A város legmocskosabb kiskereskedelmi hálózatáról, a francia (?) Profi és Match üzleteknek kisebb sorozatot szenteltünk. Most viszont örömhír, halleluja következik: letakarítoták ezt a budaörsi úti boltot, eltűntették a tegelő pöcsök mocskát a falakról. Mintha Ejrópában lennénk.
Képeink a takarítás előtt készültek:
cím: 1112 Budapest XI. Budaörsi út 115
Match a Városkapunál (mocsok és horogkereszt), Match a Vizafogó sétányon (Angyalföld, Vizafogó lakótelep), Profi Újlipót és Angyalföld határán (Dráva utca, XIII. kerület), Match a Gloriett lakótelepen , Match a Városkapunál (mocsok és horogkereszt), Match a Vizafogó sétányon (Angyalföld, Vizafogó lakótelep), Profi Újlipót és Angyalföld határán (Dráva utca, XIII. kerület), Match a Gloriett lakótelepen , Profi Újpesten
A CBA vevő lenne a Profi, a Cora és a Match hálózatára, ha a tulajdonos Louis Delhaize csoport valóban megszabadulna magyarországi érdekeltségeitől – írta kedden a Magyar Nemzet. A társaság kommunikációs igazgatója a lapnak megerősítette: a CBA komolyan elgondolkodna a Profi, Cora, Match-hálózat megvásárlásán, ha kiderülne, hogy nem piaci pletykáról van szó, és valóban eladósorba kerülne a francia–belga kézben lévő három üzletlánc.
VálaszTörlésA CBA a legnagyobb magyar érdekeltségű és második legnagyobb forgalmú áruházlánc a Tesco után (bár a kiskereskedelmi különadó lényegében nem sújtotta a nagyrészt franchise-formában működő hálózatot). A cég meghatározó tulajdonosai között szerepelnek a közismerten jobboldali elkötelezettségű, Fidesz-rendezvényeken rendszeresen felbukkanó Lázár testvérek.
Arról, hogy gazdát cserélhet a Delhaize-csoporthoz tartozó három áruházlánc, már régóta keringenek pletykák, bár eddig a CBA az első a lehetséges vevők közül, aki megerősítette vételi szándékát. Mellettük több nemzetközi lánc is szóba jöhet érdeklődőként.
Fodor Attila szerint fontos lenne a hazai kézben lévő élelmiszer-kereskedelem arányának növelése, mert az jelentősen elmarad a Nyugat-Európában szokásostól. A kommunikációs igazgató kijelentéseit erősítik a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnökének múlt héten, az európai kereskedelem napján elhangzott szavai is. Parragh László a multik szemére vetette, akad olyan bolthálózat is, ahol a magyar termékek aránya összesen 15-20 százalékot tesz ki.