Kritikus Tömeg 2010. április 24-én.
Benyomások, kinyomások 200 képben. Hátha magára ismer valaki az autósokat terrorizáló tömegben)))
1. Aszta, mennyi jó nő.
2. Brutális, ezek terrorizálnak a puszta látványukkal: mindent a szemnek, sajnos.
3. Verem, verem, verem, majd beleszakadok, nem bántok én senkit, csak verem a habot. Hobo mondta, na.
4. Találkoztunk egy román kisgyermekes apukával, valamint szlovák tesóink is tettek egy tiszteletkört, hatalmas szlovák lobogóval. Slovakian Pride. Szlovákiától eltérően a tízmillió fasiszta országában senkit sem zavart egy idegen állam lobogója. (elnézést a fasisztázásért az MSZP szavazóktól, ők a demokrácia letéteményesei, éjjen Gyurcsi és az ÁVH, szobrot Gergényi-Görényi elvtársnak).
5. A bedugult Andrássy úton apatikusan várakozó várakozó autósok, a buszokat és villamosokat a rendezők átsegítették a kerekes tömegen.
6. Hősök tere. Digitális fogászat, vicces közlekedési kamutábla (scuze), valamint haláljel, útmenti mementó: a Dundika nevű motoros itt törte nyakát a száguldó koporsóján. Bárhogyan is utáljuk a motorjukat bőgető hullajelölteket, azé a nyakát mégse törje.
7. Kerekesszékesek, görkorisok, bringások united.
8. Kitört a rendező hajtikból a portásszellem, lelkesen és határozottan terelik a tömeget. Vicces visszaszólások a fontoskodó rendezőknek: Vigyázzatok a kanyarban! Bringaemelés menet közben))) Ok, én voltam.
9. Oszt összefutottam nyóckerbloggerrel, oszt nem ittunk, nem.
10. Gondold meg és igyál,
Örökké a világ sem áll,
Eloszlik, mint a buborék,
Marad, mi volt, a puszta lét.
Marad, mi volt, a puszta lét. (Hobo)
11. "Különben meg csak a zsidók csináljak a balhét, hogy bicajozhassanak füvescigivel a szajukban, aztán meg eladnak egy felmelegedéses sztorit, hogy aztán elfoglalják a világot és megöljék Jézust. Ez az én véleményem." (rosszrobi)
Tekintse meg 200 képünket, hátha felismeri magát a történelem sodrásában)))
Ajánlott irodalom: Szlovák lobogók a Becsület Napján (Hősök tere), a CM honlapja, valamint képriportunk a 2008-as felvonulásról, Gyalog-bicikliút a Lánchídnál, Autósok a bringások ellen (Múzeum körúti bringasáv), PM10, Le a villamossal!, Miért vezet ennyi biciklis autót?, Budapest versus Bogota, Ghost Bike a Horog utcánál, Találkozunk a Turulnál
Guglizásra ajánlott témák: cycle track, cycle lane, bicikliút, biciklisáv, bicikliút, gyalog-bicikliút, biciklijárda, biciklisáv, WOL (széles külső sáv), etc.
frissítés!!!
guglizás helyett álljon ide urga hozzászólása a criticalmass.hu-ról:
Húsz év alatt a biciklis infrastruktúráról alkotott elképzelések jelentős fejlődésen mentek keresztül. Annyira, hogy ma már három, egymást követő infrastruktúra nemzedékről beszélhetünk. Mindegyik nemzedék új megoldásokat kínál és mindegyik hozzáadódott az azt megelőzőekhez.
A következőkben a három biciklis infrastruktúra nemzedék főbb jellegzetességeit írjuk le röviden:
Első nemzedék (1970-es évek)
Megoldás-típus: bicikliút.
Az elv: a biztonság érdekében elkülöníteni a kerékpáros és motorizált forgalmat. Egyéb, jellemző megoldások: lámpás kereszteződések, biciklis alagutak vagy hidak, nagy biciklitárolók.
Előnyök: az úttal párhuzamos részeken megfelelő biztonság.
Hátrányok: veszélyes kereszteződések, nagy költségigény, nagy helyigény.
Jelenlegi érvényességi terület : nagy, forgalmas utakkal párhuzamosan, kevés kereszteződés esetében, amikor van rá hely.
=> városban nagyon korlátozott alkalmazási lehetőség.
Második nemzedék (1980-as évek)
Megoldás-típus: biciklisáv.
Az elv: elkerülni a kerékpáros és a motorizált forgalom túlzott elkülönítését, hogy a biztonság az útvonalon egyenletesebb legyen.
Egyéb megoldások: gyalogos-kerékpáros utcák, busz-kerékpársávok, lámpák előtti kerékpáros várakozók, kis biciklitárolók.
Előnyök: megfelelő biztonság az egész úton, megfelelő integrálódás a kereszteződéseknél, a gépjárművek sebességének csökkentése, kis költség, kis helyigény.
Hátránya: nem csökkenti a gépjármű-forgalmat.
Jelenlegi érvényességi terület: a sugárutak, körutak vonalán
=> a kerületeket összekötő utakon
Harmadik nemzedék (1990-es évek)
Megoldás-típus : vegyes használatú, forgalomcsillapított utca.
Az elv : csökkenteni a motorizált járművek sebességét és forgalmát a sérülékenyebb úthasználók biztonsága növelése érdekében.
Eszközök : 30-as zónák, mini-körforgalmak, biciklis by-pass, a gépkocsival ingázók parkoló helyeinek csökkentése, a tömegközlekedés fejlesztése.
Előnyök : a sérülékenyebb közlekedők biztonsága, a gépjárművek által okozott károk csökkentése, kis költség, az utca, mint lakóhely rehabilitálása, a tömegközlekedési eszközök hatékonyságának növelése.
Hátrányok : - (nincs)
Jelenlegi érvényességi terület: kerületi utak
=> a kerületeken belül
Budapest a béke városa, tekintse meg Nyújorkot, ahol a rendőrök és a bringások hm, súrlodnak:
1. Aszta, mennyi jó nő.
2. Brutális, ezek terrorizálnak a puszta látványukkal: mindent a szemnek, sajnos.
3. Verem, verem, verem, majd beleszakadok, nem bántok én senkit, csak verem a habot. Hobo mondta, na.
4. Találkoztunk egy román kisgyermekes apukával, valamint szlovák tesóink is tettek egy tiszteletkört, hatalmas szlovák lobogóval. Slovakian Pride. Szlovákiától eltérően a tízmillió fasiszta országában senkit sem zavart egy idegen állam lobogója. (elnézést a fasisztázásért az MSZP szavazóktól, ők a demokrácia letéteményesei, éjjen Gyurcsi és az ÁVH, szobrot Gergényi-Görényi elvtársnak).
5. A bedugult Andrássy úton apatikusan várakozó várakozó autósok, a buszokat és villamosokat a rendezők átsegítették a kerekes tömegen.
6. Hősök tere. Digitális fogászat, vicces közlekedési kamutábla (scuze), valamint haláljel, útmenti mementó: a Dundika nevű motoros itt törte nyakát a száguldó koporsóján. Bárhogyan is utáljuk a motorjukat bőgető hullajelölteket, azé a nyakát mégse törje.
7. Kerekesszékesek, görkorisok, bringások united.
8. Kitört a rendező hajtikból a portásszellem, lelkesen és határozottan terelik a tömeget. Vicces visszaszólások a fontoskodó rendezőknek: Vigyázzatok a kanyarban! Bringaemelés menet közben))) Ok, én voltam.
9. Oszt összefutottam nyóckerbloggerrel, oszt nem ittunk, nem.
10. Gondold meg és igyál,
Örökké a világ sem áll,
Eloszlik, mint a buborék,
Marad, mi volt, a puszta lét.
Marad, mi volt, a puszta lét. (Hobo)
11. "Különben meg csak a zsidók csináljak a balhét, hogy bicajozhassanak füvescigivel a szajukban, aztán meg eladnak egy felmelegedéses sztorit, hogy aztán elfoglalják a világot és megöljék Jézust. Ez az én véleményem." (rosszrobi)
Tekintse meg 200 képünket, hátha felismeri magát a történelem sodrásában)))
Ajánlott irodalom: Szlovák lobogók a Becsület Napján (Hősök tere), a CM honlapja, valamint képriportunk a 2008-as felvonulásról, Gyalog-bicikliút a Lánchídnál, Autósok a bringások ellen (Múzeum körúti bringasáv), PM10, Le a villamossal!, Miért vezet ennyi biciklis autót?, Budapest versus Bogota, Ghost Bike a Horog utcánál, Találkozunk a Turulnál
Guglizásra ajánlott témák: cycle track, cycle lane, bicikliút, biciklisáv, bicikliút, gyalog-bicikliút, biciklijárda, biciklisáv, WOL (széles külső sáv), etc.
frissítés!!!
guglizás helyett álljon ide urga hozzászólása a criticalmass.hu-ról:
Húsz év alatt a biciklis infrastruktúráról alkotott elképzelések jelentős fejlődésen mentek keresztül. Annyira, hogy ma már három, egymást követő infrastruktúra nemzedékről beszélhetünk. Mindegyik nemzedék új megoldásokat kínál és mindegyik hozzáadódott az azt megelőzőekhez.
A következőkben a három biciklis infrastruktúra nemzedék főbb jellegzetességeit írjuk le röviden:
Első nemzedék (1970-es évek)
Megoldás-típus: bicikliút.
Az elv: a biztonság érdekében elkülöníteni a kerékpáros és motorizált forgalmat. Egyéb, jellemző megoldások: lámpás kereszteződések, biciklis alagutak vagy hidak, nagy biciklitárolók.
Előnyök: az úttal párhuzamos részeken megfelelő biztonság.
Hátrányok: veszélyes kereszteződések, nagy költségigény, nagy helyigény.
Jelenlegi érvényességi terület : nagy, forgalmas utakkal párhuzamosan, kevés kereszteződés esetében, amikor van rá hely.
=> városban nagyon korlátozott alkalmazási lehetőség.
Második nemzedék (1980-as évek)
Megoldás-típus: biciklisáv.
Az elv: elkerülni a kerékpáros és a motorizált forgalom túlzott elkülönítését, hogy a biztonság az útvonalon egyenletesebb legyen.
Egyéb megoldások: gyalogos-kerékpáros utcák, busz-kerékpársávok, lámpák előtti kerékpáros várakozók, kis biciklitárolók.
Előnyök: megfelelő biztonság az egész úton, megfelelő integrálódás a kereszteződéseknél, a gépjárművek sebességének csökkentése, kis költség, kis helyigény.
Hátránya: nem csökkenti a gépjármű-forgalmat.
Jelenlegi érvényességi terület: a sugárutak, körutak vonalán
=> a kerületeket összekötő utakon
Harmadik nemzedék (1990-es évek)
Megoldás-típus : vegyes használatú, forgalomcsillapított utca.
Az elv : csökkenteni a motorizált járművek sebességét és forgalmát a sérülékenyebb úthasználók biztonsága növelése érdekében.
Eszközök : 30-as zónák, mini-körforgalmak, biciklis by-pass, a gépkocsival ingázók parkoló helyeinek csökkentése, a tömegközlekedés fejlesztése.
Előnyök : a sérülékenyebb közlekedők biztonsága, a gépjárművek által okozott károk csökkentése, kis költség, az utca, mint lakóhely rehabilitálása, a tömegközlekedési eszközök hatékonyságának növelése.
Hátrányok : - (nincs)
Jelenlegi érvényességi terület: kerületi utak
=> a kerületeken belül
Budapest a béke városa, tekintse meg Nyújorkot, ahol a rendőrök és a bringások hm, súrlodnak:
>
naon jaú dudái vannak a smaragdpólós cuncinak
VálaszTörléssunáznám
VálaszTörlés