Az eredeti tervekben ez lett volna a végállomás:
"A beruházási célban kitűzött nyomvonalként Újpest István tér és Kispest Vörös Csillag Traktorgyár közötti összeköttetés szerepelt. A program jóváhagyása során - elsősorban anyagi okok miatt - olyan döntés született, hogy a vonal Újpest István tér és Kispest Határ út között épüljön meg. A kitűzött határidő a megépítésre 1985 év vége, a tervezett vonal hossz 14,8 km, az állomások száma 19 volt. A beruházási programot 1968-ban hagyták jóvá, az építés 1970-ben kezdődött el és megszakítás nélkül folytatódott 1990 év végéig." (wikipédia)
A Multireklám és az ESMA itt azonos reklámdobozokkal szerepel (harmadikként az EURO plakát group), testvériesen megosztozva: egy nekem, egy neked, egy neki.
Kék falak, az Ecseri úti megállóhoz hasonlatos piros székek, de kevésbé elegáns rögzítéssel. Három pár sín, valószínűleg azért, mert eredetileg végállomásnak szánták a Határ útit. Demszky üzemi lapja a bejáratnál: a Metropol (néhai Metró) ingyenes újság, a prolik szellemi tápláléka pártpropagandával finoman ízesítve. A Metropol amolyan kápó-stílusban érintkezik a
"Friss hírekkel feltöltve."
"Egyet vegyen!"
"Egyenesen húzza ki!"
A Princess "fejedelmi péksütemények" péksége itt is üzemel, természetesen itt is a metró területén, természetesen a bejáratnál. Nem tűzveszélyes, tudjuk, Aba Botond megmondta. A nagy konkurrens, a Fornetti kiszorult az aluljáró kevésbé szem előtt levő pontjára. A felszínen az EUROPARK és rengeteg bódé, valamint a Quadlight reklámjárgányai fogadják a hazafelé, a tévéjéhez menekülő népet.
További állomások: metróblog
Határ út (lit. City limit street) is a station on the M3 (North-South) line of the Budapest Metro. Near the station, there are several tram and bus terminus, and a shopping centre.
Station information
Opened 1980
Type cut-and-cover underground
Platforms 2 side platforms
Depth 4.86 m
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
nincs bejelentkezés, nincs cenzúra, nincs IP kukkolás, sőt válaszolunk is