2011. március 20., vasárnap

Hello Holnap: a Telekom reklámkampánya műemléken

A koszlott telefonfülkéiről és lerobbanó mobiltelefonhálózata révén méltán népszerű Magyar Telekom lendületben.

Magyarországon viszonylag új technika a környezetszennyezés üledékébe magasnyomású vízsugárral stencilezni, de csak addig jó a poén, míg a marketingesek fel nem fedezik. Innentől a vizuális környezetszennyezés egyik kifinomult válfajává válik.

Novák "Belengető" Péter most egy multinácista céggel nyomja a fenntarthatósági blablát: környezetvédelemnek álcázott reklámkampány, imázsjavítás etc. Viszonylag környezetbarát reklámtechnika (mínusz sok víz és a kompresszor üzemanyaga) és a vizuális környezetszennyezés ellen sem moroghatunk, hiszen a reklám pozitív üzenettel, környezetvédelmi csomagolásban érkezik.

De ki engedélyezte ezeknek, hogy reklámjukat egy műemlékre fújják?

"inverz graffiti", ami tkp egy vizzel festett stencíl 
bele a tömeggyilkos PM10-be
Alagút reklámmal
Alagút, helló, holnap

És second hand reklámkampányok helyett miért nem a telefonfülkéket takarítja a Telekom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nincs bejelentkezés, nincs cenzúra, nincs IP kukkolás, sőt válaszolunk is