2012 első félévében például a Kantar Media listaáras adatai alapján az állami szektor 2,12 milliárd forintot költött közterületen, melyből listaáron 1,46 milliárd forint ment a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt tulajdonába tartozó Publimontba, 240,5 millió pedig a Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó, német-társtulajdonú Euro AWK-ba. A Publimont részesedése így 69 százalékos, az Euro AWK-é pedig 11 százalék, ezzel közös részesedésük 80 százalék volt 2012 első felében.
/kozteruletimedia.hu/
P.s. Ha valakinek elege van a közterület vizuális elszennyezésével, itt csatlakozhat a Reklámmentes Budapestért csoporthoz.
Megalakult a Reklámmentes Budapest / Ads Free Budapest (NO ADS, NO SHIT) a Facebookon. Takarítsuk ki a reklámmaffia szemetét a városunkból, harcoljunk egy élhető Budapestért! Le a vizuális környezetszennyezéssel, le a reklámzajjal. A közterület a városlakóké és nem kapzsi politikusok és lelkiismeretlen reklámcégek agymosó homokozója. http://www.facebook.com/home.php?sk=group_152589574795747
igyál, magyar (Alkoholreklám közpénzből, a Magyar Agrármarketing Centrum közremüködésével) |
NépStadion, Puskásstadion, vizuális környezetszennyezés a Stefánián |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
nincs bejelentkezés, nincs cenzúra, nincs IP kukkolás, sőt válaszolunk is