2010. július 9., péntek

Utcai kurvák Budapesten: Szabadkai út

9. kerület, prostik, türelmi zóna, Budapest, IX. kerület, kurva, kurvák, pillangók, prostituált, red light district, Soroksári út, Szabadkai utca, utcai kurva 9. kerület, prostik, Budapest, IX. kerület, kurva, kurvák, pillangók, prostituált, red light district, Soroksári út, Szabadkai utca, utcai kurvaBlogunk közfeladatot is felvállal, most éppen arról tájékoztatjuk kedves olvasóinkat, hogy merre lehet hótbiztosan kurvát találni Pesten. A Váci utcában lehúzós konzumlányok ("Vi ár görlsz from Prág, vi knov a gud pub nier korner") és markecolos cigánykurvák versengenek az ön pénztárcájáért, ott nem ajánlatos fasszal gondolkodni. A Nyugati aluljáróban feltűnően rusnya stricik és legalja küllemű luvnyák dolgoznak, Rákóczi tér meg már évtizede konyec, ráadásul ott épül a metró. Nos, ha Ön lusta a neten keresgélni a bérelt kéróban dolgozó lányok után, akkor olvasson tovább.

"A budapesti Szabadkai út Gubacsi út környéke kijelölt türelmi zónának számít."


9. kerület, prostik, Budapest, IX. kerület, kurva, kurvák, pillangók, prostituált, red light district, Soroksári út, Szabadkai utcák, utcai kurvaRégenszépen, a cs. und kir. időkben a Magyar utca volt a Budapesti prostitució központja (Parlamentet nem számítva, ugye, jaj), mára, a legális bordélyok megszűntével az escort cégek foglalkoznak kurvák futtatásával. A látható prostituciót, az testmunkások szakadtabb kasztját a ferencvárosi ipartelep egyik mellékutcájába, a Szabadkaiba irányították illetékeseink. Ősztől-tavaszig több tucat (a balatoni szezonban feleannyi) lány csak az Ön szerelmére vár. Autóban való mónikázás 4000, szimpátia/visszatérő vendég esetén 3000. A farkodat meg verd ki magadnak, az tényleg olcsóbb.

Szép rozsdazóna, sehol egy kocsma, ahol a lányok legalább pisilni tudnának.
A nappali üres utca helyett itt egy esti felvétel, melyett a NORC román cég készített. Érdemes megnézni, bár csak néhány kurva lézeng az utcán, ráadásul csak a Szabadkai utca közepéig merészkedtek a kocsival, utána meggondolták magukat). A helyszínt a Soroksári úton érdemes megközelíteni.




Ide kattintva google earth kurvagyűjteménybe esik. Jó szórakozást, flippflapp.

térkép:



Jelenleg Budapesten a rákospalotai Felsőkert utca (térkép), a ferencvárosi Szabadkai út (katt a térképre), a kőbányai Gyógyszergyári út (térkép) valamint a budafoki Kamaraerdei út (térképre) egyaránt türelmi zónának számít, ahol legálisan dolgozhatnak a prostituáltak, így ott a rendőrség sem zaklathatja őket, feltéve, hogy nagykorúak, az orvosi papírjaik rendben vannak és csak felkínálkoznak. Ez utóbbi kitétel arra vonatkozik, hogy azok a cselekmények, amelyek a prostitúcióhoz kapcsolódnak, továbbra is büntetendőek. Ilyen például az üzletszerű kéjelgés elősegítése (ebben a szobáztatás, a nyilvánosház, bordélyház fenntartása is) másnak erre való rábírása (közte minősített esetként a 18 éven aluliak beszervezését, a kerítést emeli ki a törvény). Sokak szerint a türelmi zónák kijelölése nem lehet megoldás, hiszen a prostituált maga is áldozat, és a törvénynek nem szabadna még ennyire sem elősegíteni e tevékenység legalizálását. (hazipatika.com)

9. kerület, Budapest, IX. kerület, kurva, kurvák, pillangók, prostik, prostituált, red light district, Soroksári út, Szabadkai utca, türelmi zóna, utcai kurvaZene!
Következzék Alexander Bengt Magnus Bard (született 17 March 1961), önjelölt filozófus, énekes, zenész, producer és iró, aki a karrierjét meleg szexuális munkásként kezdte, hogy hollandiai tanulmányait finanszírozhassa.



Ajánló: dugj meg + turistacsapda: Galaxia/Belvárosi étterem + Városközpont Étterem a Fontanában: a magyar turizmus első számú kártevői + Magyar utca a Belvárosban: a régi kupiutca

Bónusz: Torrente klasszikus

José Luis Torrente: Verjük ki! Hogy múljon az idő. Te kivered nekem, én kiverem neked. Hogy oldjuk a feszültséget. De semmi buzulás... buzulás az nuku!


A prostitúció jelensége
A hazai prostitúció szabályozásának történetében három – a reglementációs a prohibicionista és az abolicionista – szabályozási modellel találkozhatunk. A reglementációs rendszer egészen 1950-ig tartott, amikor a prohibicionista – azaz az üzletszerű kéjelgést tiltó és büntetőjogilag szankcionáló – rendszer lépett életbe. A reglementációs szabályozási modell lényege, hogy a prostitúciót nélkülözhetetlennek, vagy éppen szükséges rossznak tekintve megpróbálja szabályozni, annak gyakorlását korlátok közé szorítani. Azzal, hogy meghatározott feltételekhez köti a prostitúció gyakorlását (pl. felnőttkorúság, eü. kontroll), bizonyos fokig ellenőrzés alatt is tudja tartani. Teljesen nem iktatja ki e jelenség üldözését, mert a büntető szankcióra, – mint végső eszközre – sor kerül, amint a szabályozást, a kontroll elemeit nem tartják tiszteletben.
1840-től a prostitúciót már nem csupán rendészeti kérdésként, hanem közegészségügyi problémaként kezelik, felismerve az óriási egészségügyi kockázatot, a nemi betegségek veszélyeit. Különböző szabályrendeleteket alkotnak a bordélyházakról és a magán-illetve bordélyházi kéjnőkről. A prostitúció bordélyházi és magánbárcás változatait gyakorló személyek rendészeti és orvosi ellenőrzés alatt álltak. A jelenség szabályozottsága ellenére létezik a titkos prostitúció.
1950-től, a bordélyházak bezárását követően a prostitúció egésze tiltott tevékenységgé vált. A bordélyházi prostituáltak egy részét sikerült munkába állítani és integrálni a társadalomba, más részük viszont illegalitásba kényszerült és a titkos prostitúciót ekként gyakorolta. A prostitúciós hierarchia az illegalitásban is kialakult. A hierarchia legalsó szintjén voltak az utcai, míg legmagasabb fokán a külföldi "vendégkörre" specializálódott szállodai prostituáltak.
Magyarország az 1955. évi 34. tvr.-rel ratifikálta az abolicionista szemléletet tükröző, 1950. évi New Yorki Egyezményt "Az emberkereskedelem és mások prostitúciójának visszaszorításáról". E tény azonban hosszú ideig számottevő változást nem hozott a magyar jogi szabályozásban. Továbbra is a prohibicionista szemlélet alapján állt, amelynek lényege, hogy tiltja és bünteti a prostitúciót magát, csakúgy, mint az arra épülő élősdi jellegű bűncselekményeket (kerítés, kitartottság, stb.). A prostituáltat bűncselekmény elkövetőnek tekintette, így az illegalitásba kényszerülő prostituált még védtelenebb és kiszolgáltatottabb helyzetbe került a prostitutorral (kerítő, kitartott) és a klienssel szemben.
Az abolicionista rendszer nem a prostitúció, hanem a prostitúció szabályozásának az eltörlését tőzi ki célul. Szemléletének vezérfonala, hogy a prostitúció mindaddig magánügy, amíg nem sérti a közrendet és a közmorált. A prostitúció tehát nem büntetendő, de nem is legalizált tevékenység. A prostitúció kihasználása ezzel szemben bűncselekmény, amely büntetendő, és a társadalom kötelessége - e bűncselekmények megelőzésén, megbüntetésén túl – a prostituált, mint áldozat reintegrációjának az elősegítése. Ez az egyezmény a korábbiakhoz képest lényeges előrehaladást tükröz. Az 1910. évi Párizsi Egyezmény ("A Fehér Rabszolgaságról" ) fő célja a nők és a gyermekek prostitúciója kihasználásának a megakadályozása, a gyermekkereskedelem megelőzése. A felnőttkorú nőkkel való prostitúciós célú kereskedelem csak akkor büntetendő, ha a konszenzus hiánya megállapítható. Az 1933. évi Genfi Nemzetközi Egyezmény "A Felnőttkorú Nők Kereskedelmének Visszaszorításáról" kiegészíti a korábbi egyezményt és büntetni rendeli a prostitúciós célú nőkereskedelmet a felnőttkorúak esetében is, még akkor is, ha ahhoz a nő a beleegyezését adja. Ehhez képest az 1950. évi New Yorki Egyezmény a prostitúciós célú emberkereskedelmet és a prostitúció kihasználását egyaránt és feltétel nélkül büntetni rendeli, még akkor is, ha az a sértett beleegyezésével történik. Az
Egyezmény minden prostituáltat sértettnek tekint, akár kényszerítették a prostitúcióra, akár maga választotta a prostitúciós életformát. Az egyezmény 1. cikke felhív mindazok megbüntetésére, akik más személy kéjelgésének kielégítésére
1) prostitúció céljára megkerítenek, rábírnak, vagy elcsábítanak, más személyt akár annak belegyezésével is,
2) más személy prostitúcióját kizsákmányolják, akár annak beleegyezésével is.
Hasonló módon tiltja a prostitúció infrastruktúrájának a kiépítését (pl. bordélyház) és fenntartását.
Az Egyezmény 6. cikke a prostituáltak stigmatizációjának elkerülése érdekében tilt minden olyan törvényt, szabályozást, igazgatási gyakorlatot, amely szerint "a prostitúcióval foglalkozó vagy azzal gyanúsított személyek különleges nyilvántartásba tartoznak magukat vétetni, külön igazolvánnyal kell rendelkezniük, vagy különleges ellenőrzési illetve bejelentési előírások alá esnek."
Az Egyezmény e rendelkezése, valamint a 16. cikkben megfogalmazottak (a prostitúció áldozatainak újranevelése, beilleszkedése, segítése érdekében teendő intézkedések) lehetőséget kívánnak biztosítani a prostitúciós életformából történő kitörésre, illetőleg a megelőzésre. Ennek a célnak a szolgálatába kell állítani a szociális, gazdasági, nevelési egészségügyi és egyéb szervezeteket, akár közületi, akár magánirányítás alatt is állnak. Ezek a célok összhangban állnak az egyezmény preambulumában megfogalmazottakkal, nevezetesen, hogy a prostitúció és a prostitúciós célú emberkereskedelem "összeegyeztethetetlen az ember személyi méltóságával, és értékével és veszélyezteti az egyén, a család, valamint a társadalom jólétét."
A bűncselekmények között a magyar Btk.-ban egészen 1993-ig szerepelt az üzletszerű kéjelgés tényállása. Ebben a körben is igen nagy volt a rejtetten maradt bűncselekmények aránya, hiszen az üzletszerű kéjelgés és annak elősegítése miatt indult eljárások száma általában 100 alatti skálán mozog. 1991-ben 67, 1992-ben 88, 1993-ban 62, 1994-ben 38 és 1995-ben 45 esetben történt felelősségre vonás.
Az 1993. évi XVII. tv. hatályon kívül helyezte az üzletszerű kéjelgés bűncselekményi tényállását, tehát a prostitúció maga már nem büntetendő cselekmény. (Megmaradt viszont a tiltott kéjelgés szabálysértési alakzata). A prostitúció körüli élősdi jellegű bűncselekmények azonban továbbra is üldözendők a büntetőjog eszközeivel. Ez szükségessé tette az üzletszerű kéjelgés fogalmának az értelmező rendelkezések körében történő meghatározását. A Btk. 210/A § (1) bekezdése értelmében "üzletszerű kéjelgést folytat az, aki rendszeres haszonszerzésre törekedve közösül vagy fajtalankodik. (2) E cím alkalmazásában fajtalanság: a közösülés kivételével minden súlyosan szeméremsértő cselekmény, amely a nemi vágy felkeltésére vagy kielégítésére szolgál."
A prostitúciót illetően tehát az a sajátos helyzet állt elő, hogy az 1950-1993. év közötti periódusban elkövetőnek számító prostituált 1993 után a prostitúció szempontjából csak szabálysértés elkövetője, illetve a prostitúció körüli élősdi jellegű bűncselekmények sértettje lehet.
Magyarországon az utóbbi néhány évtized tapasztalatai bebizonyították, hogy a prostitúció jelenségének megszüntetésére a prohibicionista politika eszköztára teljességgel alkalmatlan. A joggyakorlatban megjelenő, elenyészően csekély számú üzletszerű kéjelgés, üzletszerű kéjelgés elősegítése, kerítés, kitartottság bűncselekménye miatt indul büntetőeljárás csupán töredékét képezte e cselekmények valóságos volumenének.
A büntetőpolitika változása, amely az abolicionista szemlélethez közelített, a prostitúció körüli élősdi jellegű cselekmények büntetőjogi szankcióit szigorítva, közvetett módon kifejezésre jutatta, hogy a prostituáltat áldozatnak tekinti, s kizsákmányolása ellen következetesen fel kíván lépni. A korábban illegalitásba kényszerült prostitúció utcai formája azonban a büntetőjogi fenyegetettség megszűnésével dominánsan és váratlanul megjelent. Ez erőteljes morális felháborodást keltett és tiltakozást váltott ki az emberek többségéből. Ismét felmerült az igény egyfajta szabályozásra, amelynek – a New Yorki Egyezmény keretei között – valószínűleg csak a térben időben és módjában korlátozott abolicionista formája képzelhető el. Ez azoknak az ún. tilalmi zónáknak és időpontoknak a meghatározását jelenti, ahol és amikor tilos a prostitúcióra való ajánlkozás, valamint azoknak az ajánlkozási módoknak (pl. a másokat zaklató, közfelháborodást keltő) a meghatározása, amelyek tilalmazottak.
Magyarországon a közterületeken működő "utcai" és a szórakoztatóiparban, valamint a privát szférában fellelhető egyéb prostituáltakszáma óvatos becslések alapján is legalább 8-10000-re tehető. A prostituáltak igen heterogén csoportot alkotnak, az utcai prostituálttól a szállodai, vagy a masszázs szalonban dolgozó prostituálton keresztül a "call-girl"-ig – s érdekeik is eltérőek.
Tény, hogy a prostitúciós hierarchia legalacsonyabb utcai formája az, amely leginkább kiváltja a lakosság ellenérzését, mert ezzel a jelenséggel nap, mint nap irritálóan és kendőzetlenül szembesülni kényszerül. Az utcai prostitúció korlátozása, zónákba terelése azonban, ha a közrendvédelmi közbiztonsági szempontok kizárólagos érvényesítése érdekében történik és nem egészül ki preventív, egészségügyi, szociális és egyéb intézkedések rendszereivel, akkor csak súlyosbítja a prostituáltak helyzetét és kiszolgáltatottságát. Lehetőséget, alternatívákat és védelmet kell biztosítani a prostitúciós életformával felhagyni kívánók számára. Ez hosszú távú segítséget, támogatást igényel és védelmet a prostitutorokkal szemben.
Az utóbbi öt-hat évben arra utaló adatok vannak, hogy a nemzetközileg szervezett szex-ipar részeként felgyorsult az emberkereskedelem. A szegénység, a lehetőségek hiánya, a fejletlen és a fejlett országok közötti különbségek, valamint a nők marginalizációja az előbbi országokban, mind olyan tényezők amelyek hozzájárulnak a nők tömeges migrációjához, s amelyek – a lehetőségek keresése kapcsán – kiszolgáltatottá teszik őket. A szex-turizmus léte is hozzájárulhat ahhoz, hogy csábítóvá tegye a nők számára a magasabb jövedelmet biztosító prostitúciós tevékenységet. A társadalmilag hátrányos, stigmatizáló következmények miatt pedig sokan választják a külföldi erotikus munkát amely gyakran magasabb jövedelemmel is jár. E tényezők következtében a szex-turizmus célországai közül egyre több válik olyan országgá amely az emberkereskedelem kiinduló pontja.
A kelet-közép-európai országoknál a bűnözés szempontjából lényeges faktor a határok átjárhatósága valamint a hamis személyi iratokhoz jutás viszonylag egyszerű lehetősége. A korrupció pedig keleten és nyugaton egyaránt segíti az ilyenfajta "üzletet".
Az emberkereskedelemmel foglalkozóknak kis erőfeszítéssel és ügyes toborzási technikákkal mindig sikerül olyan áldozatokat találni, akik hajlandók a külföldi munkavállalás reményében kockáztatni. Ennek következtében a gazdagabb nyugati országok piacán megjelennek az "egzotikus", "engedelmes" szépségek akiket igen egyszerű kizsákmányolni, rabszolgasághoz hasonló körülmények között tartani, mert jobb híján kénytelenek rábízni magukat kétes ügynökségek és személyek szolgáltatásaira. Ez a szituáció teszi őket védtelenné, kiszolgáltatottá, míg a másik szereplőt sikeres "kereskedővé," "üzletemberré."  (Fehér Lenke, tarki.hu)

8 megjegyzés:

  1. mennyi egy dugás?

    VálaszTörlés
  2. hmhm, kérdezd meg, baszom,baszod

    VálaszTörlés
  3. A női megérzés a logika teljes hiányának politikailag korrekt kifejezése.

    VálaszTörlés
  4. ‘Cuba has the cleanest and most educated prostitutes in the world’ and ‘sex tourism is a vital source of hard currency.’

    VálaszTörlés
  5. A hazai prostitúció szabályozásának történetében három – a reglementációs a prohibicionista és az abolicionista – szabályozási modellel találkozhatunk. A reglementációs rendszer egészen 1950-ig tartott, amikor a prohibicionista – azaz az üzletszerű kéjelgést tiltó és büntetőjogilag szankcionáló – rendszer lépett életbe. A reglementációs szabályozási modell lényege, hogy a prostitúciót nélkülözhetetlennek, vagy éppen szükséges rossznak tekintve megpróbálja szabályozni, annak gyakorlását korlátok közé szorítani. Azzal, hogy meghatározott feltételekhez köti a prostitúció gyakorlását (pl. felnőttkorúság, eü. kontroll), bizonyos fokig ellenőrzés alatt is tudja tartani. Teljesen nem iktatja ki e jelenség üldözését, mert a büntető szankcióra, – mint végső eszközre – sor kerül, amint a szabályozást, a kontroll elemeit nem tartják tiszteletben.
    1840-től a prostitúciót már nem csupán rendészeti kérdésként, hanem közegészségügyi problémaként kezelik, felismerve az óriási egészségügyi kockázatot, a nemi betegségek veszélyeit. Különböző szabályrendeleteket alkotnak a bordélyházakról és a magán-illetve bordélyházi kéjnőkről. A prostitúció bordélyházi és magánbárcás változatait gyakorló személyek rendészeti és orvosi ellenőrzés alatt álltak. A jelenség szabályozottsága ellenére létezik a titkos prostitúció.
    1950-től, a bordélyházak bezárását követően a prostitúció egésze tiltott tevékenységgé vált. A bordélyházi prostituáltak egy részét sikerült munkába állítani és integrálni a társadalomba, más részük viszont illegalitásba kényszerült és a titkos prostitúciót ekként gyakorolta. A prostitúciós hierarchia az illegalitásban is kialakult. A hierarchia legalsó szintjén voltak az utcai, míg legmagasabb fokán a külföldi "vendégkörre" specializálódott szállodai prostituáltak.

    VálaszTörlés
  6. 4 évig néztem a túloldalról a Telekom "irodaépületéből", ahogy télen nyáron nyomják az ipart.Aztán beborították a kerítést náddal.Persze a kurvák ettől még nem tűntek el, akárhogy is szépítették...szerencsére azóta nem dolgozom ott.Akkor lássam legközelebb azt a környéket legközelebb mikor a hátam közepét!

    VálaszTörlés
  7. Bukkake
    Cartoon
    Celebrity
    CFNM
    Cheerleader
    Chubby
    Close Up
    Coeds
    Creampie
    Cuckold
    Cum Swallowing
    Cumshot
    Deepthroat
    Doggy Style
    DP
    Drunk
    Ebony
    Erotic
    Ex-Girlfriends
    Exotic
    Face Sitting
    Facial
    Femdom
    Fetish
    FFM
    Filipina
    Fingering
    Fisting
    Foot
    Footjob
    French
    Gangbang
    Gaping Hole
    Gay
    Gay Twinks
    German
    Glasses
    Gloryhole
    Granny
    Group Sex
    Hairy
    Handjob
    Hardcore
    Hidden Cams
    High Heels
    Homemade
    Housewife
    Indian
    Insertion
    Interracial
    Italian
    Japanese
    Jeans
    Latex
    Latina
    Lesbian
    Licking
    Lingerie
    Long Hair
    Machine Fucking
    Maid
    Massage
    Masturbation
    Mature
    MILF
    Miniskirt
    Missionary
    Natural Tits
    Nipples
    Nurse
    Office
    Oiled
    Old Man
    Outdoor
    Panties
    Pantyhose
    Party
    Pigtails
    Pissing
    Pornstars
    POV
    Pregnant
    Public
    Puffy Nipples
    Pussy
    Reality
    Redhead
    Retro
    Rimjob
    Rough Sex
    Russian
    School
    Shaved
    Shemale
    Short Hair
    Shower
    Skinny
    Sleep
    Small Tits
    Socks
    Solo Girls
    Spanking
    Sports
    Squirting
    Stockings
    Strapon
    Swinger
    Tattoo
    Teen
    Thong
    Threesome
    Tied Up
    Titjob
    Toys
    Turkish
    Uniform
    Upskirt
    Voyeur
    Webcam

    VálaszTörlés
  8. http://worldwideprostitution.com/the-ins-and-outs-of-prostitution-in-hungary

    VálaszTörlés

nincs bejelentkezés, nincs cenzúra, nincs IP kukkolás, sőt válaszolunk is