nervex: Ez a "rámpa" itt egyben gyalogos és mozgássérült feljáró is, ezért max. 5% lejtéssel kell rendelkeznie, és 0,5 méter szintenként kell egy "pihenő", azaz egy vízszintes szakasz. A szintkülönbség a hídnál elég jelentős, ezért olyan baromi hosszú a felhajtó rámpa, a "huplik" meg azért vannak benne, mert előírja az építési szabályzat.
A híd nagyon zsír, mínusz a régebbi részeit, amelyek a régi állapotukban dzsuvásodnak békésen. It is not my job, ugye, pedig a hatalmas beruházás és gépi felvonulás mellett piti összegekből rendbe lehetett volna vakarni a dzsuvás részeket is. Sebaj, majd 30 év múlva.
Sajnos, a kényszeres, tegelő hülyegyerekek is felfedezték maguknak a hídat, szal most kellene egy vödör zöld festékkel letakarítani a krixkraxaikat, mert lassan odaszoknak. Egy teg ezret csinál, mi szóltunk, esetleg veszünk zöld festéket. Hídmester! Hídmester!
A bicikliúton tekerve megnézhetitek a sajátosan szárazdokkoló Sirályokat (szárnyashajó hajó hátán) + egyébb hajókat. A híd másik oldalán az Autóker gigantikus falanszterét, a Marina-partot csodálhatjátok meg, a budai hídfőnék meg a Jabba palotáját, a festői Gázgyárat.
Mélyebbre: wikipedia
A 2000-es évek közepére a hídon a mozdony vontatta vonatoknak 10 km/h, motorvonatoknak pedig 30 km/h sebességkorlátozás volt érvényben. Az acélszerkezetet felújítása nem lett volna gazdaságos, ezért azt (a pillérek felújítása mellett) teljes egészében lecserélték 2008 nyarán. A gyalogos járdát április 19-től november 10-ig tervezték lezárni azonban ez jelentősen elhúzódott. A járdát és a kerékpárutat végül 2009. május 30-án nyitották meg. Teljes hídzár 2008. június 21. és szeptember 21. között volt.
Az átépítés nettó 14 milliárd forintba került.
További hídak: Lánchíd, Erzsébet híd, pontonhíd a Parlamentnél, Petőfi híd, Megyeri híd bájnájt
, Ferdinánd híd
Mélyebbre: wikipedia
A 2000-es évek közepére a hídon a mozdony vontatta vonatoknak 10 km/h, motorvonatoknak pedig 30 km/h sebességkorlátozás volt érvényben. Az acélszerkezetet felújítása nem lett volna gazdaságos, ezért azt (a pillérek felújítása mellett) teljes egészében lecserélték 2008 nyarán. A gyalogos járdát április 19-től november 10-ig tervezték lezárni azonban ez jelentősen elhúzódott. A járdát és a kerékpárutat végül 2009. május 30-án nyitották meg. Teljes hídzár 2008. június 21. és szeptember 21. között volt.
Az átépítés nettó 14 milliárd forintba került.
További hídak: Lánchíd, Erzsébet híd, pontonhíd a Parlamentnél, Petőfi híd, Megyeri híd bájnájt
"mozgássérült feljáró is, ezért max. 5% lejtéssel kell rendelkeznie, és 0,5 méter szintenként kell egy >pihenő<"
VálaszTörlésEzt a mentegetőzést a Megyeri hídnál sütötték el, mikor kipattant a botrány a járhatatlan bringaútról. Természetesen azt azóta sem javították, de legalább tanultak belőle: ez a két laposabb rész a rámpán szerintem teljesen rendben van.
Az viszont már nincs, hogy a déli oldal rámpája illetve a szigeti / pesti feljárók mai napig hiányoznak, a rendezésükre beígért "külön beruházás" csendben elmaradt.
Na ez a botrányos!
hoppá, elkúrtam, ugye rövid u.
VálaszTörlésnamindegy.
Elég nehézkes délről megközelíteni a bicikliútat annak, aki nem ismeri a terepet, én eléggé sokat kovályogtam tanácstalanul. Szerencsére van egy olcsó sörözö a sínek alatt.