rendezvényének, hogy elterjesztik a Parádé elmaradását, sőt tavaly szerinte a másik kiállítás szervezőjének nyomására "az APEH és a munkaügyisek is megszállták a rendezvényünket."


Erotika 2006
Az elhangzott vádakkal megkerestük a kiállítás főszervezőjét, Strausz Ildikót, de csak férjét, és egyben üzleti partnerét értük el. Strausz Nándor a Velvetnek elmondta, hogy ők nem kényszerítik semmire a kiállítókat, hiszen "mindenki maga dönti el, hogy hol akar dolgozni. Mi nem mondhatjuk meg, hogy ki jöhet és ki nem a rendezvényünkre. Mindenkit egyformán kezelünk." A fellépőknek állítólag szintén nem szabnak különleges feltételeket, kivéve három sztárvendégüknek. A többiekkel különben nem ők, hanem egy műsorszervező iroda köt szerződést. Az ő elérhetőségét azonban Strausz Nándor nem adta ki. A szervező egyébként elpanaszolta, hogy a tavalyi Erotika Parádéra megpróbáltak standot vásárolni, hogy saját, néhány héttel későbbi rendezvényüket promótálják, de nem kapták meg a kért helyszínt. Tomor szerint ez természetes, hiszen a "Tescoban sem lehet reklámozni az Interspart."

Akik leginkább megszívják

Hogy a hatalmi harcokból ki kerül ki győztesen, azt majd a jövő dönti el, addig is a fellépő lányok buknak leginkább a balhén. Judy Nero, aki a múlt hónapban ment férjhez a konfliktus részleteiről nem kívánt beszámolni, azt azonban elmondta, hogy legszívesebben mindkét rendezvényen részt venne. "Sajnos még nem jutottunk el oda, hogy összetartsunk ma Magyarországon. A szervezők úgy vélik, nem jó ha mindkét rendezvényen fellépünk, mert szerintük nem fogják az emberek többször megnézni a műsorunkat." Judy szerint azonban erről nincs szó, hiszen ő például saját rajongókkal rendelkezik, akik szívesen nézik meg, bárhol is ad műsort.

A hétvégén Svájcban a legjobb európai sztár díját elnyert Mészáros Dórit szintén kényelmetlenül érinti a konfliktus. A sztriptíztáncos elmondta, hogy minden évben ugyanaz ismétlődik, és "már hónapok óta megy ez a herce-hurca, az acsarkodás. Elvárják tőlünk, hogy csak egy helyre menjünk, de ez számomra nehéz, hiszen ebből élek, és általában oda megyek dolgozni, ahová hívnak. Azt hallottam, hogy egy papírt is alá akarnak velünk íratni, hogy a kiállítást megelőző és azt követő egy hónapban ne lépjünk fel sehol máshol." Végül azonban a szerződés aláírására nem került sor. " Az a probléma, hogy ez egy nagyon szűk kör, és mindenki ebből akar megélni." Bár a lányoknak ilyen feltételek mellett ez nem egyszerű.

Mr. Blue írta...

erről is a liberalizmus lehet

Ernő bácsi, okl. tekercselő műszerész írta...

Én szegény kisnyugdíjas vagyok, nekem a 3000 forint is túl drága, pedig egy életet dolgoztam! Esetleg kaphatok kedvezményt?

BB írta...

A Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottságának tevékenysége
A Magyar Reklámszövetség 1975 óta fogja össze a reklámszakma képviselőit. A Reklámetikai Bizottság 1981 óta végzi munkáját és nagy érdemeként tartjuk számon a Reklámetikai Kódex megalkotását. E Kódex az, amely alapot képez a már közétett reklámokkal kapcsolatos panaszok elbírálására. A Kódexben megfogalmazottakkal egyetért a szakma 22 legnagyobb szövetsége, testülete, egyesülete, s e szervezetek vezetői aláírásukkal hitelesítették, hogy a szervezetek tagjai a Kódex előírásait magukra nézve is kötelezőnek ismerik el. A Magyar Reklámetikai Kódex tehát szakmai konszenzuson alapuló dokumentum.

Az 1997-es gazdasági reklámtevékenységről szóló törvény, vagyis a reklámtörvény részletesen kifejti, hogy a szakma szabályozza önmagát és az indoklás részben nevesíti a MRSZ Reklámetikai Bizottságát, mely a Kódex rendelkezéseinek végrehajtása, érvényesítése érdekében eljáró szerv.

BB írta...

2001-ben került sor a reklámtörvény módosítására, s ez indokolta a Kódex átdolgozását is. 2002-ben a Reklámetikai Bizottság valamennyi reklámszakmai szervezettel közösen kialakította a választási kampánnyal kapcsolatos állásfoglalását.

2003-ban a Reklámszövetség kezdeményezte a Kódex módosítását, frissítését, az EU tagsággal járó koherens szabályrendszer kidolgozását. Ezt követően 2005-ben a rekámszakma ismételten szükségesnek látta az elmúlt időszak változásaihoz igazítani a Kódexet, így most ebben a formájában hatályos.

A Reklámetikai Bizottság erős legitimitást élvez, hisz egy közmegegyezésen alapuló Kódex alapján végzi feladatát.

BB írta...

A 2003-ban a Reklámszövetség Alapszabályt módosított a Közgyűlésén, megváltoztatta a Bizottság szervezeti felépítését, továbbá az elnökséget bízta meg a bizottsági elnökök megválasztására. Ennek keretében választották meg a Jogi Bizottság elnökének dr. Sarkady Ildikót (médiajogász, ügyvéd, jelenleg médiapolitikai Kormány-főtanácsadó) és a Reklámetikai Bizottság elnökének dr. Fehér Zsuzsannát (MTV Közapalítvány Kuratóriumának elnökségi tagja).

A 2006-os év végén tartott X. Közgyűlésen a három évre megválasztott bizottsági elnökök leköszöntek, így a 2007-es év első Elnökségi ülésén az MRSZ elnöksége - a két bizottság leköszönő elnökének a támogatását is élvező - dr. Pázmándi Kingát választotta meg a Jogi Bizottság és a Reklámetikai Bizottság elnökének.

BB írta...

A Reklámetikai Bizottság tagjai:

Dr. Phd. Pázmándi Kinga – tanszékvezető egyetemi docens, ügyvéd
Dr. Csc. Egri Magdolna – docens, marketing-szakközgazdász
Dr. Csermák Zoltán – PR vezető, Magyar Televízió
Dr. Hamp Gábor – adjunktus, szociológus, kommunikációs szakértő
Havasi Raymond – ügyvezető és kreatív igazgató, Havasi Budapest Reklámügynökség
Zelenák András – mérnök szakközgazdász, ügyfélkapcsolati igazgató, Escript Design Kft.
MRSZ mindenkori főtitkára
ÖRT által delegált állandó tag

BB írta...

A Bizottság személyi összetétele garancia arra, hogy a legkülönfélébb beadványok tárgyában autentikus és szakmailag megalapozott, felelős döntést hozzunk. Minden olyan kérdésnél, ahol más típusú szaktudás is indokolt, külső szakértőket von be a Bizottság.

Fontos tudni, hogy a Bizottság nem bíróság, nem büntet, csak állásfoglalás formájában megállapítja az etikai vétséget. A Bizottsághoz fordulók illetve állásfoglalást kérők ügyeinek körülbelül a fele, amely etikai normát sért, másik része elsősorban reklámízléssel kapcsolatos, szubjektív, néha konzervatív jellegű panasz, az ilyen esetekben etika vétség megállapításának nincs helye.

BB írta...

A Bizottság tevékenységével szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a reklámokkal szemben averziókat táplálók lássák, maga a szakma is tesz azért, hogy a kirívó, mások jóérzését, erkölcsi normáit sértő reklámok ne kerüljenek forgalomba, vagy rövid úton lekerüljenek a képernyőkről, falakról, újságokból.

Sokszor a Reklámszövetséghez, a Reklámetikai Bizottsághoz előbb érkezik panasz, mint a hatóságokhoz, így tanácsunkra, adott esetben leállhat egy kampány és elkerülhető súlyosabb szankció.

A Bizottság a beérkező panaszok számától függően, szükség szerint ülésezik és átlagosan öt beérkezett ügyet tárgyal a Kódex és saját Ügyrendjének megfelelően.

BB írta...

A Reklámetikai Bizottság kiemelt figyelmet fordít a kiskorúak, gyermekekkel kapcsolatos reklámok vizsgálatára, nem tartjuk követendőnek az erőszak ábrázolását.

A Reklámetikai Bizottság egy választott, legitim testület, melynek tagjai díjazás nélkül, szakmai lelkesedésből vállalták el a kitüntető felkérést. A Bizottság messzemenőkig figyelembe veszi a reklámszakmai érdekeket, ugyanakkor "fogyasztóvédelmi" szempontokat is érvényesít.

Névtelen írta...

Tisztelt Klapanciusz!
Nem szokásom blog bejegyzéseket írni, de a "sóhivatalként" azonosított bizottság elnökeként, azaz a "megszólított jogán" ezúttal megteszem. Igyekszem rövid, és célratörő lenni, mert néhány kérdésben vitába kell szállnom Önnel, rögzítve, hogy folyamatban lévő reklámetikai ügy megítéléséről részletekbe persze nem bocsátkozhatom. A Bizottsági munka értelemszerűen testületi működést jelent, így a döntéshozatalra a panasz beérkezését követő első ülésen kerül sor. A panasz beérkezése után az MRSZ megkeresi a panaszolt vállalkozást, határidőt tűz az érdemi reakcióra, begyűjti a szükséges információkat és adatokat, majd ezt követően ülésre tűzi az ügyet. Az adott ügyben, a vizsgálatnak már ebben a szakaszában látszik, hogy az előzetes vizsgálatnak az ügy megítélése szempontjából igen nagy jelentősége van. A panaszost a megszületett döntésről, az eljárás végeredményéről természetesen értesítjük, az eljárás minden mozzanatáról persze nem. Engedje meg, hogy néhány gondolatot a "kávézgató, székmelegítő sóhivatal" megjegyzéshez fűzzek... szükségesnek tartom jelezni, a "sóhivatalt", egy civil szervezet, az MRSZ. felkérése alapján "társadalmi munkában" működtetjük, azaz a bizottság tagjai, és annak élén én magam is jó ideje a szabad időnkből áldozunk olyan ügyre, amit fontosnak tartunk - ahogyan teszik ezt Önök is. A tevékenység „civil” jellegéből adódik ugyanakkor az is, hogy a reklámetikai bizottság nem hatóság (mégcsak nem is hivatal – sem „só”-, sem egyéb..), így nem bírságolhatunk, nincs módunk bezúzatni, levetetni, megsemmisíttetni a kifogásolható reklámokat. És ez jól van így… még akkor is, ha a tevékenységünk „társadalmi haszna” mindössze arra érdemesít Bennünket, hogy a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseit az annak magukat alávető, felelős vállalkozásokon és szervezeteken kérhessük számon, ami – ha úgy vesszük – nem „több” (persze nem is kevesebb) mint egyfajta szaketikai „ejnyebejnye”, része a szakmai önbecsülésnek – azon vállalkozások esetében persze, amelyeknek van ilyenük… A durva, jogsértő tartalmakkal szemben ott a jogi szabályozás „ütőereje”, ami azonban a megfelelő hatáskörrel rendelkező hatóságok kezében van. A szaketikai önkontroll fontosságát illetően persze lehet köztünk elméleti, vagy gyakorlati vita, de ez is jól van így! A civil szféra és aktivitás lényege, hogy aki a saját magán szférájából áldoz közös ügyekre, annak legyen szabad kritikusnak – akár vitriolosnak is – lenni. Engedjen meg ugyanakkor egy óvatos kritikai megjegyzést is: olyan eszközét és módját választotta a társadalmi nyilvánosságnak, amelynek során olyan szélsőséges „print” tartalmakat, melyek eredetileg csak lokálisan voltak hozzáférhetőek, az interneten lényegesen nagyobb, szűretlen célközönség számára tette elérhetővé, azaz „segít” annak terjesztésében… ezzel talán érdemes óvatosabban. Üdvözlettel: Pázmándi Kinga a MRSZ Etikai Bizottságának jelenlegi elnöke.

BB írta...

T. Pázmándi Kinga, köszönöm válaszukat és elnézést kérek, h elragadtattam magam a válaszukra várva. Az emilt helyreigazításként azonnal teljes terjedelemben feltesszük a blogunkra. A pornográf plakátok közzététele ügyében teljesen igaza van, de véleményünk szerint a net már reménytelenül telítve van pornográfiával, ezért próbáljuk legalább az utcaképet megvédeni.

Köszönettel:
Klapanciusz

Névtelen írta...

Kedves Klapanciusz! Sok mindenben egyetértünk, az utcakép megőrzését, annak fontosságát illetően is! Az eljárás további eredményeiről természetesen közvetlenül, hivatalosan fogjuk értesíteni a panaszban megadott elérhetőségein. Örömmel nyugtázom, hogy lehetőség - és esély - van a nézőpontok közelítéséhez, és "tér" is egy-egy ügy több szempontú megítélésének. ... A "közös" ügyek képviseletéhez további kitartást (ha fogalmazhatok így, mindannyiunknak....!)Üdvözlettel: Pázmándi Kinga

BB írta...

Kedves Kinga, további kedves pénteket és sikerekben gazdag szombatot odafelé is :D

megyek, megnézem az esti pornót írta...

szemétládák, ez van, Szlovákia