2011. március 31., csütörtök

Telenor: gerilla marketing, vizuális környezetszennyezés

"Telefonáljanak az egyetemisták 0 ft-os percdíjért"

Anális-retentív, Tourette-szindrómás elborult blogunkban már egy aprócska cetli miatt is megy az ajvékolás: lőjékle, miért reklámoz matricán egy szaros multi? Ez nem fiatalos jófejség, hanem vizuális környezetszennyezés! Fospumpa!

Ez van, ha nem szedjük a gyógyszert. Birkanép!

Akinek nem tetszik, az bassza meg a (gerilla) reklámkampányt bonyolító céget és a Telenort. Pinapina!

"A djuice érdekessége, hogy kizárólag a 15-25 éves korosztályt célozza: aki betölti a 26-ot, annak át kell mennie a Pannonhoz. Állításuk szerint ezzel az a céljuk, hogy ezen korosztály a lehető legteljesebb, igényeikhez illeszkedő szolgáltatást kapja.

Jelen pillanatban bő 400 ezer ügyféllel rendelkeznek, a három éves célkitűzésük ezen szám megduplázása. Amennyiben ez nem sikerül, a Telenor akár véglegesen is megszüntetheti a márkát, amely már hat éve van jelen a magyar mobilpiacon."

djuice, Telenor, vizuális környezetszennyezés, Múzeum
djuice, gerillakampány, Telenor

2 megjegyzés:

Kristóf írta...

Tényleg nem mutatnak jól a városokban össze-vissza kiragasztott matricák. De nem csak a djuice-osok, az összes többi sem.

Névtelen írta...

nekem viszont kinyílik az Uzi a zsebemben, ha egy multináciális összerondítja illegálba a várost. Nyomják az anyjuk homlokára a gerillamarketingjüket a buzi norvégok és a hazai csicska szolgáik.