2014. február 10., hétfő

Utasváró a Stefánián: minek takarítani, ha lejattolunk rendesen a politikusoknak? (JCDecaux)

Intermédia Kft szerződése:
Szerződés: 25 év, kizárólagosság
Fizetendő közterület használati díj: 0 Ft/év
Darabszám: 713 utasváró, 2 tábla, 2 oldala
100 City Light
25 db Mini Light
még 1500 megállóban lévő utasvárók, további szerződések alapján…

Vállalások:
2 év alatt új utasvárók telepítése – nem teljesült
takarítás, tisztítás, graffiti és rongálás kijavítás 3+1 napon belül – nézzük meg a várost
Pótlás max. 30 napon belül
Megjegyzés: a szerződésből kilépni nem lehet, a nem teljesítést szankcionálni nem lehet


lelőhely: Stefánia út, XIV. kerület, Budapest, Magyarország
üzemeltető: JCDecaux / Epamedia Hungary Zrt



Megvált az Epamediától a Raiffeisen csoport. A vevő a szlovák JOJ Media nevű cég lett, amelytől a magyarországi tulajdonrészt időközben megvásárolta a JCDecaux. A francia JCDecaux közterületi cég megvásárolta az Epamedia magyarországi érdekeltségének 100 százalékát ? jelentette be a társaság. A JCDecaux nem első alkalommal lép be a magyar piacra, a társaság utoljára 2009-ben volt jelen Magyarországon, akkor azonban megszüntették az Affichage Holdinggal közös kelet-közép európai vállalkozásukat. 

Korábban  2006-ban pedig ott voltak a fővárosi utcabútortender nyertesei között több másik nemzetközi közterületi céggel (a svájci APG-vel és a német Wall-lal) konzorciumban. A tranzakció során előbb a Raiffeisen csoport eladta a kelet-közép európai Epamedia csoportot a szlovák JOJ Media House nevű cégnek még tavaly december 11-én. A JCDecaux a JOJ Mediától az Epamedia magyarországi tulajdonrészét vásárolta meg ugyanezen hónap 21-én. Az ügyletekről nem árultak el pénzügyi információkat az érintettek. Az Epamedia piaci környezete, a magyarországi közterületi piac különösen érdekessé vált az elmúlt két évben az állami szerepvállalás erősödése révén. Az állam 2012-ben például több mint 11 milliárdnyi médiavásárlási közbeszerzésben hirdetett eredményt, a piac pedig látványosan koncentrálódott.

 Az állam hirdetési pénzei idén is többnyire Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségeinél landoltak, ami különösen erős hatást fejtett ki a közterületi médiapiacon. 2012 első félévében például a Kantar Media listaáras adatai alapján az állami szektor 2,12 milliárd forintot költött közterületen, melyből listaáron 1,46 milliárd forint ment a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt tulajdonába tartozó Publimontba, 240,5 millió pedig a Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó, német-társtulajdonú Euro AWK-ba. 

A Publimont részesedése így 69 százalékos, az Euro AWK-é pedig 11 százalék, ezzel közös részesedésük 80 százalék volt 2012 első felében. Az Epamediának összesen 73,25 millió jutott listaáron, amely mindössze 4 százalékos részesedést jelent az állami hirdetési piacból. 

http://www.epamedia.hu/ 

/kozteruletimedia.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nincs bejelentkezés, nincs cenzúra, nincs IP kukkolás, sőt válaszolunk is